**KULLANKERÄT** Tammikuussa vol 2 osa 2

Oikeesti voi elämän kevät..mulla on KRAPULA vaikka en oo juonu mitään..niin hirvee olo et oksat pois..

pakko käpertyy sohvan koloon..olin vaan luvannu et siivoon tänään, ni miten hemmetissä ukko uskoo mua että mul on krapula vaikka en juonu...kärsin varmaan oikeesti noiden kaikkien poikien puolesta...

nyt koittaa hetkeks pötköllee
 
Luettu Kommentit myöhemmi :D

Käin nukkuus...unta yhtämittaa 2,5h ja ai ku on ihanan levänny olo!
Viljami veti sit pohjat ja päästi isin helpolla...käi nukkuu ku olin lähteny ja just ol heränny+syöny ku tulin eli oli nukkunu 4h :eek:
Kui nii muka äitii vaa juoksutettaa ja valvotetaaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Luettu Kommentit myöhemmi :D

Käin nukkuus...unta yhtämittaa 2,5h ja ai ku on ihanan levänny olo!
Viljami veti sit pohjat ja päästi isin helpolla...käi nukkuu ku olin lähteny ja just ol heränny+syöny ku tulin eli oli nukkunu 4h :eek:
Kui nii muka äitii vaa juoksutettaa ja valvotetaaa :whistle:
Kuulostaapa tutulta tuo kuvio, että äitiä juoksutetaan ja pidetään kiireisenä. Tuon takia, kun Rasmus yleensä aina ukon hoitaessa sitä käyttäytyy just tuolla tavoin, niin ukko ei voi käsittää sitä, että oon niin väsyny ja miks en muka voi nukkua, jos kerran Rasmus nukkuu näin ja näin hyvin päivällä. :headwall: :headwall: :D

Nyt yrittää laittaa Rasmusta partsille nukkuu.
 
Wiivi, Elppa ja Bamse :wave: :D

Vai on Wiivillä krapula pelkästä alkoholin näkemisestä. Sitä se raskaus teettää. :D Mut sinänsä kyllä niin väärin, kun ei voi edes juoda ja silti tulee krapula.

Mä sain jotenkin nukuttua tuon viime yön,kun ukko sai nukkua Rasmuksen puolella sänkyä, mut mun mielestä se laitto kyl tutin sille suuhun vaan kaksi kertaa yön aikana ja silti ukko kehtas valittaa aamulla.

Ammusta tuli mieleen, et meijän Rasmus osaa ammua. :LOL: Sillä on sellasia eläinkirjoja, joista tulee lähtee ääniä (mm. lehmä ammuu, possu röhröh, lammas bää jne),niin aina kun tulee lehmä ja painaa lehmän kuvaa, joilloin ammuminen alkaa niin Rasmuksen silmät ja suu menee ihan pyöreiksi ja kuuluu muu muu. Se on niin söpön näköinen, kun toinen niin tosissaan yrittää ammua! :D
 
Maleha tosissaan on ollu reipas tänään, käy oikein kateeksi tuollanen energisyys. :)

Ja, juu meillä märistään ihan tosissaan äidin perään. Mun ei tarvii kuin selkäni kääntää, niin jo märinä alkaa. Saati sitten, että otan vielä oikein askelia toiseen suuntaan. En mä voi nykyään käydä vessasakaan ilman Rasmusta, kun se huuto on niin kamala,kun äiti hävii näköpiiristä. :eek: :headwall:
 
Huhhu, eilen me miehen kanssa vähän tapeltiin, kun hänen oli tarkoitus olla kotona eilen ja tänään, mutta joutui eilen sitten aamulla sanoa, että joutuu meneen tallille, kun auto ei tullut perjantaina valmiiks :kieh: , vääriä osia. Ok ei ollu miehen vika.

Mutta mä olin koko perjantain odottanu innolla vkloppua että saan vähän vapaata emmasta ja viettää aikaa miehen kanssa että perheen kanssa.
Joten mulle pettymys oli kova...itkin aamun... :'(
Mutta juteltiin asia halki ja asia on ok.

Kävin sit Emmaa vaunuttelees klo10 1tunnin verran, emma nukkui vaan 20min...loppu matkan oli hereil, kotona meni sit viel 30min viel nukkumaan.
Rasittavasti emma alkanu nukkuu päikkärit 3kertaa 1h pätkissä...huoh, ainakin tehny niin nämä kolme päivää.

Sit mä imuroin ja moppasin lattian...mies tuli sopivasti kotiin klo14, syötiin todella hyvin tacoja/tortilloja...

Loppu ilta menikin hyvin.
Emmalla oli eilen joku ihme huono ilta/yö, meni vasta klo22 kunnolla yöunille, sitä ennen mies vei varmaan 10-15 kertaa emman unille, ja kyllä nukahtikin mutta vaan 5min, sitten alkas itku. :eek:
Mä menin nukkuun jo sillo klo22 mutta klo24 kuulin viel ku emma inisi..
Ja inisi melki koko yön aina siis joka toinen tunti, nukkui siis silti.
klo05.30 180ml maitoa ja meni takas unille viel 2h ja 45min..

Voiko karkee ruoka tehdä vatsavaivoja??...ja sen takia kitisi...
Saas nähdä miten tämä päivä menee..tai siis ens yö..

 
Aamuja =)
Käin taas yksin höpöttää tuol laihutuspuolella B)

Yö ol aika hyvä =)
Eile illal miehe kaa tul toissa yö puheeks ja hää vaa mietti et mikä kumma Viljamii huudatutti koko yön :eek: ...ja miehä eileaamu kehuin mei yötä ku ei huudettu ku 2kertaa :LOL:
Hänest ol tuntunu silt et Viljami huus koko yön...ja mitä hää teki et toine ei ois huutanu....ei sitte mitää,korkeintaa kääns kylkee :headwall:
Sanoin kyl ettei jäbä kyl itkeny ku 2 kertaa eikää ees 5min kerrallaa.

Tänää miul siivous pvä ja mies tekee meille vkoks polttopuut.
 
Huomenta meiltäkin!
Eikä mitään uutta. Meillä ei oo itkettäny hampaat, ei ruuat, ei mikään.
Ursulle piti vaan kommentoimani, että miehet nyt vaan ei osaa jotenkin suhteuttaa. Just tollasta, et kaks kertaa heränny, niin sehän valvoi "koko yön" . Meiän ukko aina kehuu kaikille, miten Milla ei oo ikinä- siis kertaakaan- heränny yöllä. Kun tokihan se tarkottaa, kun hänen ei oo tarvinnu vauvan takia/kanssa herätä, ettei oo vauvakaan heränny
:headwall:

Vaikka vähissähän ne yövalvoskelut on meillä ollu, se on pakko myöntää. Onhan niitä äitejä, jotka herättää isänkin öisin tasa-arvon nimissä, mut eihän siinä nyt oo mitään järkee, ku imetän kuitenkin, niin miks herättäisin? Ei hääkään herätä mua aamulla, kun pitää töihin lähtee (hänen siis), jos satutaan nukkumaan vielä. Eli ei tasa-arvoa siinäkään.

käpysen Emman kitinöihin en osaa sanoo... Voihan se olla ruokakin tietysti, mut ajattelis et ruoka olis alkanu vaivata heti, kun karkeampiin pöperöihin siirryitte (eikö siitä oo jo ainakin viikko??) Olisko lisää hampaita tulossa? Tai flunssaa? Tai sit muuten vaan kiukuttaa... Mistä näitä aina tietää, kun eivät kerro, tai kertovat, mutta aikuiset ei ymmärrä! Toivottavasti on ohihmenevää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Huomenta meiltäkin!
Meiän ukko aina kehuu kaikille, miten Milla ei oo ikinä- siis kertaakaan- heränny yöllä. Kun tokihan se tarkottaa, kun hänen ei oo tarvinnu vauvan takia/kanssa herätä, ettei oo vauvakaan heränny
:headwall:

Onhan niitä äitejä, jotka herättää isänkin öisin tasa-arvon nimissä, mut eihän siinä nyt oo mitään järkee, ku imetän kuitenkin, niin miks herättäisin? Ei hääkään herätä mua aamulla, kun pitää töihin lähtee (hänen siis), jos satutaan nukkumaan vielä. Eli ei tasa-arvoa siinäkään.

käpysen Emman kitinöihin en osaa sanoo... Voihan se olla ruokakin tietysti, mut ajattelis et ruoka olis alkanu vaivata heti, kun karkeampiin pöperöihin siirryitte (eikö siitä oo jo ainakin viikko??) Olisko lisää hampaita tulossa? Tai flunssaa? Tai sit muuten vaan kiukuttaa... Mistä näitä aina tietää, kun eivät kerro, tai kertovat, mutta aikuiset ei ymmärrä! Toivottavasti on ohihmenevää.
Just noi oon ajatellu,et kert imetän kuiteki nii miks herättäisin...ja tosiaa,ei herätä mieskää jos aamuyöl lähtee kohti työmaata :D

Käpyselle sanoinkii jo meses et voiha se olla huono yö ja syy vaa se että Emma on lapsi =) Ku ei ain oo kunnon syytä noihinkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Voiko karkee ruoka tehdä vatsavaivoja??...ja sen takia kitisi...
Saas nähdä miten tämä päivä menee..tai siis ens yö..
Voiko olla että huomaamattasi on tullut joku uusi maku 8kk ruoassa, paprika tms.?
Tai sitten hampaat, kuuma/kylmä.. tai jos riidassa desibelit nousi, sekinhän on voinut tulla uniin.. kuka tietää..

Meillä syötiin eilen eka kerran tonnikalaa ja siinä oli paprikaa toisena uutena, ei tosin reagoinut muuten kuin maiskuttamalla, tämä on ollut esikoisen lempparia jo 1,5v (juu, silloin tälloin saa purkkiruokaa edelleen joskus lounaalla) ja itsekin tykkään. =)
 
Pojalla on joku ihmeen syömälakko :headwall: Menee joku reilu puol tuntia aina ruokinnassa, ja sekin taistelun kautta. Ei itke, mutta inisee ja änisee ja alahuultaan imee niin että suu varmasti pysyy supussa.
Minkäikäisenä saa ajoittain harjoittaa ns. "jos et syö, niin ei sitten" ja ruokaa vasta seuraavalla kerralla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Pojalla on joku ihmeen syömälakko :headwall: Menee joku reilu puol tuntia aina ruokinnassa, ja sekin taistelun kautta. Ei itke, mutta inisee ja änisee ja alahuultaan imee niin että suu varmasti pysyy supussa.
Minkäikäisenä saa ajoittain harjoittaa ns. "jos et syö, niin ei sitten" ja ruokaa vasta seuraavalla kerralla?
Kai sitä voi jo jonkun verran harjoittaa kuhan ei montaa tuntia nälässä pidä :attn:
 

Yhteistyössä