Kiitos naiset =)...tää äiti on ainaki hirmu ylpee pienokaisestaan :heart: . Ja tosiaan meilläkin oli tarkoitus tehdä semmonen vimpan päälle tehty joulukortti...eli Eetu valkoisen taljan päällä pötkötellen, kynttilän loisteessa..oooiiihhh =), mutta tuli niin ihania extemporekuvia (yleensähän ne on aina parhaita), etten viittiny edes yrittää enää...ja kuten isompi kuva paljastaa, paita on ihan puklussa ja alla tommonen harmaa pissapyyhe
Elppa: meillä kans ihan älytöntä tuo pärisyttäminen ja ylipäätänsä äänien testailu. Välillä huudetaan kovaa ja korkealta ja sitte taas muristaan. Mutta tup perhanan päristely on kyllä aikamoista. Otsasuoni pullottaen pärisytellään ihan mahdottomasti... ja tietenkin myös joka yö =)
Tiivari: peesaan sua 100% tuossa yöllisten heräämisten kanssa. Minäkään en enää niitä laske, enkä katso kelloakaan, paljon rennompaa näin! Ja korvatulpat on ihan ylivedot, nyt kun niitä on oppinu käyttään. Ei tosiaan herää ihan kaikkeen, mutta itkuun kuitenkin. Monta kertaa ite oon miettiny, että onneksi oon aina ollu todella herkkäuninen ja ennen vauvaakin heräillyt öisin monta kertaa. Eli periaatteessa tässä tilanteessa ei ole paljoakaan uutta. Voin vain kuvitella, kuinka vaikeaa on äideillä, jotka ovat sikeäunisia ja tottuneet nukkumaan läpi yön heräämättä...sellaisilla varmasti paljon vaikeampaa!
Martza : Hirveästi voimia sulle sinne!! Toivottavasti asiat alkavat etenemään ja PIAN!!! Mikään ei oo nii v****ista, kuin epätietoisuus ja odottaminen!!
Sitte
kyssäri: Kertokaas, mistä voin tietää, että tuo lapsonen saa tarpeeksi nestettä päivän aikana?? Imetän edelleen ennen kiinteän antoa ja aamuisin menee lähemmäs 300 ml. kauravelliä+korviketta...Oma maito ei oo koskaan riittäny ainoaksi sapuskaksi, siksipä oon pikkasen huolissaan, että pitäisikö antaa enemmän korviketta päivän aikana? Eetu juo myös vettä jonkin verran (ja muuten ihan lasista
). Onhan soseissakin aikaslailla nestettä, mutta mutta...tell me =)
Ja aivan hirmuisesti onnea kaikille puolivuotiaille :flower: :heart: ...miten ihmeessä tää aika menee näin hirmuista vauhtia!!??
-Melodi & Eetu 5kk ja melkeen 3 viikkoa päälle