*KULLANKERÄT Marraskuussa*

Juu, no kyllä minäkin jotkin villajutut käsin pesen,mutta muuten koneeseen vaan kaikki. Pesin koneessa silkkityynyn päällisetkin,ja eivät menneet miksikään... vaikka olisin luullut et ne olis kutistunut minipatalapuiksi!! :D

Ai, Tiivarin Sofia on haikaran tuoma. No kai niitäkin pitää olla näiden isiensä näköisten lasten lisäksi! :D
 
Jospa mä nyt vihdoinkin yrittäisin tehdä itselleni jotain ja nostaa tän raskaan p*rseeni tästä tuolista ylös. Meijän pitäs lähtee Rasmuksen kanssa tuossa puolen päivän jälkeen kyläilemäänkin, mutta ei kyllä tällä menolla olla menossa minnekään, kun aina vaan tässä koneella istun. Huoh!! Ei vaan huvittais tehdä nyt MITÄÄN! =)
 
Jeeee! Mie tääl lumitöide tekemise sijaa istun lämpöses ja juon kahvii :D Käin nimittäi yrittääs sitä hommaa tuost koivukujalt jossa koko matkalta polvii asti painavaa nuoskalunta :kieh: Soitin miehellein ja hää sit päätti olla ihana ja soitti naapurin hoitaa noi lumityöt traktorilla.
Nyt setä siel hommis...näytti saanee juur lingon tukkeesee :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Jeeee! Mie tääl lumitöide tekemise sijaa istun lämpöses ja juon kahvii :D Käin nimittäi yrittääs sitä hommaa tuost koivukujalt jossa koko matkalta polvii asti painavaa nuoskalunta :kieh: Soitin miehellein ja hää sit päätti olla ihana ja soitti naapurin hoitaa noi lumityöt traktorilla.
Nyt setä siel hommis...näytti saanee juur lingon tukkeesee :whistle:
Hienosti hoidettu Ursu :D Vilkuttele vaan sieltä lämpösestä naapurinsedälle. :saint:
 
5kk neuvolassa käyty, paino 7970g ja pituutta 69cm. Kaikki ok.

Joululahjoja en oo vielä ostanu kenellekään. Meillä on tapana mennä yhtenä päivänä ja hommata kaikki kerralla niin ei tarvii stressaa.

Joulukoristeista, meillä on noi kyntteliköt ikkunassa, loput laitellaan sitten joulukuun puolella.

Mamitzulle :hug: . Onneks ovat yleensä harmittomia ja hoidettavissa. Mulla oli istukassa myooma, joka tietysti luonnollisesti poistui synnytyksen mukana.

Meillä viime yönä kissat järjesti sitten shown, meinas sydäri tulla. Herättiin ukon kanssa kahden aikaan hirveeseen rysähdykseen, aivan kuin ikkuna olis tullu jossain sisään. No, kissatpa oli asialla.Olivat onnistuneet jotain yöperhosta pyydystäessään tiputtamaan kahvipannun ja niitä lasinsiruja pitäis ruveta imuroimaan pois. Tietysti yöllä suurimmat otin pois, mutta niitä näyttää edelleen tuolta lattialta löytyvän. Eli kai se olis siivoushommisia...kiinnostaa vaan niin kauheasti |O |O





 
Alkuperäinen kirjoittaja maamuska:
Meillä viime yönä kissat järjesti sitten shown, meinas sydäri tulla. Herättiin ukon kanssa kahden aikaan hirveeseen rysähdykseen, aivan kuin ikkuna olis tullu jossain sisään. No, kissatpa oli asialla.Olivat onnistuneet jotain yöperhosta pyydystäessään tiputtamaan kahvipannun ja niitä lasinsiruja pitäis ruveta imuroimaan pois. Tietysti yöllä suurimmat otin pois, mutta niitä näyttää edelleen tuolta lattialta löytyvän. Eli kai se olis siivoushommisia...kiinnostaa vaan niin kauheasti |O |O
Hui, varmaan kyllä pelästyttää, kun kuuluu yöllä rikkoutuneen lasin ääni :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja maamuska:
Meillä viime yönä kissat järjesti sitten shown, meinas sydäri tulla. Herättiin ukon kanssa kahden aikaan hirveeseen rysähdykseen, aivan kuin ikkuna olis tullu jossain sisään. No, kissatpa oli asialla.Olivat onnistuneet jotain yöperhosta pyydystäessään tiputtamaan kahvipannun ja niitä lasinsiruja pitäis ruveta imuroimaan pois. Tietysti yöllä suurimmat otin pois, mutta niitä näyttää edelleen tuolta lattialta löytyvän. Eli kai se olis siivoushommisia...kiinnostaa vaan niin kauheasti |O |O
Hui, varmaan kyllä pelästyttää, kun kuuluu yöllä rikkoutuneen lasin ääni :eek:
Arvaa vaan, ku asutaan vielä keskellä metsää niin ei tiedä onko tulijat murtovarkaita vai hirviä :LOL: No,onneks oli tosiaan vaan se kahvipannu, vaikka vähän harmittaa, mun kallis ja rakas moccamasterini on nyt vailla pannua. Täytyy jossain vaiheessa suunnistaa etsimään pannua...
 
Päivää kaikille :wave:

Oon koittanut lukee teitin juttuja mutta tuo ajatus kertakaikkiaan karkailee :ashamed:
Musta tuli täti (kiitokset kaikille onnitteluja laittaneille) mutta huolta saa jo pienestä kantaa :'( Sydäntä pieneltä ultrataan tänään :( (näistä sitten lisää kun viisastun ja osaan pukea ajatukseni paremmin sanoiksi)

Mulla löydettiin se myooma samalla kun katsottiin onko kierukka kohdillaan, kun tuntu niin kamalalta nuo menkkakivut (myoomahan sen takana kai onkin sitten) ja ihmettelin sitä täällä ääneen että (kukahan mahtoi olla kun "komensi" tohtori pimpille varaamaan ajan, kiitos :flower: :hug: ) kuinka voi olla mahdollista synnytyksienkin jälkeen saada kivut takaisin!
Äsh! Mun katkes totaalisesti ajatus :headwall:

syöttötuolissa meillä istuttiin eilen (kuvaa myöhemmin, ehkä :ashamed: )

*lähtee ulkoiluttaan veljen koiraa, niillä menee kaikki aika sairaalassa* :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Mulla löydettiin se myooma samalla kun katsottiin onko kierukka kohdillaan, kun tuntu niin kamalalta nuo menkkakivut (myoomahan sen takana kai onkin sitten) ja ihmettelin sitä täällä ääneen että (kukahan mahtoi olla kun "komensi" tohtori pimpille varaamaan ajan, kiitos :flower: :hug: ) kuinka voi olla mahdollista synnytyksienkin jälkeen saada kivut takaisin!
:D Onneks tottelit ja menit!

*muoks* jaksamista sulle ja veljen perheelle. Toivottavasti pikkuisella ei ole mitään vakavaa sydämessä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Mulla löydettiin se myooma samalla kun katsottiin onko kierukka kohdillaan, kun tuntu niin kamalalta nuo menkkakivut (myoomahan sen takana kai onkin sitten) ja ihmettelin sitä täällä ääneen että (kukahan mahtoi olla kun "komensi" tohtori pimpille varaamaan ajan, kiitos :flower: :hug: ) kuinka voi olla mahdollista synnytyksienkin jälkeen saada kivut takaisin!
:D Onneks tottelit ja menit!

*muoks* jaksamista sulle ja veljen perheelle. Toivottavasti pikkuisella ei ole mitään vakavaa sydämessä :hug:
Palstalla mammat aina tietää ;) :D

Kiitoksia :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Jeeee! Mie tääl lumitöide tekemise sijaa istun lämpöses ja juon kahvii :D Käin nimittäi yrittääs sitä hommaa tuost koivukujalt jossa koko matkalta polvii asti painavaa nuoskalunta :kieh: Soitin miehellein ja hää sit päätti olla ihana ja soitti naapurin hoitaa noi lumityöt traktorilla.
Nyt setä siel hommis...näytti saanee juur lingon tukkeesee :whistle:
Hienosti hoidettu Ursu :D Vilkuttele vaan sieltä lämpösestä naapurinsedälle. :saint:
Ois tehny mieli,mutten uskaltanu/ilenny :D

Kuvaa mei eilisestä puurosyöpöstä


...ja Ihaasta :heart:
 
Mamitzulle halit, ja onnea tätiytymisestä :hug: Onneksi nykyään saa hoitoa, ja isoveli valvoo.
Kyllä rohtori saa vielä piparin kuntoon.

Ai kamalaa tuo 45 minuuttia-mainos muuten, tekee niin pahaa.. ja tuo on täyttä todellisuutta :'(

Mie oon KIPEÄ, viime kerrasta on jo monta vuotta ja koko ajan olen kehuskellut etten edes nuhaa ole pojilta saanut. Noh, nyt on tytöllä kurkussa peitteitä ja paiseita, limaa ja turvotusta, kuumetta jonkin verran ja täysin vetämätön olo... Onneksi Leevi ymmärtää äitiä ja nukkuu aivan loistavasti.

Siitä muuten puheenollen, ei voi olla tottakaan miten unet ovat parantuneet, kun laitoin poitsun äitiyspakkauksen makuupussiin nukkumaan :eek: Ei pääse enää heilumaan itseään hereille tai peittoa pois päältään, hyvä niin, sillä meidän vuokrakämppä on kuin pakastin :kieh: Että tänne vaan ne viimekesäiset marjat ja sienet, prkle!

maamuska Jos minulla vaan olisi kaikki valta, niin laittaisin tuon meidän ylimääräisen termosmoccamasterin tulemaan sinnepäin, mutta tuo ukko on ilmeisesti suunnitellut sille jotain joululahjakäyttöä. Elämä on helvettiä ilman kahvia.

Psyk. sairaanhoitaja muuten soitti sitten vihdoin ja viimein, huomenna olisi aika kympiltä jos en nyt pahemmin sairastu. Tulen sitten kertomaan kuulumiset, pelottaa jo valmiiksi. Eihän se toki väärin ole mennä vähäksi aikaa pehmustettuun huoneeseen nukkumaan, mutta nyt on alkanut tuntumaan että olen pikkuhiljaa alkanut ymmärtää syyn tähän masennukseen, ja eniten syvältä tässä nyt on se että taidan tietää myös ratkaisun siihen...

Joululahjoista Jos ei lasketa 200 e henkkamaukka- ostoksia itselleni (ja vähän vauvoillekin, eli kaverin samanikäiselle tytölle ja Leevin joulu/tammikuussa syntyvälle serkulle), niin en ole kyllä ostanut mitään :LOL: Veronpalautuksia ynnä muuta kivaa odotellessa. Olisi Leevin puolivuotisbileetkin ilmeisesti suunnitteilla ja itsenäisyyspäivänä meillä olisi sitten kihlauksen vuosipäivä.. pitänee siihenkin keksiä jotain, ideoita? :)

Mutta että sellaista. Pitänee jatkaa tuolla mustisherukkamehulla, ei tästä muuten selviä... menkat on edelleen kateissa, ja oksettaa, mutta ei tästä nyt oikein osaa huolestua kun testinkin tein, pistetään imetyksen lopettamisen piikkiin.

Päivänjatkoja! :wave:

Lisätään nyt vielä maailman suloisin ponpon :heart:

 
Ursu aivan ihanat kuvat Viljamista! :heart:
No aivan ihana on kyllä Kielletyn Leevikin, niin suloinen toinen nukkuessaan. :heart:

Ja kiva, jos Kielletty on päässyt sinänsä niskan päälle masennuksen kanssa, että tietää jo mikä siihen voisi olla ratkaisu. Voimia :hug: !!

Maamuska onneks moccamastereihin saa uusia pannuja, ettei tarvii koko keitintä uusiksi ostaa. Ei vaan taida lohduttaa just tähän hetkeen. :hug:

On se kurjaa, että Mamitzun huolet on vielä veljen perheessäkin. On se niin väärin,kun kerralla noin paljon ikävää kasaantuu. :hug: Toivottavasti sillä pienellä veljen lapsella ei kuitenkaan ole mitään vakavaa siellä sydämessä. Voima :hug: myös heille päin!

Olen samaa mieltä, et se 45-minuuttia ohjelman mainos huomiselta on aivan hirveä. Mä aloin itkemään, kun näin sen ekaa kertaa. Järkyttävää. :'(

Niin, ja Ursu näppärä vaimo katsoo ikkunasta, kun naapuri tulee tekemään lumityöt!! :D Hyvin tehty. Eihän tuota nuoskalunta kukaan saa kolalla lykittyä mihinkään suuntaan. Kaunis hymy ja kiitos vaan naapurin suuntaan. :D

Nyt ottamaan Rasmusta pois hyppykiikusta...
 
Huomenta :snotty:
Mulla oli kyllä se kello soimassa, mutta taisin läpätä kiinni :ashamed:
Huomenna kyllä prkl noustaan kahdeksalta ja se on saletti. Mä en jaksa joka ilta valvoo puoleen yöhön.

Mun pomo soitti aamulla |O ois voinu jättää väliin, mä niin inhoon sitä korppikotkaa kun se on niin lipevä, välillä se on niin myrkyn nielly ja tekee toisten elämästä helvetin ja välillä oikein nuoleskelija. Ja nyt se oli tolla nuoleskelu tuulella :x Voikun mun ei ikinä milloinkaan tarvis palata sinne, mutta pakko mikä pakko :headwall: :headwall:

Aaargh, mä en kestä kun joka tuutista tursuaa tota joulua |O yhtään lahjaa en oo ostanu ja jos saisin päättää niin yhtään en ostais. Ainuttakaan joulukoristetta en oo laittanu ja jos jotain laitan niin se on tasan kynttelikkö ikkunaan.
Toivottavasti mustakin kuoriutuis jouluihminen vaikka ens vuonna kun toi lapsikin siitä jotain ymmärtää. :saint:

Ihania kuvia ootte taas laittanu :heart:

Meillä toi lapsi oli alussa ihan mun näkönen, välillä tuntu niin ku ois kattonu omia vauvakuvia. Mutta nyt siihen on tullu tosi paljon isänsä piirteitä. Eli ihan täys sekotus se on meitä molempia :D
Ja ei oo Elsallakaan paljon hiuksia, se on takatukka juice :LOL: ja rypäleen tapaan mäkin olin 2-vuotiaaks asti melkein kalju :LOL:

Toukkalalle :hug: Mä en halua vielä edes ajatella miltä se sitten tuntuu kun imetyksen lopettaa :'(

nyt pätkäs ajatus..
 
mamitzule :hug: :hug: .
mä oon siivonnut esikon huonetta, HUH! voiko 6v tytön huone olla tuos mallis!!! häl on kyl kerran vkos siivous pvä mut nyt oli pakko tarttua ite.. sitten keräiltiin lelut ja imuroin, syötin muksut ja pestiin kakkapeput ja nukkuun, ravaan vaunulla ja 3 kattilaa liedellä :D . kasvis ja kanasoseet joselle ja kanakeitto muille paitsi miehelle jolle se ei kelpaa :kieh:. tiskata tarttis mut nyt pakko tovi istua ja vetää geishaa ja olla koneella... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Martza:
mamitzule :hug: :hug: .
mä oon siivonnut esikon huonetta, HUH! voiko 6v tytön huone olla tuos mallis!!! häl on kyl kerran vkos siivous pvä mut nyt oli pakko tarttua ite.. sitten keräiltiin lelut ja imuroin, syötin muksut ja pestiin kakkapeput ja nukkuun, ravaan vaunulla ja 3 kattilaa liedellä :D . kasvis ja kanasoseet joselle ja kanakeitto muille paitsi miehelle jolle se ei kelpaa :kieh:. tiskata tarttis mut nyt pakko tovi istua ja vetää geishaa ja olla koneella... ;)
Ai hitsi! Nyt alko tekee mieli suklaata :p Vaan hätävarakaappikin ammottaa tyhjyyttään :ashamed:
 

Yhteistyössä