*KULLANKERÄT Marraskuussa*

Rebel :hug: Usko, on toi ajatus muidenki päässä käyny. Kamalaahan se on ja hetihän siitä tulee paha mieli, ku sellasta menee ajattelemaan. Mut ei se tarkota, etteikö se lapsi olis rakas. Joskus sitä vaan väsyy niin totaalisesti. Kyllä mäki joskus mietin, silloin ku Toivo vielä vaan huus, et mitäköhän sitä on menty tekemään. Ja sit tuli heti itku ja kauhee morkkis.

Mitä teillä syödään iltasin? Siis, ku eiks teil yöt oo se päällimmäinen ongelmankryyni? Vai nukkuuks Rasmus muutenki huonosti? Otteko kokeillu kaikki unipussit, sängynpäädyn kohottamiset...?

:hug: :hug: :hug:
 
rebel: voisiko olla kyse allergiasta jos vasta nyt aloittanut yöhuudot..? Meillä Nooa itkeskeli noin kuukausi sitten parin tunnin välein pitkin yötä ja loppui siihen kun lopetimme porkkanan annon.. kun ei välttämättä aina reagoi samana päivänä kun jotain uutta antaa.
Jaksamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Rebel :hug: Usko, on toi ajatus muidenki päässä käyny. Kamalaahan se on ja hetihän siitä tulee paha mieli, ku sellasta menee ajattelemaan. Mut ei se tarkota, etteikö se lapsi olis rakas. Joskus sitä vaan väsyy niin totaalisesti. Kyllä mäki joskus mietin, silloin ku Toivo vielä vaan huus, et mitäköhän sitä on menty tekemään. Ja sit tuli heti itku ja kauhee morkkis.

Mitä teillä syödään iltasin? Siis, ku eiks teil yöt oo se päällimmäinen ongelmankryyni? Vai nukkuuks Rasmus muutenki huonosti? Otteko kokeillu kaikki unipussit, sängynpäädyn kohottamiset...?

:hug: :hug: :hug:
Kiitos sympatiasta. On vaan todella tällä hetkellä ihan hirvee morkkis, et kehtas jotain sellasta edes ajatella. :ashamed:

Iltaisin meillä syödään kylmää puuroa (kiitos vaan vinkistä, et sitä voi antaa kylmänäkin!!)+sosetta 1/2 prk. Maitoa menee iltaisin joku 140-160ml puuron päälle.

En mä tiedä johtuuko tää kaikki härdelli ruuasta vai mistä. Yöt on kuitenkin ihan syvältä. Viime yönä oli sängyn päätykin kohotettuna sillä menestyksellä, että aamuyöstä joskus kahden aikaan Rasmus oli sängyssään niin mutkalla ettei päässy enää liikkumaan, eikä se mun mielestä nyt niin korkeella se pääty ollu. Unipussia oon miettiny, mut kannattako sitä enää tässä vaiheessa hankkia? Onko siitä hyötyä vielä tän ikäiselle? Mä kun oon ajatellu, et se on tyyliin kapalosta seuraava vaihtoehto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
rebel: voisiko olla kyse allergiasta jos vasta nyt aloittanut yöhuudot..? Meillä Nooa itkeskeli noin kuukausi sitten parin tunnin välein pitkin yötä ja loppui siihen kun lopetimme porkkanan annon.. kun ei välttämättä aina reagoi samana päivänä kun jotain uutta antaa.
Jaksamista.
Eikö Nooa sitten päivisin itkeskelly? Siis normaalia enempää? Rasmus kun on päivisin oma iloinen itsensä. Ei tietoakaan mistään sellasesta huutamisesta ja itkeskelystä kuin nykyään joka yö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
rebel: voisiko olla kyse allergiasta jos vasta nyt aloittanut yöhuudot..? Meillä Nooa itkeskeli noin kuukausi sitten parin tunnin välein pitkin yötä ja loppui siihen kun lopetimme porkkanan annon.. kun ei välttämättä aina reagoi samana päivänä kun jotain uutta antaa.
Jaksamista.
Eikö Nooa sitten päivisin itkeskelly? Siis normaalia enempää? Rasmus kun on päivisin oma iloinen itsensä. Ei tietoakaan mistään sellasesta huutamisesta ja itkeskelystä kuin nykyään joka yö.
Ei itkenyt päivisin, öisin vaan. Tarkoitus on kohta kokeilla taas porkkanaa.

Yksi syyhän voisi olla se nälkä kuten kaalis tuolla kirjoittikin.. ellette jo kokeilleet antaa yöllä maitoa. Meillä tosiaan tuli viime viikolla Nooalle kunnon tehotankkaukset kun tuplasi ruokamäärät.. voisiko Rasmus tehdä kasvua?
 
meillä on ja kunnon tehotakkaukset menossa.. äsken just syötiin purkki kanasosetta ja purkki hedelmää :eek: ikinä ennen ei noin paljon oo kerralla syönyt,mut Max on ikäistään isompi kokoinen että tekiskö se sitten sen että syödään nuin isoja määriä kerralla =)
 
Rebel Mie kyllä uskon että ihmiset kiukkusena ja väsyneenä saattaa ajatella pahempaaki. Ja toivoa vähän sullekki: meillä yöt on tosiaan nyt pikkuhiljaa vähän parantuneet. Yörytmiä haetaan, joskus herätään monta kertaa, joskun kerran. Mut pari kuukautta meniki valvoessa.

Kaalis: Jugurttia? ihan tavallista jugurttiako? Eikö tarvi oottaa n. vuoden ikään asti?

Me lähetään jatkaan syöttötuolin metsästystä :wave:

Toukkalat
 
Munkin piti kysyä kaalikselta tuosta jugurtista, mutta Toukkala ehti ensin. Ei näiltä omilta valituksilta aina niin ehdi... :ashamed:

Voisko tuota meijän itkuisuutta aiheuttaa sitten tuo puuro? Nyt kun oon tässä pohtinu, niin tais alkaa tuo yöshow meillä samoihin aikoihin, kun alotin puuron syöttämisen. Tosin näin pahana nää meijän yöt on ollu nyt reilut kaksi viikkoa. Ja mitään muuta uutta ei kyl olla nyt sit kokeiltukaan (paitsi se banaani tuossa taannoin, mistä maha meni Rasmuksella ummelle). Kaura- ja riisipuuroa ollaan nyt maisteltu.
 
rebel täällä ilmottautuu yks jolla on noita "kauheuksia" käynyt mielessä ja ääneenkin olen sanonut... Ekat kolme-neljä kuukautta oli itkua ja tappelua varsinkin nukkumaan mennessä, joten pohdiskelin että "olisikohan sittenkin pitänyt laittaa koira"...? Tai "miks en pitäny jalkoja ristissä"...? Eikä mulla (enää) ees hävetä, kyllä siinä mentiin jo jaksamisen äärirajoilla.Mutta se hymy minkä sieltä päivällä saa korvaa aina sen huonon yön =)
Jospa siellä tosiaan on joku ruoka-aine mikä kiusaa?Tai minä huomasin viime yönä kun laitoin oikeaoppisesti "yöhaalarin" päälle ja pakkasin peiton alle että tytöllä oli liian kuuma! Vasta kylläkin kun viidennen kerran hyssyttelin ja tuttia suuhun tuppasin :ashamed: Vaihdoin sitten pika pikaa pelkkään bodyyn niin johan uni maittoi :D Ja meillä syödään iltavelli kahdeksan aikaan, kahdeltatoista ja kuudelta sitten maito.Ylös noustaan kahdeksalta. En varmaankaan ihan heti edes 6kk:n ikäisenä yritä saada nukkumaan läpi yön syömättä, kun sillä selvästi on kova nälkä edelleen 4-6 tunnin nukkumisen jälkeen.
Sainpa hienosti käännettyä tämän kommentin itseeni :kieh:
 
Ohhoh...nyt o hommat tehty,ainakii melkiistä :whistle:
Tässä pikaseen pväpväpväkahvit :LOL: kiskasen...nää siis kolmannet pväkahvit tänää..enneku toi Viljami pöljämi herää.

Yöt o meilkii mitä on ja en todella ajattele et toi kk:den pääst nukkus heräämättä...syvällä rintaäänellä totean vaa et jos vaik nukkus sit viim 2vuotiaana niiku mei ekaluokkalainekii teki.
 
Viljami pöljämi
IHANA! =)

Tulipa tuosta mieleen: Mitä lempinimiä on vauvoillenne kehkeytynyt?

Meillä tunnetaan mm nimillä: Kuolapurkki, Tuttilinko, Nutiainen..
Tosin näitä ihania lempinimiä ei oikein vieraiden kuullen käytetä, kaikki ei taho ymmärtää ettei niitä pahalla sanota, vaan hellittely mielessä. =)

hmm.. Täytyypä tutkia vauvanruoka osasto uusiksi, mieki haluan antaa Eericalle jugurttia =)
Ei jaksettukaan lähtä ettiin syöttötuolia. Mennään sit kun isukki tulee. =)
 
lempinimiä : Riehuriitta, kakkAliisa, sekopää,pikku möö, haniböö,tirppa ja sit kasas näitä tyypillisiä hellittelynimiä kunte mussukka, kultanen ja oonpa välillä ilo lintuseks tuota sanonu :ashamed: :LOL:

niin ja rebel älä huoli, mie oon välillä tuota samaa asiaa miettiny vaikka tirppa onki ollu tosi helppo, siitä tulee vielä synkempi olo :/ Mutta tuskin meistä kukaan vauvaansa palauttas jos se mahdollista olis!
 
ajankulun vuoksi lisäänpä vielä pari tyären nimitystä: haisuhousu ja e-pilleri :D
kyllä toi pilleri on vanha vitsi, mut meitä se ukon kans vaan jaksaa huvittaa =) Ja nyt kun se vielä virallisesti sitä tuntuu olevan kun pari yötä viettäny vieressä.
 
Esikoinen oli/on Hermanni, pienimies, paukkupete
Tää likka taas tunnetaan paremmin nimellä Justiina ja Murina :D

En tiijä auttaako teillä öiseen tuttirumbaan tää.... Meillä ainakin memnee käsikädessä tuo tutin syöminen päivällä--->tahtoo sitä myös yöllä. Mitä vähemmän päivällä suussa sitä vähemmän tarvii sitä yöllä ja jne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
rypäle Kuinkas kävi? (katoin sun nikkis taa ja ukko poissa "kuvista" )
Vaihdoin vaan tuoreen kuvan, ei muuta. :) Ei ehkä niin imarteleva, ku ei oo meikin häivääkää, mut siinä on musta jotenki niin kiva fiilis. Ja siitä vanhasta kuvasta tuli niin paljon sanomista aina tuol mitäsnytillä.... :whistle: Mietin just vaihtaisko FB:iin saman kuvan.... B)

Äh. Mä unohdin, mitä piti kirjottaa... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:
Mamitzu: Mikäs siellä masentaa? :hug:
Ja juu, mie olen huomannut saman homman ton tutin kans =)
Vastailin tuohon psygolokin testiin ja lievä masennus, pisti sitten masentamaan lisää (mikä oravanpyörä :ashamed: )
ja sekös v*tuttaa.

Lomalle piti päästä Ouluun ja Kemiin, joulukuussa, noh, lomautukset tulee ja kuinkas siinä lomailet? (vinkkejä otetaan vastaan) Luulen että mennään joka tapauksessa :snotty: ja syödään sitten keväällä noita pikkukiviä.

Niin ja ne sukunimet joita kyselin niin toinen on serkut ja toinen sen ukko :D (hyvin selvästi sanottu) :D
 

Yhteistyössä