mietitä niinkään lahjan rahallista arvoa, vaan sen mieluisuutta, yhteiselle kummipojalle 2v ostin muovailuvahaa ja varmaan lisäksi leikkiruoka setin, kun tykkää tehdä ruokaa, yhteensä about 12e. Miehen kummipojalle ostin vitsikirjan 7e. Kummiudessa lahjoja enemmän arvostan aikaa, koitan itse tavat omaa poikaamme mahdollisimaan usein, miehen kummipoika asuu kaukana, eikä heitä koskaan juuri nähdä

Omien lasten kummit on yritetty valita niin että olemme heidän tekemisissä ihan arjessa ja näin lapsemme luovat hyvät suhteet kummeihinsa. Pienimmälle tulee varmaankin vaatteita kummeiltä (ikää typyllä 6kk) keskimmäisen kummit ovat ostaneet yleensä kirjoja/pelejä ja jotain vaatteita (nämä tulevat kahdelta perheeltä, yhdet kummit eivät muista millään tavalla, mistä olen vähän närkästynyt, he kun ovat miehen veljen perhe

En tarkoita, että kummit olisivat lahjaautomaatteja, mutta olisi kiva kun edes kortin laittaisivat pojalle. TÄmä perhe on siinä mielessä virhevalinta, että eivät todellakaan anna aikaa lapselle) Esikoisen toinen kummi tuo usein pelin/urheilujuttuja ja minun oma sisareni esikoisen kummi myös, usein antaa myös pelejä/kirjoja, tosin tänä vuonna vie esikoisen matkalle tammikuussa.