Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Sori, mut nyt mulla meni tämä yli hilseen... avaatko hiukan tällaiselle tollolle. Onks sun äiti siis jossain valokuvaliikkeessä töissä, ja on tullut paljon tilauksia valokuvamagneeteista, jossa joulukuva...? Ymmärsinkö oikein? Tosi kiva idea tuo kyllä, jos siis oon oikeilla raiteilla.Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:noista joulukortti jutuista tuli mieleen , että äiti on saanu yllättävän paljon tilauksia valokuvista joulukortiksi (siis valokuvamagneetti ) ei oo sitte ihan perinteinen joulukortti!
Osallistu sinne odotuspuolen juttuihin vaan. Äkkiä sä pääset mukaan "sisäpiiriin". Kyllä mä muistan, että aluksi oli hiukan ulkopuolinen olo täälläkin. Mut se johtu varmaan siitä, et olin aika pihalla koko raskausasian kanssa.
ei oo viel ollu, ajattelin tänään soittaa ja varata aikaa! jos vaan muistan soittaa oikeeseen aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja rebel:Wiivi millonkas sulla on eka äippäneuvola? Vai onko ollu jo ja multa menny ohi?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Sori, mut nyt mulla meni tämä yli hilseen... avaatko hiukan tällaiselle tollolle. Onks sun äiti siis jossain valokuvaliikkeessä töissä, ja on tullut paljon tilauksia valokuvamagneeteista, jossa joulukuva...? Ymmärsinkö oikein? Tosi kiva idea tuo kyllä, jos siis oon oikeilla raiteilla.Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:noista joulukortti jutuista tuli mieleen , että äiti on saanu yllättävän paljon tilauksia valokuvista joulukortiksi (siis valokuvamagneetti ) ei oo sitte ihan perinteinen joulukortti!
Osallistu sinne odotuspuolen juttuihin vaan. Äkkiä sä pääset mukaan "sisäpiiriin". Kyllä mä muistan, että aluksi oli hiukan ulkopuolinen olo täälläkin. Mut se johtu varmaan siitä, et olin aika pihalla koko raskausasian kanssa.
Äitini tekee itse magneetit.. eli hänelle lähetetään valokuva sähköpostiin ja hän tekee siitä magneetin.
http://brunni.vuodatus.net/ tuossa on äitini blogi sieltä saa lisätietoa.
meillä ei oikeastaan oo vieläkään tukkaa ja eipä tolla 4v pojallakaan oo oikein mitenkää hiuksii..täl hetkel ollaan kerran vuodes leikattuAlkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Hih! Meidän neidillä on alkanut vihdoin tukka kasvaa. On kuulkaa jo sentin sänki ihan kauttaaltaan Odottakaas vaan tuulitukat, täällä kiritään teidät kiinni
No mulle iski tässä tämän syksyn aikana lievä uusretrovillitys, alkaa onneksi jo menemään ohi. Lähinnä sen vuoksi kun tuolle isommalle ei sovi vaaleansiniset ja hailakat värit ollenkaan ja kaikki värikkäät nykyään tuppaa olemaan ns. retrotyylisiä. Oon aina pukenut isomman punaiseen, ruskeaan, vihreään, oranssiin...Lalli puolestaan on vaalea ja sille näyttäisi sopivan vaaleansiniset sun muut nätisti. Esikoinen tulee ihan kuolleen näköiseksi niissä väreissä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Eeva Onnittelut hyvinnukutusta yöstä :flower: Ihanat lapset sinulla. Ja niin retroväreissä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Suloiset lapset on myös EevaRouvalla. Tosin, onko rumia lapsia olemassakaan?
Tiivari Mimu voi antaa Sohville vähän kampausvinkkejä sit kun vielä vähän kiritte
pssst. Kesäkuun kullankerillä on paitsi söpöimmät vauvat, niin myös "puheliaimmat" , ylisosiaalisimmat ja palsta-addiktoituneimmat äidit. Kattokaa nyt, toinen päivä tätä pinoa ja viestejä jo.... No, monta :xmas: mut tää on niin kivaa!!!
Ehkä palataan asiaan vuoden päästäAlkuperäinen kirjoittaja Ammu:Tiivari Mimu voi antaa Sohville vähän kampausvinkkejä sit kun vielä vähän kiritte
Tää on niin totta! Eilen katsoin ihan samaa, kun illalla oli jo lähes 4 sivua tekstiä kasassa. Mut kun kullankerät on myös ne kilteimmät lapset, jotka antaa äideille aikaa palstailuunAlkuperäinen kirjoittaja Ammu:pssst. Kesäkuun kullankerillä on paitsi söpöimmät vauvat, niin myös "puheliaimmat" , ylisosiaalisimmat ja palsta-addiktoituneimmat äidit. Kattokaa nyt, toinen päivä tätä pinoa ja viestejä jo.... No, monta :xmas: mut tää on niin kivaa!!!
On hää kyllä söpö :heart:Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:
Miten kielletyllä menee? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Täällä mie oonJa onkos Kiellettyä näkyny..?
:attn:
hei vain! :wave:Ja onkos Kiellettyä näkyny..?
Täällä mie oon
:attn: