Gerbiilit on Tolloja!

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Ainakii noi mein kaks kahelia!

nuo on vanhassa akvaariossa, päällä on verkkokansi. Ja siit kannest sit roikkuu se juomapullo tuol kopin sisällä.
No eilen (TAAS ) nää tomppelit oli potkinu kaikki maholliset purut kasaan just siihen nurkkaan missä pullo roikkuu.
(Iltapäivällä neljän aikoihin oli pullo vielä hyvinkin näkyvissä )
Ja tietäähä sen että kun purut menee painamaan pullon suuta, pullo vuotaa tyhjäksi.

Illalla sitten toinen kaveri kaivoi pullon esiin. Kökötti pullon alla ja yritti juoda tyhjästä pullosta. Senkuin kolina vaan kuului!
Aikani siinä kattelin ja naureskelin, kun toinen vaan kököttää ja koluaa pulloa!

Otin sit pullon pois, täytin vedellä ja olin laittamassa takaisin.
Heti kun sain pullon kopin sisäpuolelle, tää kaveri mönkii esiin ja tarraa etukäpälillä kiinni pullon putkesta ja hyvä ettei selällään maannut ja vaan joi ja joi!
En meinannu mitekää saaha pulloo paikalleen kun toinen roikkuu mukana!

Ihan kuin ois just nyt tällä sekunilla menehtymässä janoonsa! Ei ees suostunu tulemaan syliin, kävi vaan haistelemassa, potkas puruja miun käelle ja paineli pullon kimppuun!
Toinen oli kyllä taas niin kaveria että istua kökötti kädellä ja mussutti raksuaja!
Toinen tollo vaan osottaa miältään! Ja koko sen ajan kun katoin telkkaa illalla, tuo vaan kökötti pullon alla, kuin vartiossa :D

Mikä pakko on haudata pullo puruihin niin et menee tyhjäks?
Ja pakkoko sitä on miun päälle suuttuu siitä hyvästä et pari tuntii on sit pullo tyhjänä omasta tyhmyydestään?
Ja se janoon kuoleminen ei tosiaan tapahu heti!!

No tuo pullovahti onkin noista se neitimäisempi poika :whistle:

ei ne ole tolloja, ne on ihania! itse olen aikoinani vuosia omistanut niitä ja ne on ehdottomasti parhaita jyrsijöitä. mullakin oli sellanen hirveä tankki niillä kotina.nauttivat ja kaivoivat niin että puru lensi. hiekkaa oli kupissa kylpyjä varten ja juomapullo roikkui myös katosta. aika hyvin se joskus tyhjeni purujen sekaan :D se on niitten luanto!!

Yhteistyössä