Olohuoneen nurkassa kököttää vihdoinkin miun ihka oma hieno rukki ja nyt vaan tarvis saaha opettaja opettamaan miuta kehräämään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja manna:joskus taideteollisuus-aikoina piti kehrätä. ei se niin vaikeaa ollut, kun sai rytmistä kiinni.luulis, että siihenkin hommaan löytyy netistä jokin opetusvideo.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:http://www.kaspaikka.fi/savonlinna/KEHRAYSSIVUT/
Oisko tosta mitään apua?
Mä en vielä osaa, mutta kunhan saan hommattua niitä lampaita ja oman rukin, niin sitten opettelen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja manna:mä luulisin, että sun täytyy ne koirankarvat sekoittaa siihen hahtuvaan karstausvaiheessa. iiks, en kyllä enempää osaa sanoa, on kyllä niin kehruuvuosista.
Alkuperäinen kirjoittaja manna:tuo piikkikehä näyttäis sellaiselta karstatun villapalleron pitopaikalta? eli ei tarvi sylissä pitää. onko se koirankarva niin pehmeää että saat siitä tehtyä karstatun pötkylän? jos sen saa karstattua, niin sitten siitä saa ihan kehrättyä oman lankansa. Ja käviskö sen jälkeen näiden kahden langan yhdistäminen.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mut nyt täytyy kyllä sanoa, että mä olen ihan pirun kateellinen tosta rukista. =)
Mistä sä olet tommosen saanu?
Alkuperäinen kirjoittaja manna:minulta loppui tietämys jo eka vastauksen jälkeen...mutta aika näppäräsorminen täytyy olla, jos jotenkin kehrätessä pystyis langat yhdistämään. toivottavasti saat jostain parempaa apua. marttojen sivuilta?
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mut nyt täytyy kyllä sanoa, että mä olen ihan pirun kateellinen tosta rukista. =)
Äiti ja sisko osti synttärilahjaks :heart: Huuto.netistä olivat löytäneet...
Eiköhän niistä sen verran tuuAlkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mut nyt täytyy kyllä sanoa, että mä olen ihan pirun kateellinen tosta rukista. =)
Sieltä mäkin koitin kattella jossain vaiheessa, mutta aika vähän oli sellaisia joissa olis kaikki osat tallella.
Tai sitten maksaa hunajaa ja mansikoita.
Mutta kyllä mä vielä ryhdistäydyn. Ostan ne pari lammasta ja rukin, ja alan harjata omaa ja siskopuolen koiraa oikein ahkerasti.
Eiköhän niistä saada sitten jo parit vaippahousulangat per vuosi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Eiköhän niistä sen verran tuuAlkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mut nyt täytyy kyllä sanoa, että mä olen ihan pirun kateellinen tosta rukista. =)
Sieltä mäkin koitin kattella jossain vaiheessa, mutta aika vähän oli sellaisia joissa olis kaikki osat tallella.
Tai sitten maksaa hunajaa ja mansikoita.
Mutta kyllä mä vielä ryhdistäydyn. Ostan ne pari lammasta ja rukin, ja alan harjata omaa ja siskopuolen koiraa oikein ahkerasti.
Eiköhän niistä saada sitten jo parit vaippahousulangat per vuosi![]()
Meillä tulee karvaa koirista joka kevät yhteensä reilut 4 muovikassillista...ni siitä varmaan riittää sit myytäväksikin asti lankoja...Tai sit mie lopun ajan neulon villasukkia ja pipoja...