Kummilahja,

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
tytölle? mikäs olis mieluinen? sen nä ainakin tiiän et yks kummeista ostaa sen vauvakirjan. mut mä en oo päättänyt vielä.. :snotty:

missä hinnoissa kehykset ja lusikat pyörii nykyisin? varmaan joku hopeinen helistin on aika turha?
 
Meillä on likat saaneet kummilahjaksi sellaset valokuva-albumit, ja niistä olen tykänny. Esikoisella lisäksi soiva korurasia joka myös on käytössä.
Mä en pidä niistä helistin jne. hommista, kun tykkään että on jotain käytönnöllisempää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Meillä on likat saaneet kummilahjaksi sellaset valokuva-albumit, ja niistä olen tykänny. Esikoisella lisäksi soiva korurasia joka myös on käytössä.
Mä en pidä niistä helistin jne. hommista, kun tykkään että on jotain käytönnöllisempää.

No tota valokuva-albumi voi olla sillee aika turha, kun on niin paljon digikuvia.. mun ei ainakaan tuu kauheesti itteni teetettyä kuvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Meillä on likat saaneet kummilahjaksi sellaset valokuva-albumit, ja niistä olen tykänny. Esikoisella lisäksi soiva korurasia joka myös on käytössä.
Mä en pidä niistä helistin jne. hommista, kun tykkään että on jotain käytönnöllisempää.

Meidänkin tyttö sai kummitädiltään ihanan soivan korurasian jossa ulkopuolella paikat valokuville.

Meidän oma kummityttö sai meiltä valokuvakehyksen ja toisilta kummeiltaan sormuksen, joka kyllä heitä miellytti kovasti. Itse pidän enemmän käytännöllisemmistä lahjoista.
 
Mä ostin kummitytölleni ( sylikummi ) sellaisen pyöreän kehyksen johon tuli kaikki mitat, päivä yms.
Ja toiselle kummitytölle ( en ole sylikummi ) ostin valokuva-albumin jinka kannessa valokuvakehys.

Mun oma tyttö sai ristiäislahjaks kaulakoruja, sormuksen ( sen vauvaversion ), nimikoidun lippaan, vaatteita, leluja...

Onhan niitä paljon vaihtoehtoja. Eikä kaikkiin tarvitse omaisuutta upottaa.
 
Mä inhoon kaikkia tinahärpäkkeitä. Ei ikinä tulis mieleenkään laittaa esille sellaisia rumiluksia. Olen myynyt niitä töikseni ja en halua nähdä niitä enää silmissäni. y-ä-k
 

Yhteistyössä