*KULLANKERÄT Marraskuussa*

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Nyt Tiivari |O Lopeta tuo painosta murehtiminen! Tulit muuten mun mieleen "oikeassa elämässä" viime viikolla, kun täällä kävi jalostusagronomi tekemässä siemennyssuunnitelman lehmille ja kolmesta tunnista, jotka täällä oli, käytti 2 päivittelemällä miten pulska meidän vauva on. Eikä edes ole!!! Sillä naisella on kyllä niin paha karsastus, et laitoin sen piikkiin, jos vaik mittasuhteet jotenkii hänen silmis vääristy sit tai jtn... :D
:LOL: :LOL: Kiitti Ammu! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:
Sit kaiken kukkuraks oon ihan hirmu surullinen ko loppu nyt sit imetys ko seinään :'( :'( Sitä oon tääl aamun pillittäny, vaik ei sekään aina niin älytöntä herkkua ollu, mut nautin kuitenkin siitä kun näin miten tyytyväinen mun pikkunen oli ain kun pääs rinnalle, aina niin suloisesti katto suoraan silmiin ja hymyili siinä imemisen lomassa. Tuntu että sydän pakahtuu, niin ihana oli pientä kattoa rinnalla syömässä..
Täälläkin poika kujeilee ja hymyilee rinnalla mutta myös pullolla on sama meininki ettäs älä turhaan murehdi jos teilläkin vaikka näin käy.. usein sanotaan että imetys on läheisempää mutta minusta myös pulloruokinnassa pääsee lähelle, ellei lähemmäs kun siinä pääsee olemaan vaikka poski poskea vasten.. tai kasvokkain jos antaa pullosta vaikka tyynyllä jalkojen varassa.. tai tyynyllä tukee käsivartta ja pää hauiksen kohdalla, silloinhan sitä voi olla vaikka nenä nenässä kiinni ja silmäpeli onnistuu. ;)
 
Toukkalalle :hug: Vaikka itsellä ei tuota imetystä kauaa kestänyt, niin muistan kyllä tuon tunteen, kun se loppui kokonaan. Hetken oli tosi surullinen olo. En tiedä lohduttaako yhtään, mutta ajattele miten onnekas olet, kun sait imettää pikkuista kuitenkin näin kauan. Ja tosiaan, kuten äää sanoikin, kyllä pulloruokinnassakin saa pikkuista silmiin katsella :heart:
 
:LOL: Kaikkensa antaneena... :whistle:



Me oltiin tänään neuvolassa, ja johan oli terkalla muuttunu ääni kellossa. Vissiin on valitus menny perille. Toivo oli kasvanu hienosti ja on kuullemma aikanen käsien motoriikan kehityksessä. Terkka kysy, että ottaako lelua vastaan ku tarjotaan ja mä HooMoilasena, et monta kuukauttahan se on ottanu ja vaihdellu niitä kädestä toiseen ja maistellu niitä. :LOL:

Nyt Toivo sitte just nukahti päikyille ja 14.45 pitäis olla taas lekurissa... :headwall: Kiva herättää, ku kerranki nukkuu. Onneks ei oo matkaa ku 50m. :whistle:

Ja saatiin muuten lupa alottaa jo lihat, vaikka puuroa on syöty vasta pari viikkoa. :D

Ihania kuvia oli taas tullu! Mikäs ammatti-kamera Tiivarilla on, ku aina on niin tarkat kuvat? ;)

Rypäle ja Toivo ihan kohta 5kk
 
Mitä ihmettä tää palsta taas sekoilee?! Mä luin edellisen sivun kaks kertaa, eikä satavarmasti ollu Toukkalan kirjotusta siinä silloin! Nyt rupesin tota äää:n lainausta kattoon, et mitä ihmettä, ni johan oli edelliselle sivulle ilmestyny lisää tekstiä. :headwall:

No, parempi myöhään....: Toukkalalle iso :hug: ja kova rutistus!
 
Toivo on kyl niiiiin suloinen :heart: Ja hienosti istuu jo potalla! Onko teillä molemmilla ruskeat silmät miehen kanssa? Just eilen mieskin kommentoi Toivon kuvaa, että kyllä ruskeat silmät vaan on kauniit B)

Hei, mites Rypäle sun hääpäivälahjan kanssa kävi????? Tuliko hierova istuin vai x-box?

Vai ammattikamera :LOL: Ihan tavallisella Sonylla räpsitään. Tuo neiti on vaan niin linssilude, että odottaa ihan liikkumatta kun kuvataan :xmas:
 
Toukkalalle :hug: ...kyl se huono tunne hävii.

Vaik ei miult kysyttykkää nii vastaan :D Meil ei oo miehen(jolla vihertävän rusertavan sekalaiset) kaa kummalkaa ruskeit silmii,mut miehen isäl on...ja silti molemmilla isommil pojilla on täydelliset suklaanappisilmät :heart:

Lunta vaa sataa ja sataa...ihana homma huomenna kolailla,tänää en kyllä mee lykkii
Viljamilla siniset ja tytöllä vihreet(niiku äitillään) =) :whistle:

Pakko lisätä...Toivo on ylisöpö :heart:
 
Jaahas, nyt meillä vihdoin keksittiin, miten pääsee kääntymään vatsalta selälleen. Siis ennenkin on kääntyillyt toisinaan vahingossa, mutta nyt hoksasi idean. Ja nyt sitten veivataan tuossa eestaas. Täytyyhän sitä treenata :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Hei, mites Rypäle sun hääpäivälahjan kanssa kävi????? Tuliko hierova istuin vai x-box?
Hierova istuinhan se oli. B) Ja mihin se asennettiin? *rumpujen pärinää* MIEHEN TYÖTUOLIIN! :LOL: :headwall:
Älä viitti!! Eli sun arvaus meni oikein. Ostitko itsellesi sen sormuksen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Hei, mites Rypäle sun hääpäivälahjan kanssa kävi????? Tuliko hierova istuin vai x-box?
Hierova istuinhan se oli. B) Ja mihin se asennettiin? *rumpujen pärinää* MIEHEN TYÖTUOLIIN! :LOL: :headwall:
Älä viitti!! Eli sun arvaus meni oikein. Ostitko itsellesi sen sormuksen?
Mä tunnen mun miehen. B) Ja en ostanu. Oon protestina nyt täysin ilman (tähän mennessä oon siis pitäny yhtä vanhaa vihkisormuksen paikalla). :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Hei, mites Rypäle sun hääpäivälahjan kanssa kävi????? Tuliko hierova istuin vai x-box?
Hierova istuinhan se oli. B) Ja mihin se asennettiin? *rumpujen pärinää* MIEHEN TYÖTUOLIIN! :LOL: :headwall:
Älä viitti!! Eli sun arvaus meni oikein. Ostitko itsellesi sen sormuksen?
Mä tunnen mun miehen. B) Ja en ostanu. Oon protestina nyt täysin ilman (tähän mennessä oon siis pitäny yhtä vanhaa vihkisormuksen paikalla). :whistle:
Ostitko sä hälle jotain?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Mä tunnen mun miehen. B) Ja en ostanu. Oon protestina nyt täysin ilman (tähän mennessä oon siis pitäny yhtä vanhaa vihkisormuksen paikalla). :whistle:
Ostitko sä sille jotain?
Kostoks punasen satiiniyöpaidan hörhelöineen päivineen. :D :saint:

MUOKS. Mut pieleen meni, ku mies oli ihan onnesta soikeena. :kieh: ;)
 
Kertokaa mulle nyt, että voinko mä muokata ton tytön rytmiä niin, että herättäisin sen aikasemmin, jotta päästäis iltasin ihmisten aikoihin nukkumaankin |O

Eli siis ennen se heräs klo 8 ja meni nukkumaan 21-23 välillä, sitten kun kelloja siirrettiin niin se rupes herään vasta 9-10 välillä ja nukkumaan päästään siis 23-01 välillä, huoh :/

Niin voinko mä nyt lyödä vekkarin soittaan klo 8?
Tää on aika helvetin raskasta kun illasta ei oo sekuntiakaan omaa aikaa, yleensä siis mennään nukkumaan niin, että mä otan tytön kainaloon ja yritän tainnuttaa tissin voimalla :kieh:

Tuun aamulla kommentoimaan juttuihin, nyt palaan nukutushommiin |O
 

Yhteistyössä