Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:Voin vaikka kertoo mitä mä/me mietimme nyt tällä hetkellä.
itku tulee todella helposti kun ajattelen kuinka paljon mä/me halutaan toisen vauvan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Sydänkäpynen:
itku tulee todella helposti kun ajattelen kuinka paljon mä/me halutaan toisen vauvan.
Älä nyt tyttöhyvä itke, rennosti vaan, nautiskellen, se on niin kivaa se vauvojen puuhaaminen (ja pyydän jo valmiiks anteeks, jos täällä oli mukana joku, jonka vauva(t?)on "tekemällä tehty", tiedän et joillain on niinkin ja siitä on hauskuus ja puuhastelu välillä kaukana)![]()
*puhaltaa plussatuulia Vaasaan päin* (saattaa muuten jaksaa jopa perille, täältä kun ei niin pitkästi tuonne käpysen perukoille ole!)
No niinpä.... "Maaliskuu maata näyttää", eipä taida tänä vuonna näyttää, kun lunta puskee tasasin väliajoin vähän lisää :kieh: Pakkasta tällä hetkellä "enää" -10 (meiltä on vaan 50km meren rantaan, onkohan meillä siks lauhempaa ku tuol hämeessä??), aikasemmin aamusta enemmän, eli lämmittää jo kumminkin tuo mollikka.Ihana ilma, aamulla -15 Helsingissä. Missä on kevät, huhuu??
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:4h+k+s+at...100m2, 149 000?, mutta tuosta vois oikeesti tarjota 130...ku se ei ole päätyasunto eikä siinä ollu lasitettu parveke...
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Nyt varapäreitä tähän suuntaan |O