kesäkuun-08**KULLANKERÄT** Tammikuussa vol 3

hahaa, tytöllä oli tullu esiin sit toinenki ylähammas |O ja toinen kulmahammaspaikka pullottaa |O Ilmeisesti noitten ylähampaitten tekeminen on paljon vaikeempaa ku alahampaitten ku niitten tuloa ei kyl ois voinu yöunista aavistaa.

Päänsärkyinen huomen!
Yö ol taas...jotai ei niin levollista tai ihanaa :/
Oon nyt sitte olt hereil tuolt puol viidest ja yrittäny saada Viljamii pysymää unessa,mut kuudelt annoin periks ja herättii kokonaa.

Miehelle heti kiukkusin :ashamed: ja nyt harmittaa.
Ehkäpä tää pvä täst taas suttaannu *toivoo*

urs ja Viljami 8kk :heart:

Viljamille 8kk- onnea! :flower: (samoin tottakai muillekin, laiska kun olen, en etusivuilta jaksa vakoilla :D)

Heti perään hehkutan meidän yötä, reilu tyyppi :ashamed: Poju meni 19.30 nukkumaan, nenä oli ihan tukossa, mutta nostin vaan sängynpäätyä vähän, ja tuntui helpottavan. Seuraava herätys 2.15, sitä seuraava 6.30, joka kerran sai tutin suuhun ja nukahti. 7.30 sitten heräsi, kun iskä laittoi ulko-oven kiinni töihin lähtiessään. Lisää tällaisia one in a million- öitä!

Tänään IKEA:an, me, ja puolet pk-seudusta :headwall: Pojalle pitäis ostaa ruokailusetti, meille pienempi kattila kun suutuspäissäni viskasin sen roskiin kun poltin nuudelit pohjaan :ashamed:

Ulkona on KYLMÄ! :o

Hyvää viikonloppua mammoille - pistäkää sormet ristiin et meillä syötäis tänään!

Menhit- sulle piti sanomani että meidän alahampaiden tulo aiheutti kitinää, kuolaa hurjat määrät ja kiukkua pullolla, yöunista ei voinut kertoa.. Nää ylähampaat taas ovat olleen yhtä helvettiä! Viikon verran tosiaan ollut poika ihan eri vauva, kun normaalisti, ja eilen huomasin toisenkin ylähampaat puhjenneen, eli sama juttu kun teillä. Jaksuja :hug:

Huomenet!
Ja Viljamille 8kk onnittelut! :flower: Perästä tullaan :D
Ennen aikojani hermostuin taas siitä saunareissusta. Tuohan tuli kotiin ihan asiallisesti jo ennen puolta yötä, kun olin varautunut siihen, että räkä poskella ryömii joskus aamuyöstä.

Elpalle tsemppiä ostosreissulle. Ite inhoon noita väentungoksessa tunti kassajonossa-reissuja niin, että välttelen kyllä viimeseen asti! Toivottavasti löydätte etsimänne. Voisin ottaa jotain syömäkeijuja meille päin kans :wave: Vaihdossa saa roppakaupalla omaa tahtoa (kun se muuten nyt jo tuodaan ilmi näin selvästi, niin mitähän on luvassa, kun uhmaikä koittaa... :o ) ja ihan pienen Känkkäränkän.

Launtaita kaikille! :wave:

Ja edelleen mä haluan sinne rivitaloon, v**ttu |O |O
2.30-7.30 oon valvonu taas naapureitten takia, hienoa :kieh: tekis mieli mennä sanoon pari valittua sanaa |O

Elsa nukkui hyvin, liekkö ollu osuutta asiaan sillä, että pistin miehen olkkariin yöks.
No okei puol viideltä herättiin kauheeseen itkuun, aikani sitä siinä yritin rauhotella ja huomasin, että vaippa on TAAS ihan kuiva. No pistin tytön potalle, niin tuli toooosi iso pissa ja sitten takasin nukkumaan :o
Voiko tästä nyt päätellä jotain? sattuuko sitä pissaaminen makuullaan, vai eikö vaan huvita laskee housuun? outoa. Maanantaina kyllä yritän soittaa sinne neuvolaan niin kauan, että sieltä suvaitaan vastata.
Ja tosiaan ennen tota heräämistä, se oli taas semmosta kiehnäämistä ja kitinää ja jalkojen heiluttelua ja rimpuilua ja ihan ku se olis koittanu pissata :/
Voi kumpa se jo oppis puhumaan, että tietäis mihin sattuu :snotty:

Ihana toi Raimo :D :heart: ja muutkin kuvat tietysti :D

Ulkona ON kylmä, -16 näyttää mittari :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja The Lady:
:'( http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901319007029_uu.shtml |O |O |O :ashamed:

Luin kans :'( ja mitkä "rangaistukset" noi muka on?!! :kieh:

Ja sama se nainen, joka oli heittänyt koiran 12. kerroksesta Vantaalla, kun ei jaksanut muka räksytystä - saa varmaan pari sakkoa, siinä kaikki. Hirteen tuollaiset!! :$

:/

Työvoitto! Kaikki puurot meni. Mitä sitten, vaik sen piti antaa jäähtyy ensin? Mitä siitäkään, et piti laulaa nonstoppina 3 kertaa Aarne Alligaattori ja 5 kertaa Paavo Pesusieni? Pääasia, että söi. Huh! Nyt meen raivaamaan tuon keittiön. Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:

:/

Työvoitto! Kaikki puurot meni. Mitä sitten, vaik sen piti antaa jäähtyy ensin? Mitä siitäkään, et piti laulaa nonstoppina 3 kertaa Aarne Alligaattori ja 5 kertaa Paavo Pesusieni? Pääasia, että söi. Huh! Nyt meen raivaamaan tuon keittiön. Kiitos.

Teil oli sentään ihan menobiisit, meillä laulettiin (lue: lauloin) bumtsi bum, bumtsi bum bum.. ja mombasaa :D

Palasinpas palstalle kertomaan meitin 8kk kuulumiset (jotka oli jo :/ koskas ne oli... ursun kanssa samana päivänä... :ashamed: )

68,5cm 7,355g +pipo 45cm

Kovasta luonteesta voi sanoo että tuo esikoinen kun on kesäkuinen myös (210606)
nii on NIIIN (rumasana) kovapäinen että välillä hirvittää |O Ja rämäpää, menee tuolla pulkkamäissä samanlailla kun 6v konsanaan! :o

Olittepa keskustelun saaneet aikaiseksi kun kirjoitin siitä että kukaan ei ollut onnitellut meitä... en siis niin tarkoittanut että olisi pitänyt onnitella vaan sivuhuomautuksena sen laitoin ja ilmeisesti tää mun artikulaationi näillä näppäimillä ei oikein osaa luonnistua oikein :( en siis ollut loukkaantunut enkä mitään muutakaan kuhan näppäilin vain =)

Niin ja siihen etusivulle jos voisi laittaa sitten helmikuun ketjuun ne 6kk ja 8kk neukkakuulumiset?? (vai oonkos mä jo vanhassa ketjussa :o )

Ostin eilen itselleni Bling Bling ranneketjun :D (sanoin tosin ukolle kun tarkisti ranteeni että mikäs tää on ja sanoin että -"sä ostit mulle ihanan rannekorun ystävänpäivälahjaksi" :D Tuumas vaan että nätti on ja mun näköinen +olin sen kuulemma ansainnutkin :heart:
Löytyisiköhän sitä jo netistä... jos osaisin linkittää....
http://www.kultamerja.fi/verkkokauppa/index.tmpl?ryhma_id=118
Ja kilpikonnan otin siihen helaksi :D

Ja nyt ruokaa |O

että, Nyt loppuu karkin syönti, TEKIS HYVÄÄ SULLEKKIN... :kieh: :( :'( ....

Nimimerkillä, olen näköjään valas kun syön kerran viikos suklaata...plus 5kiloa raskauskiloja jälj, ihan niinku ne lähtis ku jättäisin suklaan pois...
En ikinä ikinä osannu odottaa tuota mieheltäni...eipä oikein puputa nyt :'(

Sydänkäpynen, :hug: Olipas inhottavasti sanottu.

Mähän joskus kerroin teille siitä mun siskon ja sen miehen eroaikeista. Ku sillä miehellä oli toinen nainen. Noh, eipä mittää, nyt on tulossa lapsi niille :o Ja mun siskolla on ennestään yks lapsi. Että tämmöstä. V**** se on horo se muija. Varmaan tahallaan tehny koko jutun :x )/%/(¤%&%/¤(¤())...........

Noni nyt on höyryt pihalla! :headwall:

Käpynen :hug: Sano miehelles,kun alat odottaa toista,että lihottaa itteensä yhtä paljon,ja kattokaa sit synnytyksen jälkeen kumpi on nopeemmin omissa mitoissa :kieh:

Meillä meni yö niin hienosti,ettei oo koskaan aikasemmin mennyt,ja nyt odotan jo kauhulla ens yötä,että tuleeko kaikki kaksinkerroin takasin...

Lady Siis odottaako sen siskos miehen toinen nainen vauvaa tälle miehelle?Vai sun siskos?

Onnea 8kk Viljamille! :flower:

Viljami ja äippä kiittää onnitteluista :D

Käpynen olpas ikäväst mieheltäs sanottu :/

Mie täs ajattelen kovast siivoomist...eiks se oo jo melkei ku ois tehny :laugh:
Mies ei muuten lähteny rientoihin vaa tekee puit ja korjaa autoaan :whistle: (eilisille mesettäjille tiedoks ;) )

Mietin et jos pitäs Viljamille jonkin näkösen unikoulun ma alkaen...sit ei edes miehen unta häirittäs B)
Voisin vaik istuu iha omast tahost pariyötä kahvi juoden jos noi yökukkumiset sitte loppus!!

no huhhu, kyllä mä mieheni tunnen...mutta ärsyttää vaan ku joskus siltä pääsee sammakoita suusta, ja aika isoja sellaisia... :/
Mies kävi kaupas ja toi sieltä patonkia, syötiin salaattia ja patonkia.
Ja sen jälkeen ajattelin että voisin käydä ostamas suklaata..Niimpä mies oli ostanu mulle geishaa :p :xmas: ...
Ota nyt miehistä selvääääääääää....on se kumminki niin rakas :heart:

Yhteistyössä