V
"vieras"
Vieras
Kun en enää vaan tuloksia saa kun näkemällä nälkää tai syömällä ruokaa josta en tykkää.
Laihdutin siis 78 kilosta 65 kiloon, joka on juuri normaalipaino minulle. Olen 162cm. Tästä on vaan vaikea saada painoa alas, vaikka liikun paljon ja syön terveellisesti.
Ärsyttää vahtia painoa, ja yrittää pudottaa sitä. Miettiä koko ajan mitä saa syödä ja mitä ei. Olen tehnyt tätä nyt koko kesän ja alkoi vaan pikkasen ärsyttää. Töitä pitää tehdä tosissaan, että painon saisi laskemaan.
Olishan se joo tosi kiva, että olisi tosi kaunis vartalo, mutta mitä mä silloin saisin syödä kun paino olisi n. 55kg? Muut syyt ei motivoi, mulla on tosi hyvä kunto ja olen terve. Vaatekoko on 38/M, eli sekin normaali.
Laihdutin siis 78 kilosta 65 kiloon, joka on juuri normaalipaino minulle. Olen 162cm. Tästä on vaan vaikea saada painoa alas, vaikka liikun paljon ja syön terveellisesti.
Ärsyttää vahtia painoa, ja yrittää pudottaa sitä. Miettiä koko ajan mitä saa syödä ja mitä ei. Olen tehnyt tätä nyt koko kesän ja alkoi vaan pikkasen ärsyttää. Töitä pitää tehdä tosissaan, että painon saisi laskemaan.
Olishan se joo tosi kiva, että olisi tosi kaunis vartalo, mutta mitä mä silloin saisin syödä kun paino olisi n. 55kg? Muut syyt ei motivoi, mulla on tosi hyvä kunto ja olen terve. Vaatekoko on 38/M, eli sekin normaali.