No mutta jos kyse on voinko MINÄ käydä teini-ikäisten lasten kanssa saunassa niin hittoako mun pitäisi sillon välittää naapurin tädin ajatuksista??
Ei, vaan mä pidän houlen omista ajatuksistani. ja mä tiedän etten ajattele lapsiani sillä tavalla seksuaalisina. ja koska mäni tiedän sen ei ole olemassa mitään estettä ettenkö voisi saunoa näiden kanssa niin kauan kun se lapsille on ok asia.
Ymmärrätkö?
Se että joku pervo-pertti on mieletään viksahtanut ei vaikuta mun ajatusmaailmaani lapsiani kohtaan. ja jos jonkun mielestä on pervoa että mä käyn mun lasteni kanssa (tai siskonpojan) saunassa niin olkoon hyvä ja menköön siis tarkistuttamaan päävärkkinsä, koska jos mä tiedän ettei mun omassa päässäni ole mitään pervoa laspiani 8(ai siskonpoikaa) ko´htaan niin sillon sen pervouden pitää olla sielä toisessa päässä. Eikö?
Ja kiitos vaan, mulla ei ole vaaleanpunaisia laseja olemassakaan. äidit ja isät EI ole pyhiä mutta jumalauta ei ne kyllä oletusarvoisesti ole mitään himojensa vietävinä olevia pervojakaan. ja se, että joku ajattelee niin sairaasti lapsestaan ettei saunaan voi tämän kanssa mennä koska sopimattomat ajatuksen valtaan pään, niin sen ei pitäisi olla mikään este että normaalit ihmiset elää normaalia elämäänsä.