Kummilahja pojalle? Mikä teidän lapselle annettu on ollut mukavin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Joo, joo, tiiän että on varmaan kysytty miljoonasti mutta löysin vain vanhentuneita keskusteluja.

Eli mitä mukavia kummilahjoja olette saaneet lapsellenne lähivuosina?
Perinteisiä vai ei perinteisiä?

Aiemmin olen noudattanut lahjoissa perinteistä linjaa, lusikkaa, kehystä, soittorasiaa jne.

Nyt voisi katsoa hiukan perinteiden ohi jos keksisi kivan lahjan.
En tykkää tyylistä että lahjan saajalta kysytään mitä haluaisi, joten en kysy äidiltä vinkkiä.

Ensin tuli mieleen että ostaisi lapselle tähden, mutta huijaustahan se on, kuten epäilinkin.

Poika sai kummilahjaksi sellaisen rasian missä oli sisällä pieni pullo, tähän pulloon laitettiin kastevettä. Metalliseen rasiaan oli kaiverrettu nää yleiset tiedot. Oli aika erikoinen mun mielestä.

Tähden? Meil poika on saanu kummeilta kirjavan määrän erilaisia lahjoja. Lelua, vaatetta, piirustustarviketta jne....Ei siis perinteisiä muuta kun kastekorun aikanaan.
Kaikista se on tykännyt ja rakkain lapselle on 1v saatu iso nallepuh. Täyttää kohta 5v ja edelleen "lelle" on mukana ja tärkeä. Eli tavallinen tavara juuri sopivaan saumaan annettuna.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No musta just sellanen tähti ois kiva. En ees tiedä onko perinteiset kummikehykset ym tallessa enää :/ (tähdelle ei tarvitse keksiä säilytyspaikkaa muuten) Mut näähän on mielipidekysymyksiä ja täysin kiinni saajasta.

Äitini osti kummilapselleen lahjaksi vauvavalokuvaukseen ajan. Se oli musta ihana, ja lahjan saajan äitikin sanoi, ettei olisi varmasti itse tullut mieleen viedä kuvattavaksi noin pientä, mutta nyt jää kaunis muisto ikuiseksi :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kastevedelle pullo.Btw,itse ainakin kysyn aina toivomukset ja toivon sitä myös muilta...Kuinka kurjalta tuntuu jos toinen laittaa rahansa vain hukkaan johonkin mikä meille ei olekaan sopiva/mieluinen.Lisäksi arvostan myös lahjan saajan toivetta niin paljon että sitä aina kysyn oli kyse sitten kummi-,synttäri-tai joululahjasta :)

Mä oon tykännyt sellaisesta tinaisesta (?) junasta. Nimiäisissä annettiin veturi. Vaunuja lisätään, kunnes lapsi täyttää 5 vuotta. Jokaisessa vaunussa on "rasia" ja paikka valokuvalle. Rasiaan voi säilöä pikku-aarteita, kuten ekan hiussuortuvan ym. Myös vaatteet oli kivoja lahjoja, samoin valokuva-albumi vauvakuvia varten.

Nyt on Bellapuodissa saatavilla pojalle ihana lapis lazulinen kaulakoru. Se on mielestäni ihan yhtä ihana muistona seinällä juhlan jälkeen kuin esim. tinaesine hyllyssä. Ei ole ollenkaan liian naisellista, pitäväthän miehet nykyään paljon kaulanauhoja. Tekijänä Lady Renaissance.

Yhteistyössä