tytölle? mikäs olis mieluinen? sen nä ainakin tiiän et yks kummeista ostaa sen vauvakirjan. mut mä en oo päättänyt vielä.. :snotty:
missä hinnoissa kehykset ja lusikat pyörii nykyisin? varmaan joku hopeinen helistin on aika turha?
missä hinnoissa kehykset ja lusikat pyörii nykyisin? varmaan joku hopeinen helistin on aika turha?