Kummanlainen profiili parempi?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
1.
alaskanmalamute.jpg

2.
malamute_decoREG3.jpg

Siis ihan musta profiilikuva koirasta. Se, et näkyy kaikki jalat, eli ei ihan täysin sivusta vai täysin sivusta?

tarkoitus ois autoni lavan tuuliohjaimen kylkiin maalauttaa koiran profiilikuva semmoisena A4 kokoisena.

Eli pitää itse piirrellä välimuotoa =) Mie tykkään siis kans, et molemmat korvat näkyy ja kaikki jalat kans. miehen mielestä ei hyvä, ku toinen korva näyttää hölmön pieneltä :D Ja häntä pitää tosiaan erottua kunnolla, vaikak noilla talvisin varsinkin aikasmoinen plyymipuuhka tuo häntä onkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Eli pitää itse piirrellä välimuotoa =) Mie tykkään siis kans, et molemmat korvat näkyy ja kaikki jalat kans. miehen mielestä ei hyvä, ku toinen korva näyttää hölmön pieneltä :D Ja häntä pitää tosiaan erottua kunnolla, vaikak noilla talvisin varsinkin aikasmoinen plyymipuuhka tuo häntä onkin :D

Noista kuvista kun miettii minkä näköinen malamuutti on, niin ekan kuvan etupää on aika näköinen ja tokan kuvan takapää just tuon hännän takia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

Noista kuvista kun miettii minkä näköinen malamuutti on, niin ekan kuvan etupää on aika näköinen ja tokan kuvan takapää just tuon hännän takia :)

Pitäsköhän miun napata kunnon poseerauskuva omasta koirasta ja piirtää se profiili siitä läpi? ja mitenköhän noi sais pysymään aloillaan ja hienossa seisonta-asennossa? :whistle: :laugh: :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Eka. Koska toisessa pää ei ole vain sivuilta vaikka jalat on, niin näyttää vähän jalattomalta.

juu juu =) mie tokassa viestissä kirjoitinkin, et:

ja täysin sivusta olevalla ois sit vaan yksi korvakin... :D

:ashamed: Minä luen nämä viestit nyt vähän miten sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

Pitäsköhän miun napata kunnon poseerauskuva omasta koirasta ja piirtää se profiili siitä läpi? ja mitenköhän noi sais pysymään aloillaan ja hienossa seisonta-asennossa? :whistle: :laugh: :/

Siinä sulle pieni operaatio :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mites olisi koirasta valokuva.Olisi minusta parempi

Oishan se ehkä parempi juu, mut tämmöistä ei oo mikään helppo maalata:
Fa6BeCBfDe89F1Dd__profile.jpg

Onkos se pakko maalata?Liimaat valokuvan

mites sie meinaat, et se valokuva siinä kestää? Sään armoilla...

Yhteistyössä