Pitäiskö lopettaa laihduttaminen, vai mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun en enää vaan tuloksia saa kun näkemällä nälkää tai syömällä ruokaa josta en tykkää.

Laihdutin siis 78 kilosta 65 kiloon, joka on juuri normaalipaino minulle. Olen 162cm. Tästä on vaan vaikea saada painoa alas, vaikka liikun paljon ja syön terveellisesti.

Ärsyttää vahtia painoa, ja yrittää pudottaa sitä. Miettiä koko ajan mitä saa syödä ja mitä ei. Olen tehnyt tätä nyt koko kesän ja alkoi vaan pikkasen ärsyttää. Töitä pitää tehdä tosissaan, että painon saisi laskemaan.

Olishan se joo tosi kiva, että olisi tosi kaunis vartalo, mutta mitä mä silloin saisin syödä kun paino olisi n. 55kg? Muut syyt ei motivoi, mulla on tosi hyvä kunto ja olen terve. Vaatekoko on 38/M, eli sekin normaali.

Ensiksikin, niin haukkukaa ja heittäkää mua kivillä. Kestän sen kyllä.

Itse asiaan: kokeile Atkins-johdannaista ruokavaliota. Siinä ei edes saa liikkua aluksi ja syödä pitää oikein kunnolla. Nälkää et taatusti näe ja paino tippuu älyttömän nopeasti. Samalla kolesteroliarvot paranee ja virkeystila nousee ihan silmissä.

Syotko kuinka paljon hiilihydraatteja? Mina luulin aina etten paase alle 60kg painoon koska soin kuitenkin ns. terveellisesti.

Pudotin hiilihydraatit minimiin ja nyt paino pysyvasti 53kg.

Monet tekee juuri tuon virheen, että lakkaavat syömästä, jolloin keho ei saa tarpeeksi energiaa, ja heittäytyy säästöliekille, joten myöskään paino ei tipu.
Kannattaa myös kiinnittää huomiota lenkkien laatuun eli millä sykealueella lenkkeilee.

Mä syön hiilareita normaalisti ja muutenkin syön kaloreita 1300-1700 eli kaloreita en vaan jaksa pitää siinä samassa, joskus varmasti menee herkuttelen puolelle ja siksi en juuri laihdu. Tarvitse polttoainetta, lenkit aika rankkojakin, koska tykkään niin.

Eli uskoisin, että voisin laihtua lopettamalla lenkkeilyn ja kalorit alhaalla 1300 esim. koska en liikkuis en tarvis ruokaa niin paljon. Mutta mitä järkee kun rakastan liikuntaa.

Mä laihdutin normaalipainon sisällä ja viel on saatava hiukan pois. Turhamaiseksi saa haukkua, mutta jotkut vaatteet kiristää ja haluan niitä vielä käyttää. Ole 169 cm pitkä. Aloitin pudottamisen 62 kilosta, nyt 58 ja tavoite 56. Aluksi ei paino meinannu pudots. Kyllä sitä tosiaan joutuu tarkkaan kyttäämään mitä syö. Hiilarit vähemmiksi, eli kaikki herkut ja valkoset jauhot veks. Annoskokojen puolitus. En mä ihmettele, et jos joku valittaa et paino ei putoa. Sitä ei vaan itse ymmärrä syövänsä liikaa, vaikka muutoksia oikeaan suuntaan on tehty.

Miten ihmeessä jaksat juosta neljäkin tuntia, jos kalorimäärä on tuolla tasolla :o :o
Johan tunnin juoksu kuluttaa jonkun 500-600 kcal eli noina päivinä sun kulutus olisi 2400 kcal plus perusaineenvaihdunta.
Jokin ei nyt täsmää, todellakaan,

• Tykkää
Reactions: Rigel

Yhteistyössä