*KULLANKERÄT Marraskuussa*

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
http://www.iltalehti.fi/terveys/200811198613394_tr.shtml

Jep, jep :ashamed: :ashamed: :ashamed:
En usko tuota, mun äippä sanoi että, jos mikään ruoka ei maistu niin syö sitä mitä voi, ja jos se ny on nuo hampparit ja suklaa niin sitten on, kunhan niitä syö kohtuudella..
Mulle ku ei pitkäääääään aikaan raskauden aikana maistunu lämmin ruoka...
 
Olin ensimmäistä kertaa oikein kärryttelemässä tällä viikolla. Miten ihmiseltä voi olla näin virta pois?? Ja mä vedän tupla-annokset d-vitamiiniakin... kaipa d-vitamiinit kuluu sit jo kaikki öisin,niin ei enää päiviin mitään riitä. Täällä pitäis ainakin imuroida, pyyhkiä pölyjä, pestä pyykkiä sekä tiskejä (tai siis tyhjentää ja täyttää tiskikonetta). Ukkokin soitti äsken, ettei tiedä kuinka kauan sillä menee töissä. Mä en ala!
Jos teillä muilla esiintyi maanantaina jotain saamattomuutta kotitöiden suhteen, niin mulla se on sit tänään! :ashamed: :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Ihanaa, mun ystävälle syntyi tänään vauva :heart: :heart: :heart: Eli tasan 5kk ikäeroa Sofiaan. Arvatkaa vaan, saanko ihan varmaan vauvakuumeen, kun menen pikkuista sylittelemään huomenna sairaalaan. :whistle:
Niin, mun yksi tuttavakin sai tänään poikavauvan. Tuohon vauvakuumeeseen...multa meinas yks ilta mennä saunaoluet väärään kurkkuun, kun ukko kylmän rauhallisesti totes, että pitäsköhän sitä kolmatta jo kohta alulle laittaa... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maamuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Ihanaa, mun ystävälle syntyi tänään vauva :heart: :heart: :heart: Eli tasan 5kk ikäeroa Sofiaan. Arvatkaa vaan, saanko ihan varmaan vauvakuumeen, kun menen pikkuista sylittelemään huomenna sairaalaan. :whistle:
Niin, mun yksi tuttavakin sai tänään poikavauvan. Tuohon vauvakuumeeseen...multa meinas yks ilta mennä saunaoluet väärään kurkkuun, kun ukko kylmän rauhallisesti totes, että pitäsköhän sitä kolmatta jo kohta alulle laittaa... :eek:
Noooo, mitäs vastasit????
 
Moikkelis :wave:

Ihanaa kun on lunta, mutta taas alkaa se hemmetin panikoiminen siitä pystyssä pysymisestä. Me kun asutaan tämmösen jumalattoman mäen päällä, niin arvata saattaa että persmäkee lasketaan useempi kerta vuodessa ja ihan tahtomattaan :kieh: helvetin puusilmä talonmies höylää sen aina niin liukkaaks ja päälle heittää nyrkinkokosia kiviä, nehän auttaa ihan hirveesti. Pari vuotta takaperin ukko kaatu tossa mäessä ensin toisen jalan päälle ja parin metrin päästä toisen jalan päälle. Meni sitten lääkäriin, niin molemmista nilkoista nivelsiteet poikki B)
Mutta nyt siis todellakin pelottaa toi kulkeminen kun tyttöö joutuu kantamaan, joko sylissä, kaukalossa tai repussa, miten mä ikinä selviän tästä |O tai vaikka vaunuilla, mitä jos mä kaadun ja ne lähtee yksin tota mäkee alas, apua :eek:
Mulla on jo semmoset liukuesteet kenkiin, mut ne tuntu jotenkin pökkelöltä :snotty:
Muuten pysyisin visusti pirtissä, mutta kun on toi koira :kieh:

Mulla on kans virta ihan loppu :/ yöt ollu taas yhtä showta ton tytön kans. Mä en tajua mitä se ähertää koko ajan. Jalat potkii mun mahaa ja kädet törkkii silmiä, nice :snotty:
No onneks nukuttiin 3h päikkärit, ah B)

Ja nyt on ihan sairas makeenhimo |O eikä oo kaapissa aineita, että vois ees jotain leipoo :headwall: :headwall:

Mä en kyllä kans ihan usko tohon amerikkalais tutkimukseen, tai ainakaan halua uskoa :xmas:

Kohta pitäis ruveta tosiaan miettiin sitä syöttötuolia ja pottaa :whistle: minä kun en noista potista mitään tiedä, niin kumpikohan ois parempi selkänojallinen vai semmonen pikkunen tavispotta?

mutta nyt taas mentävä...
 
Täällä tuo sormet suussa -vaihe on nyt vähän laantunut.. sormet oli kuukausi, pari sitten koko ajan menossa suuhun / suussa, yritin aina laittaa tuttia tilalle mutta harvemmin on kelvannut kauemmaksi aikaa. Öisin tosin imeskelee tumppuja kun ovat aamuisin märät, on kyllä sinällään ihanaa ettei ole tuttirumbaa öisin.. hyvin muistissa esikon ajoilta.
Luin jostain että voimakkain imemisen tarve on 5 kk saakka, kokonaan pitäisi olla ohi 10 kk kohdalla. Jospas selviäisi ilman tuttia vaikka kokonaan.. jospas..

Meillä nuo muksut ei vauvana kitise märistä vaipoista eikä kakoista.. tyttö, nyt 2v 2kk, alkoi vasta tunnistamaan tässä parin kuukautta sitten hätänsä ja on alkanut tahtomaan itsekin potalle. Itse olin esikon kanssa sen verran laiska että ollaan tutustuttu ihan rauhassa reilun vuoden iästä pottaan ja nyt vasta aloitettu käymään säännöllisesti.
Eipäs varmaan pojankaan kanssa ennen vuoden ikää pottailla vaikka täällä kaksi vaaleanpunaista pottaa odottaakin.. :D
 
Tuosta tutkimuksesta: mun mielestä rotat onki aina ollu verrattavissa ihmisiin :kieh:

Sormet on täälläki suussa jatkuvasti. Ja hassua Tiivari, nimittäin meil oli ihan samanlainen yö, tuttia piti kokoajan olla laittamas! (Siks olinki nii myöhään eilen viel koneel, ko en ehtiny ees nukkuun ko se tuttishow jo alko) Luovutin sit ja raahasin patjan tytön huoneen lattialle ja koisattiin sit siinä vierekkäin :heart:
Muuten meil on kyl yöt vahan parantuneet kun siirryttiin Eerican huoneesta omaan huoneeseen ukon kans.

Ja voi Rebel! Olin ihan missannu sun selkäkertomuksen, mut tuolta rivien välistä luin että kipuusi on löytynyt syy. Koitahan malttaa ottaa rauhallisesti :hug:

Jaaha, ne alkaa salkkarit kohta.. =) meidän illan rytmittäjä :D

Toukkalat, Eerica YLI 5 kuukautta jo! :D
 
Päivän ainoat itkut tulleet nyt illasta, kun on väsy eikä malta nukahtaa :eek: :ashamed:
Tänään on mennyt ennätyksellinen määrä sapuskaa: reilu 6dl maitoa, 2 purkkia hedelmäsosetta, 1/2 purkkia kasvista, 3tl kanakasvissosetta ja pari ruokalusikallista luumusosetta + 1,5dl puuroa. Huij.. Nyt tuo taistelee tuolla isänsä kanssa valitusitkua "en haluu nukkumaan vaikka olen superväsynyt".

Omaa napaa :ashamed: (vaikka aika piilossa se onkin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja maamuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Ihanaa, mun ystävälle syntyi tänään vauva :heart: :heart: :heart: Eli tasan 5kk ikäeroa Sofiaan. Arvatkaa vaan, saanko ihan varmaan vauvakuumeen, kun menen pikkuista sylittelemään huomenna sairaalaan. :whistle:
Niin, mun yksi tuttavakin sai tänään poikavauvan. Tuohon vauvakuumeeseen...multa meinas yks ilta mennä saunaoluet väärään kurkkuun, kun ukko kylmän rauhallisesti totes, että pitäsköhän sitä kolmatta jo kohta alulle laittaa... :eek:
Noooo, mitäs vastasit????
Jos sitte keväämmällä,ehkä tai syksymmällä. Mut ei ainakaan vielä !! Vaikka ikuinen vauvakuume onkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maamuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja maamuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Ihanaa, mun ystävälle syntyi tänään vauva :heart: :heart: :heart: Eli tasan 5kk ikäeroa Sofiaan. Arvatkaa vaan, saanko ihan varmaan vauvakuumeen, kun menen pikkuista sylittelemään huomenna sairaalaan. :whistle:
Niin, mun yksi tuttavakin sai tänään poikavauvan. Tuohon vauvakuumeeseen...multa meinas yks ilta mennä saunaoluet väärään kurkkuun, kun ukko kylmän rauhallisesti totes, että pitäsköhän sitä kolmatta jo kohta alulle laittaa... :eek:
Noooo, mitäs vastasit????
Jos sitte keväämmällä,ehkä tai syksymmällä. Mut ei ainakaan vielä !! Vaikka ikuinen vauvakuume onkin.
Meillä ukko on ollu aina sitä mieltä,että lapsia pitää olla kaksi ja mahdollisimman pienellä ikäerolla. On tuon ukkokullan kello kyllä nyt alkanu soittaa jotain ihan muuta säveltä. Ei oo enää yhtään varma halutaanko meille koskaan toista lasta. On tää vauva-arki hälle vissiin sen verran karu ja harmaa ollu. Vaikka Rasmus on mun mielestä ollu kaiken kaikkiaan suht helppo lapsi. Ellei oteta huomioon ensimmäisiä kahta kuukautta, jolloin eka huusi masuvaivojaan ja sitten sitä että tissi ei enää riittänyt. Siinä meni muutama kuukausi sen jälkeen oikein aurinkoisesti ja kivasti (tai niin se aika on jo kullannu ne muistot :LOL: ) ja nyt on sit vajaa kuukausi menty tätä aina pahenevaa yöshowta.

Ja ei toi ukon lausahdus tästä yhdestä lapsesta, joka riittää ole edes mikään ihan uusi, vaan kyllä se on todennu sen jo muutama kuukausi sitten.

No täytyy nyt kattoo sit tulevaisuudessa miltä kaikki näyttää ja mihin kuntoon tää mun selkä saadaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Päivän ainoat itkut tulleet nyt illasta, kun on väsy eikä malta nukahtaa :eek: :ashamed:
Tänään on mennyt ennätyksellinen määrä sapuskaa: reilu 6dl maitoa, 2 purkkia hedelmäsosetta, 1/2 purkkia kasvista, 3tl kanakasvissosetta ja pari ruokalusikallista luumusosetta + 1,5dl puuroa. Huij.. Nyt tuo taistelee tuolla isänsä kanssa valitusitkua "en haluu nukkumaan vaikka olen superväsynyt".

Omaa napaa :ashamed: (vaikka aika piilossa se onkin)
Toimiiko Alexin vatsa jotenkin supervauhtia tällä hetkellä??? Tuntuu aika paljolta noi määrät. Mut en siis mitenkään halua arvostella. Hyvähän se on jos ruoka maistuu pojalle. Meillä kun ei meinaa upota soseet, ei puurot, ei maito. Kyllä Rasmus nyt jotain syö mut paljon vähemmän kuin yleensä. Ja maidon kanssa saa taistella ihan tosissaan, että sitä sais jossain muodossa menee alas.

Niin tai voihan se olla, että Alexilla on joku kasvupyrähdys käynnissä. :)
 
Kasvupyrähdystä veikkaan minäkin. Tänään annoin maitoa samantien kun rupes karjumaan sillä normaalilla tavalla, kun oon yrittänyt pitää sitä 3-4h ruokailuväliä ja aattelin että "ei se vielä voi ruokaa haluta, vastahan se söi", mutta hittolainen jos sillä on vaan ollut nälkä. Noooh, tällä mentiin tänään, huomenna voi mennä taas puolet tosta määrästä sapuskaa.
Meillä syödään yleensä tosi nihkeästi, joten olin aika yllättynyt että ihan innoissaan sitä sapuskaa suuhunsa pisti, en meinaan yhtäkään lusikallista väkisin syöttänyt, enkä koskaan yli prk/ruokailu, ja taukoa pidin maidon antamisen kanssa soseiden jälkeen.

On tää kans yhtä säätämistä, ja älä rebel huoli, en ottanut arvosteluna. :) Hampaat ei tänään tuntuneet kiusaavan ollenkaan, minkätakia ruokakin varmaan maistui?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Hampaat ei tänään tuntuneet kiusaavan ollenkaan, minkätakia ruokakin varmaan maistui?
Ilmaantuko ne hampaat Alexille? Mä kun täällä ihmettelen tuota Rasmusta, kun kaikkea syödään ja nakerretaan (siis leluja, sormia ym.) ihan viimestä päivää, mutta kun siellä ikenissä ei mitään tunnu. :eek:
Pakko tunnustaa, että laitoin Rasmukselle nyt kaksi suppoa yöksi, kun se viime yö oli niin hirvee, ja jos se oikeesti tekee niitä hampaita ja sitä sattuu/häiritsee ne öisin kovastikin. Ja sit tuo huono ruokahalu tällä hetkellä, niin kyl se vissiin viittais sinne hampaiden suuntaan, mutta kauanko se hampaiden tuleminen oikein sit kestää? Niin ja lääkitsenkö mä tuota lasta nyt sit ihan turhaan? :ashamed: Huono äiti, kun ei mitään tiedä. :headwall:
 
Ammu eikös Milla käytäkkin teillä niitä ekovaippoja? Ainakin muistelisin, että jossain vaiheessa on ollu puhetta sellasesta. Kysymys siis kuuluukin (saa siis muutkin vastata, jos ekovaippoja käytetätte), että oletko käyttänyt niitä myös yövaippana? Mä oon käyttäny nyt kahtena päivänä noita ekovaippoja Rasmuksella, mut en jotenkin oo uskaltanu kokeilla niitä yövaippana. Meillä kun on yleensä menty noilla pamperseilla ihan kevyesti yön yli, yleensä ilman mitään ylivuotoja. Eli siis pitääkö ne ekovaipat ihan yhtä hyvin öisin kuin muutkin vaipat?
Mä kun vihaan kaikkea ylimääräistä pyykkäämistä...
 
ikionnellinen
Mä en kestä... kauhee maraton selostus, ja kaikki blankona |O
No ettepä tainneet mitään menettää. Paskarallista ja "päivän kohokohdista" höpöttelin.

Ihanaa kun tuli lunta!
Tiivari kiitos, meempä sitten tsekkailee josko meilleki njotain löytyis

nyt pätkii...nukkumaan siis :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Päivän ainoat itkut tulleet nyt illasta, kun on väsy eikä malta nukahtaa :eek: :ashamed:
Tänään on mennyt ennätyksellinen määrä sapuskaa: reilu 6dl maitoa, 2 purkkia hedelmäsosetta, 1/2 purkkia kasvista, 3tl kanakasvissosetta ja pari ruokalusikallista luumusosetta + 1,5dl puuroa. Huij.. Nyt tuo taistelee tuolla isänsä kanssa valitusitkua "en haluu nukkumaan vaikka olen superväsynyt".

Omaa napaa :ashamed: (vaikka aika piilossa se onkin)
Toimiiko Alexin vatsa jotenkin supervauhtia tällä hetkellä??? Tuntuu aika paljolta noi määrät. Mut en siis mitenkään halua arvostella. Hyvähän se on jos ruoka maistuu pojalle. Meillä kun ei meinaa upota soseet, ei puurot, ei maito. Kyllä Rasmus nyt jotain syö mut paljon vähemmän kuin yleensä. Ja maidon kanssa saa taistella ihan tosissaan, että sitä sais jossain muodossa menee alas.

Niin tai voihan se olla, että Alexilla on joku kasvupyrähdys käynnissä. :)
Kyllä täälläkin sapuskaa uppoaa. n. 6dl maitoa, 2prk kasvissosetta, 1/2prk luumua, 1prk hedelmäsosetta, 1-1,5dl puuroa. :eek: Tuntuu tosi paljolta mun mielestä, mutta kun toisella on ihan selkeästi nälkä KOKO ajan. Ei kai sitä voi nälässäkään pitää :/ Otan ens viikolla neuvolassa puheeksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Ammu eikös Milla käytäkkin teillä niitä ekovaippoja? Ainakin muistelisin, että jossain vaiheessa on ollu puhetta sellasesta. Kysymys siis kuuluukin (saa siis muutkin vastata, jos ekovaippoja käytetätte), että oletko käyttänyt niitä myös yövaippana? Mä oon käyttäny nyt kahtena päivänä noita ekovaippoja Rasmuksella, mut en jotenkin oo uskaltanu kokeilla niitä yövaippana. Meillä kun on yleensä menty noilla pamperseilla ihan kevyesti yön yli, yleensä ilman mitään ylivuotoja. Eli siis pitääkö ne ekovaipat ihan yhtä hyvin öisin kuin muutkin vaipat?
Mä kun vihaan kaikkea ylimääräistä pyykkäämistä...
Vastaan miekii...ekovaippoja meilläkii pidetää ja tykkään kovasti :D
Käytetään ihan yötäpvää eikä oo fuskaillu...paitsi yhe ker ku sitä kakkaa sit ol nilkois asti :LOL:
Oon jo toist kk:tta käyttäny.

Hinnaltaa iha samaa ku esmes pampersit,mut oiskoha muutama vaippa vähemmä paketissa.
 
Huomenta!

Joo, oli meillä ekovaippoja, mutta yht äkkiä yhden paketin jälkeen niistä meni iho rikki. :'( En olis millään halunnut uskoa, että vaipoista johtuu, mutta pakkohan se oli kun koko vaippa-alue yht äkkiä vereslihalla, sitä on nyt sinkkipastalla pari viikkoa hoideltu ja ahkerasti otettu ilmakylpyjä ja palattu takas liberoihin. Mutta pitävyytensä puolesta oli ihan samaa luokkaa kun "normaalit vaipat" ja riitti hyvin yövaipaksikin.

Hampaiden tuloa on nuo meidän isommat aikoinaan oireilleet viikkokausia, mutta oon kuullut myös lapsista, joilla ekat hampaat on vaan "putkahtaneet" ilman sen kummempia oireita.

Isoja määriä teidän kullankeräset tuntuu syövän. Meillä on nyt siitä asti kun puuro alotettiin, syöty aamulla se puuroannos ja illalla vähän velliä ja muuten mennään ihan vaan rintamaidolla. Mutta hyvä näin ja vihdoin (melkein puol vuotta siihen menikin taas :ashamed: ) oon lakannu panikoimasta, et riittääkö maito vai ei... Tänään saanee velliä päivälläkin, kun menee anopille hoitoon, kun suuntaan hammaslääkäriin ja shoppailemaan. Ihanaa! Siis tuo jälkimmäinen, eka on lähinnä puistattavaa... Ukko istu aamulla täs koneella ja katto jotain juttuu verkkopankista ja lipsautti sit (vahingossako?) et mites tääl on näin paljon rahaa...Tartuin täkyyn välittömästi ja sanoin, että "voit siirtää lähdeveron tilille ****** (mun tilinumero)" Ja nyt se kuulkaa onkin vasta kiva lähteä ostoksille! Kunhan tuon maanpäällisen kiirastulen (hammaslääkäri) selvittää ensin.

Meillä on muuten hyperhyvä ja nopea ruuansulatus tuolla tytöllä. Tosin ravintokin on 90% sitä rintamaitoo, mikä on hyvinsulavaa, mutta kumminkin. Ja kun oon teidän monen pähkäilyä seurannut niin osaan olla asiasta kiitollinen. Kakka on iloinen asia! :D

Ja se on muuten perjantai. Eli oikein hyvät viikonloput kaikille!
Ammu ja Milla 5kk 20 päivää :heart:
 
Huomenta!

Eiliset neuvola kuulumiset:

Paino 9160g (7885g ) Suluissa 3kk mitat
pituus 71cm (65,1 )
Pipo 45,3 (42,7 )

Olin ihan varma että paino käyrä on pilvissä mutt eipä ollutkaan 0 käyrällä mennää... Pituus oli +2 käyrällä =) Meillä on siis IIISO poika

Eilinen päivä oli kyllä ihan kauhee, Max oli todella kiukkunen koko päivän, tais johtua piikistä. Illalla ili jo sitten ihan ok.
Neuvolan täti oli sitä mieltä että meidän ei kannattaisi ottaa hyppykiikkua ollenkaan käyttöön kun poika seisoo niin hyvin koko jalalla ettei rupeis myöhemmin varvastaa..Sanoi vaan että kannattaa näissä asioissa käyttää ihan omaa maalaisjärkeä.

Istumis "lupa" saatiin vaikka ei itse vielä istukkaan mutta syöttötuolissa, sylissä ja rattaissa voi jo istuttaa.

täällä ollaa päivitelty ruokamääristä =) Tässä vähän meidän

Aamu: Puuro+maito
Päivällinen: Purkki jotain ruokasosetta+hedelmää+maitoa
Välipala Maito
Lounas: Joko ruoka tai sitten muu hedelmäsose tai jugurttia+ maitoa
Iltapala:Yleensä luumusosetta vähän ja pulloa velliä

tuo iltaisin annettu luumu on nyt alkanut vaikuttaa ei oo enää ummetus niin pahana =)

Lopuksi vielä tuoreempaa kuvaa ukkelista (kuvan laatu on vähän huono, otettu kännykällä)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3123264.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3123259.jpg

Kaalis ja Max 5kk ja risat
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Päivän ainoat itkut tulleet nyt illasta, kun on väsy eikä malta nukahtaa :eek: :ashamed:
Tänään on mennyt ennätyksellinen määrä sapuskaa: reilu 6dl maitoa, 2 purkkia hedelmäsosetta, 1/2 purkkia kasvista, 3tl kanakasvissosetta ja pari ruokalusikallista luumusosetta + 1,5dl puuroa. Huij.. Nyt tuo taistelee tuolla isänsä kanssa valitusitkua "en haluu nukkumaan vaikka olen superväsynyt".

Omaa napaa :ashamed: (vaikka aika piilossa se onkin)
Toimiiko Alexin vatsa jotenkin supervauhtia tällä hetkellä??? Tuntuu aika paljolta noi määrät. Mut en siis mitenkään halua arvostella. Hyvähän se on jos ruoka maistuu pojalle. Meillä kun ei meinaa upota soseet, ei puurot, ei maito. Kyllä Rasmus nyt jotain syö mut paljon vähemmän kuin yleensä. Ja maidon kanssa saa taistella ihan tosissaan, että sitä sais jossain muodossa menee alas.

Niin tai voihan se olla, että Alexilla on joku kasvupyrähdys käynnissä. :)
Kyllä täälläkin sapuskaa uppoaa. n. 6dl maitoa, 2prk kasvissosetta, 1/2prk luumua, 1prk hedelmäsosetta, 1-1,5dl puuroa. :eek: Tuntuu tosi paljolta mun mielestä, mutta kun toisella on ihan selkeästi nälkä KOKO ajan. Ei kai sitä voi nälässäkään pitää :/ Otan ens viikolla neuvolassa puheeksi...
Munki on pistettävä lusikkani tähän soppaan... :whistle: Koska meijän Toivoki vetää aika paljon safkaa;
purkki hedelmää
runsas ½ purkkia kasvista + ½ purkkia hedelmää
TAAS runsas ½ purkkia kasvista + ½ purkkia hedelmää
1,5 dl puuroa
1dl maissivelliä + ½ purkkia hedelmää
+maidot tietty

Ja Toivohan on siis joukon junioreita. Et anna Elppa ihmeessä vaan niin paljon ku syö!

Mä muuten otin eilen turpaani joltain mummolta! :eek: :LOL:
 
Kiitos kaikille, jotka vastasitte mun vaippakyselyihin. Ammu onko Millalla muuten ollut jotain vaippaihottumaa tai tullu jotain muuta ongelmaa esim.niistä liberoista? Meillä Rasmuksella kun on ollut koko ajan tosi hyvä iho, niin mietin tota kun teillä tuli noinkin paha reaktio niistä ekovaipoista.

Nyt saatte kivittää mut tai heittää mut koko keskusteluringistä pois. Nyt tiedän olevani todellakin se huono äiti :( , mut tänä aamuna iski sit ekan kerran, et miks on pitäny hankkia lapsi??? Yö oli taas aika jolloin oli vähän pimeempää ja Rasmus huusi vähän väliä. Mä en saa enää kunnolla nukuttuakaan, koska odotan koko ajan et kohta se taas huutaa. Sängyssä en uskalla enää kylkeänikään kääntää, koska siitä lähtee liikaa ääntä (kahinaa) ja Rasmus havahtuu. Mä olin raskausaikana valmistautunut koliikkiin, mutta en tällaseen. Mä oikeesti luulin, et tässä vaiheessa yöt on jo rauhoittunut sen verran, et sais nukuttua edes jonku 4h yhteen putkeen. Kyllä tänä aamuna mietin vähän vaille klo 6, et miks meillä pitää olla lapsi. :ashamed: Väsyttää, hävettää ja kivittäkää vaan mut!! Ei se haittaa.
 

Yhteistyössä