kukaan tilannu piilareja lenson.com:sta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmu

Vieras
Tos harkitsen tilausta, kun sais sieltä aika edullisesti piilarit... Mut joteski noi nettipiilarit epäilyttää, vaikka kait ne samoja mitä myydään optikoillakin. Onko teistä joku tilannu tuolta tai jostain muusta nettikaupasta? KOkemuksia kaipaan!

Mie olen tilannut tuolta, ja hyvät oli! Nopeesti tulivat. Ainahan noissa voi sitten palauttaa, jos ei miellytä. Tilasin viimeisimmät yourlensesistä, 5/6 linssistä meni rikki, soitin, ja saan uudet tilalle. Valmistajan vika, vikaa ei siis nettikaupassa. Kyllä nuo kaksi ovat ainakin luotettavia.

Olen tilannut jo pidemmän aikaa sieltä linssit kun tulee huomattavasti halvemmaksi.. ei ole ollut muuta ongelmaa kuin itse tein virheen tilatessa ja se hoidettiin heti. Suosittelen. :)

Sain itse Lensonilta aivan surkeaa palvelua. Tilausta ei kuulunut moneen viikkoon, vaikka olin maksanut linssit verkkopankissa, eikä sähköposteihini vastattu. Lopulta sain puhelimitse asiakaspalveluun yhteyden ja he lähettivät linssini. Mutta siis luvatun kolmen toimituspäivän sijaan sain odotella linssejä kolme viikkoa... Vastaisuudessa aion kyllä tilata linssini muilta kilpailijoilta, joiden toimitusaikataulut ovat pitäneet.

älkää ostako, VERRATKAA ENSIN FAVOPTIC.FI -50% melkein pois hinnoista. Ei ihme että lenson tekee miljoona voittoa vuosittain. Kyllä katetta näyttää riittävän.

http://yritys.taloussanomat.fi/y/lenson-alandia-ab/jomala/2223216-0/

älkää ostako, VERRATKAA ENSIN FAVOPTIC.FI -50% melkein pois hinnoista. Ei ihme että lenson tekee miljoona voittoa vuosittain. Kyllä katetta näyttää riittävän.

http://yritys.taloussanomat.fi/y/lenson-alandia-ab/jomala/2223216-0/

Höpö höpö. Pitäähän firman voittoa tehdä, mutta 15% liikevoitto v.2013 on ihan kohtuullinen. Jos on paljon asiakkaita, jää viivankin alle jotakin, eikä pulju tuollaista myyntiä voi tehdä jos homma ei toimi. Vuonna 2014 näköjään ei tehnyt voittoa, tiedä sitten mikä vikana, toivottavasti ei ole huono merkki esim. asiakaspalvelun tasosta, mutta netissä ainakin jonkin verran näkyy tyytyväisten asiakkaiden kommentteja. Katsotaan nyt sitten miten hyvin tulee perille.

Vertasin myös noita hintoja. Tarvitsemani linssit+toimitus Lenson 25e, Favoptic 36e. Lienet favopticin piikkiin täällä mainostamassa?

Yhteistyössä