Meillä ei varsinaisesti ole mitään KUNNOLLISTA rytmiä ole ollutkaan, mutta selkeesti meillä on nyt toistaiseksi kaikki siirtyny vähän ajassa eteen päin. Nykyään meillä heräillään tuossa 8-9 aikoihin (ennen klo 7), niin sen myötä koko homma on siirtyny sellasen pari tuntia eteenpäin. Ruokakaan ei maista nykyään heti aamusta. Oon päätelly, et Rasmuksella ei vissiin ole sit viel sillon nälkä. Muutenkin on selkeästi tuo ruokahalu myös meillä vähentynyt. Veikkaan syyksi niitä näkymättömiä hampaita.Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:Vihdoinki sain tyllerön nukkumaan, ekat unet tänään vaik 9 herätty, yleensä nukkunu parin tunnin välein..
:attn: Onko muilla heittänyt häränpyllyä rytmit nyt lähiaikoina (joilla päivärytmi ollut jo selkeä)?
Eericalla ei tunnu olevan minkään muunlaista rytmiä enää ko syöntiajat, eikä ruokakaan kyllä oikeen maistu. No ja nukkumaan menoaika nyt pysyny samana suunnilleen.
Peesi tälle :wave: Mies just nauroi, kun mun pitää olla koko ajan hermolla teidän kanssa. Lukea heti, jos tulee yksikin kommentti lisää Mut kun te ootte tässä elämäntilanteessa ne tosi tärkeät ihmiset mulle! Kiitos siitä :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja rebel:Mä ainakin tunnustan olevani täysin addiktoitunu tähän palstaan. Mutta te ootte kaikki niin mahtavia, niin eihän sitä ilman teitä tulis enää toimenkaan.
Minä se puhuin sen itsetehdyn luumusoseen puolesta. Minä oon ainakin tehny, niin että pussi kuivattuja luumuja ja sopivasti keitinvettä . Mä oon yleensä keittänyt vissiin vähän liian kauan, kun vettä haihtunu niin kovasti sillon, et ei tarvii juuri mitään pois kaadella. Sauvasekoittimella sit vaan sekasin, jäähtymään ja purkkiin/purkkeihin. Ja hyvin maistuu!Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Tänään oli meidän 5kk neuvola ja pojan mitat : 9170g ja pituus 67cm ja päänymp.44cm eli me todellakin kuulutaan siihen sirkukseen musta kyl tuntu et pojan paino oli senki takii noin "koholla" ku ei oo saanu kakattua taas neljään päivään mitään....pierua vaan tupruttaa....meillä ei ainakaan hieronnat ja luumusoseet tunnu auttavan :| joku tais joskus puhua et itse tekemä luumusose ois parempi ummetukseen ku kaupan soseet...mites se tehtäis? meillä yöt on kans aikasta rikkonaisia...heräillän kolme kertaa syömaaä ja sit uudelleen nukahtamiseen menee 10-45 minuuttia vaihdellen. Neukkatäti sano et vois pikkuhiljaa vähentää maidon määrää yöllä ja sit puolen vuoden iässä jättää yösyötöt kokonaan poijes...noh katellaa jos tuo tänään alottama puuro tois öihin jotai helpotusta. Teillä kaikilla on kyllä todella suloisia pienokaisia :heart:
Mulla ei satu olee nyt yhtään pussia kaapissa, joten en pysty tarkastaa. Olisko Ursulla?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:täytyy mennä heti huomesissa ostamaan luumuja onks niihin muutes lisäilty jotai säilöntäaineita/sokereita? toivottavasti tuon meidänki ukon kakkahanat aukeis =)
No höh...eipä oo miulkaa yhtää pussii kotona :/Alkuperäinen kirjoittaja rebel:Mulla ei satu olee nyt yhtään pussia kaapissa, joten en pysty tarkastaa. Olisko Ursulla?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:täytyy mennä heti huomesissa ostamaan luumuja onks niihin muutes lisäilty jotai säilöntäaineita/sokereita? toivottavasti tuon meidänki ukon kakkahanat aukeis =)
Käsivarresta :/ Kamalaa yrittää pitää väkisin toista paikoillaan kun sattuu, ja minä hölmö vielä kattelin sitä neulaakin :$Alkuperäinen kirjoittaja rebel:MP Mistä sitä verta yritettiin ottaa? Kuulostipa kamalalta hommalta. :/ :'( Ei oo ollu varmaan kivaa sulle ja vielä vähemmän Elsalle. Raasu.
Luumujen lisäksi oli säilöntäaine E202. Ja siis sunsweet-pussi oli mulla täällä.Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:No höh...eipä oo miulkaa yhtää pussii kotona :/Alkuperäinen kirjoittaja rebel:Mulla ei satu olee nyt yhtään pussia kaapissa, joten en pysty tarkastaa. Olisko Ursulla?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:täytyy mennä heti huomesissa ostamaan luumuja onks niihin muutes lisäilty jotai säilöntäaineita/sokereita? toivottavasti tuon meidänki ukon kakkahanat aukeis =)
Mä oon LUULLUT, että näin pieniltä otetaan vielä kantapäästä. Voin kuvitella, ettei tosiaan mikään helppo juttu. Kun meillä iskee kriisi jo siitä, jos poika ei saa heilutella itseään miten haluaa. Niin entä sit tollanen verikoe, jossa etsitään vielä suonia ja kaikkea. Voi Elsaa ja äitiä! :'(Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Käsivarresta :/ Kamalaa yrittää pitää väkisin toista paikoillaan kun sattuu, ja minä hölmö vielä kattelin sitä neulaakin :$Alkuperäinen kirjoittaja rebel:MP Mistä sitä verta yritettiin ottaa? Kuulostipa kamalalta hommalta. :/ :'( Ei oo ollu varmaan kivaa sulle ja vielä vähemmän Elsalle. Raasu.
Juuh! Niit on kiva kattella. Meil 5kk 7950g ja 67cmAlkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Haluutteko uusii mittoja tuonne alotus sivulle?? Kävin lisää sinne 4kk perää Viljamin 6kk mitat...laitetaanko muiden 5kk/6kk?
Voi, kiitos mielellään. Meijän 5kk-mitat oli 8860g ja 68,7cm. 6kk-neuvola on vasta ens vkolla, joten ne mitat kertoilen sitten.Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Haluutteko uusii mittoja tuonne alotus sivulle?? Kävin lisää sinne 4kk perää Viljamin 6kk mitat...laitetaanko muiden 5kk/6kk?
Me ollaan mukana sellaisessa tutkimuksessa, jossa otettiin kans verikoe. Meillä taas kävi niin, että verentulo ei loppunut millään. 50min siinä lopulta meni. Alkoi olla paniikissa niin hoitsut kuin paikalle kutsuttu lääkärikin. Ja äipästä puhumattakaan... :'(Alkuperäinen kirjoittaja rebel:Mä oon LUULLUT, että näin pieniltä otetaan vielä kantapäästä. Voin kuvitella, ettei tosiaan mikään helppo juttu. Kun meillä iskee kriisi jo siitä, jos poika ei saa heilutella itseään miten haluaa. Niin entä sit tollanen verikoe, jossa etsitään vielä suonia ja kaikkea. Voi Elsaa ja äitiä! :'(Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Käsivarresta :/ Kamalaa yrittää pitää väkisin toista paikoillaan kun sattuu, ja minä hölmö vielä kattelin sitä neulaakin :$Alkuperäinen kirjoittaja rebel:MP Mistä sitä verta yritettiin ottaa? Kuulostipa kamalalta hommalta. :/ :'( Ei oo ollu varmaan kivaa sulle ja vielä vähemmän Elsalle. Raasu.