**KULLANKERÄT** Tammikuussa

:o :o Viljamil ei ookkaa "synttäreitä" en kuus :laugh: ...se on 28pväne kuukausi ja tuo ois täyttäny sillo 31pvä 9kk!!!
No ei vaa...hassuu ku miettii et toi on sit vissii 28.2 tai 3.3 sen 9kk...Mite se lasketaan?

Tervetuloo Tiktu ja Lelle =) ...mei kaa o kiva kirjotella ku ollaa kaikki niin mukavii :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Tervetuloa joukkoon Tiktu ja Lelle! Me ollaan niin suvaitsevaista porukkaa, että uudet lesboystävät on aina tervetulleita :laugh: :laugh: :laugh: :whistle:

:laugh:
tervetuloa munkin puolesta! *muok* siis minunkin, taitaa munkit ja donitsit pyöriä mielessä ku ei varmaan kukaan muu tuota nuin ois aatellu....

ihana ihana päivä takana :D ...nyt mun pakko kehua meidän Emmaa...Ollu todella hyvällä tuulella koko päivän ja pitää aikataulunsa, vaikka mä eilen niitä vähän muutin B)
Mä kerkesin torkkuun n. tunnin kunnes mun äippä soitti ja herätti. Olis ollu makaroonilaatikkoa tarjolla. Kello oli sillo puoli kaks.
Miehen äippä oli sit kanss soittanu, sillä aikaa ku torkuin...halus tarjota meille Rossossa ruat.

Emma nukkui klo14-15.45, mies antoi soseet ja sit oltiinki jo klo16.30 autos.
Emma oli niiiiiiiiiiiin kiltisti koko sen 1½h siel ravintolas että oon niiiiiiiiiin ylpee Mamma :D :heart:

Kotiin tultiin n. klo19 mies antoi iltapuuron ja laittoi unille =)
Voi että mä rakastan mun ihunaa perhettä niiiiiiin paljon. Emma on oikein hymytyttö :D

Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Tervetuloa joukkoon Tiktu ja Lelle! Me ollaan niin suvaitsevaista porukkaa, että uudet lesboystävät on aina tervetulleita :laugh: :laugh: :laugh: :whistle:

:laugh:
tervetuloa munkin puolesta! *muok* siis minunkin, taitaa munkit ja donitsit pyöriä mielessä ku ei varmaan kukaan muu tuota nuin ois aatellu....

:laugh: juu lisää "kamuja" vaan joukkoon :D ...

Taas ihan järjetöntä huutoa kun pitäis laittaa nukkumaan, tuntuu et menee vaan ilta illalta vaikeammaksi |O Eikä ole mitään väliä onko vieressä vai ei, tassuttaako, laulaako, jumaliste vaikka jonglöörais ni ei. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:

Pistit sitten toisen huumorintajun heti koetukselle??? :whistle:
Ei me Tiktu oikeesti olla ihan näin sekoja, kun parin viime päivän jutut antaa olettaa...Ollaan vaan joskus vähän niin ku pienet lapset, innoissaan ylikierroksilla, juu sii...

Ollaan me :laugh:

Taas ihan järjetöntä huutoa kun pitäis laittaa nukkumaan, tuntuu et menee vaan ilta illalta vaikeammaksi |O Eikä ole mitään väliä onko vieressä vai ei, tassuttaako, laulaako, jumaliste vaikka jonglöörais ni ei. :x

:hug: Eihän pikkuinen oo yliväsynyt? Onko iltarutiinit aina samat? Entäs ne korvat? :/

Tervetuloa Tiktu ja Lelle!

Käpynen Mä laitoin sen listan eilen Velville...Mut sitä ei olekaan tänään näkynyt täällä.

abloom meilläkin oli tänään nukkumaan meno aikamoista härdelliä,johan tossa pari iltaa menikin helposti :/

Niin ja onnittelut 7kk iän saavuttaneille!! :) :heart:

Bamse

Iltaa mammat :D

Tervetuloa Tiktu & Lelle :flower:

Ursulle ja miehelle onnitteluja :flower: (hyvän päivän olette valinneet, täällä tänään,ööö :ashamed: öööö, 7vuotta yhdessä ja uusinta kierrosta 4 vuotta, pitkä juttu)

Rasmukselle onnea 7kk taipaleesta =) :flower:

Nyt nukkumaan, jääkaapin kautta :ashamed:

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:

Pistit sitten toisen huumorintajun heti koetukselle??? :whistle:
Ei me Tiktu oikeesti olla ihan näin sekoja, kun parin viime päivän jutut antaa olettaa...Ollaan vaan joskus vähän niin ku pienet lapset, innoissaan ylikierroksilla, juu sii...

Ollaan me :laugh:

Kyllä me ollaan välillä ihan sekoja! :laugh: :laugh: Mut joukkoon vaan Tiktu ja Lelle näittenkin munkkien puolesta. :laugh:

:hug: Eihän pikkuinen oo yliväsynyt? Onko iltarutiinit aina samat? Entäs ne korvat? :/

Se on ollu siit kesäkuun 15. päivä lähtien tappelua nukkumisen kans :kieh: Se vaan ei halua nukahtaa, meillä ei onnistu sisäpäikkäritkään ollenkaan kun vaikka silmät pyöris päässä ni se ei anna hevillä (eikä muillakaan sinfonioilla) periksi. No nukahti se nyt kun mies kävi vuorollaan antamassa tutin ja mun yöpaidan joka toimittaa unirätin virkaa. Mutta mutta, puolen tunnin päästä herää taas ja se on fifti-siksti et nukahtaako samantien ku antaa tutin vai alkaako rumba alusta.
Jos nukuttaisin viereen meidän sänkyyn ni ei ois näin vaikeaa mutta sit taas nukun viel huonommin ku Julia on aika kova potkija yöllä :/ Maha ja tissit aina naarmuilla :snotty:
Valivalivali.... helpotti jo :saint:

Noi nukkumisjutut on kyllä niin yksilöllisiä, että vaikea yritää antaa vinkkejä. Mun tuleva kummipoika (nyt 1,5kk) on kans tosi huono nukkumaan. Poika saattaa valvoa 10h putkeen ja sit ottaa 3h unet ja valvoo taas. Eli se siitä "vastasyntyneet nukkuu suurimman osan vuorokaudesta". Ei onneksi kuitenkaan itke, vaan killistelee vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Iltaa mammat :D

Tervetuloa Tiktu & Lelle :flower:

Ursulle ja miehelle onnitteluja :flower: (hyvän päivän olette valinneet, täällä tänään,ööö :ashamed: öööö, 7vuotta yhdessä ja uusinta kierrosta 4 vuotta, pitkä juttu)

Rasmukselle onnea 7kk taipaleesta =) :flower:

Nyt nukkumaan, jääkaapin kautta :ashamed:

:wave:

Mitäs selittelyä tämä nyt on?? Se on ihan ok, mennä nukkumaan jääkaapin kautta. Mä tilasin just mieheltä, joka on päivystyskierroksellaan, hampurilaisaterian.. ihan hirvee nälkä iski! :p

Niin ja luuleeko Mamitzu, että tää muidenkaan parisuhde nyt aina mitään tanssahtelua kukkakedolla on ollut? Meillä tulee yhdeksän vuotta nyt keväällä täyteen vissiin aika monella uusintakierroksella varustettuna, mut kaikki me lasketaan yhteen, ja onnellisimpia ollaan tällä hetkellä! :) Hyvä se on ainakin meijän tapauksessa ollu mennä tää kuvio näin. Nyt sitä ymmärtää ja käsittää paremmin, mistä olis voinu jäädä paitsi.

Niin ja ei siis ollu tarkoitus saarnata. Ihan vaan valottaa tätä meijänkin auvoisaa ja ihanaa parisuhdetta. :D Pyydän anteeksi, jos loukkasin!

Me ollaan "vasta" 4 vuotta oltu yhdessä ja muuten on ollut auvoisaa eloa mut imetys ja valvominen pisti mulla nupin sen verran kireeksi että oli sit aikamoista räiskähtelyä 4-5 kuukautta... onneks on nyt taas tasaantunut :whistle:

höh, unohtu; :flower: vuosipäiviä viettäville

Me ollaan "vasta" 4 vuotta oltu yhdessä ja muuten on ollut auvoisaa eloa mut imetys ja valvominen pisti mulla nupin sen verran kireeksi että oli sit aikamoista räiskähtelyä 4-5 kuukautta... onneks on nyt taas tasaantunut :whistle:

höh, unohtu; :flower: vuosipäiviä viettäville

Me ollaan oltu yhdessä reilu 11v. Olin ihan varma, että vauvan tulo saa parisuhteen koville. Hoin miehellekin varmaan joka päivä raskausaikana, että "koitetaan jaksaa yhdessä se eka vuosi, se on pahin ja raskain. Ja erotaan aikaisintaan lapsen ollessa 3v". Siis mä olin ihan VARMA, että parisuhde on mennyttä. Vaan kuinkas kävikään. Kun varautui pahimpaan, ei mitään mullistusta tapahtunutkaan. Parisuhde on ihan entisellä hyvällä mallilla :heart:

Kukaan ei kertonu kui lasken tuon Viljamin uuden kk:den ens kuus ja joskus muullonki ku näit lyhyit vissii enempikin :attn: :laugh: :laugh: Joo ei se nyt oikeest oo onkelma,kunha vaa läpisen...joka kuun vika pvä tulloo yks kk lissää :D

Kattooks moni tänää sen 4D:n? ...jos vaik sitä kattomal laihtuis :whistle: Tai ainaki sais vinkkii!

Jäbä yrittisängyssään vissii kuperkeikkaa tehä...pää maassa ja peppu nii ylhääl ku jalat vaa periks anto,varpaillaa kurkotteli :laugh:
Puoltuntii jumppas iha innoissaa enneku sain rauhottumaan pitämäl toisel kädel seläst ja toisel taputtelin pepulle *huoks* mikä homma!

Huomenna influenssarokotuksen toine piikki...saas nähä kui se Viljamii itkettää.

Wiivi Jännitän siu kans sitä huomista....oon ain kaksosii salaa toivonu,mut turhaan.
Älkää ihmees kertoko miun miehelle :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
[Kattooks moni tänää sen 4D:n? ...jos vaik sitä kattomal laihtuis :whistle: Tai ainaki sais vinkkii!

Joo, meinaan kattoo. Ei kyl sellaista diettiä oo keksittykään että meikäläisen sais kuukaudessa kokoon XXS
:laugh: :laugh: :laugh: :snotty: :ashamed:

Nymmua jänskättää ku meen huomenna laitattaa sen hitsinvitsin kierukan lopultakin... Aijai jo etukäteen. Toivottavasti ei tuu mitään ongelmia sen kanssa. Mä olisin ihan tyytyväinen, jos kerrankii joku ehkäsy toimis, eikä tarttis kiroilla koko ajan.

Velv

Yhteistyössä