Kukaan ollut 1000 kalorin dieetillä?

  • Viestiketjun aloittaja nyt onnistun!
  • Ensimmäinen viesti
nyt onnistun!
Miten painosi tippui? Aloitan huomenna tämän dieetin :D! Eli päivässä 1000 kalorin edestä saan syödä, en usko että tiukkaa tulee tekee :D Pitäisi saada 10kg pois.. Onnistunko? Missäköhän ajassa jos tätä noudatan :D
 
Mä en MISSÄÄN nimessä halua intoasi lannistaa, mutta mä syön normaalisti joskus jopa alle tuon 1000 kaloria enkä laihdu.. Lihakset haurastuu ja aineenvaihdunta hidastuu. Keho siis säästöliekillä :( Mä en osaa syödä yli ton 1000 kalorin millään paitsi ehkä suklaalla onnistuisin helposti.
 
...
Mä en MISSÄÄN nimessä halua intoasi lannistaa, mutta mä syön normaalisti joskus jopa alle tuon 1000 kaloria enkä laihdu.. Lihakset haurastuu ja aineenvaihdunta hidastuu. Keho siis säästöliekillä :( Mä en osaa syödä yli ton 1000 kalorin millään paitsi ehkä suklaalla onnistuisin helposti.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1843105-aloitin-maanantaina-800kcal-vrk-dieetin-ja-paino-pudonnut-jo-4kg/sivu2.html

Ei hidastu
 
"mii"
Laihdut jonkun aikaa kunnes paino alkaa junnaan ja tulee mm. ummetusta ja väsynyttä ja voimatonta oloa. Alussa olo saattaa tuntua jopa energisemmältä. Sitten kun siirryt normaaliin ruokavalioon paino tulee takaisin, ellet pysyvästi syö 1000 kcal päivässä jolloin alat saamaan monenlaisia terveysongelmia. Onnea valitsemallasi tiellä:)
 
"Anne"
[QUOTE="mii";22341562]Laihdut jonkun aikaa kunnes paino alkaa junnaan ja tulee mm. ummetusta ja väsynyttä ja voimatonta oloa. Alussa olo saattaa tuntua jopa energisemmältä. Sitten kun siirryt normaaliin ruokavalioon paino tulee takaisin, ellet pysyvästi syö 1000 kcal päivässä jolloin alat saamaan monenlaisia terveysongelmia. Onnea valitsemallasi tiellä:)[/QUOTE]

Ja liian vähästä ruokamäärästä ja sen rasvattomuudesta seuraavaa ummetusta on turha yrittää hoitaa ulostuslääkkeillä, ne ei auta, aiheuttaa vain vatsakipua.
 
nyt onnistun!
[QUOTE="mii";22341608]Ja laskennallisesti onnistut ehkä noin 9 viikossa.[/QUOTE]

Ahaa no sehän kuulostaa hyvältä!! :) Kiitos! Proteiineja jos syön paljon niin kuvittelisin ettei lihakset katoa silloin? Vai olenko ihan pihalla :)
 
"kolmen äiti"
Joo, olen aikoinani laihduttanut 1000 kalorin dietillä yli kymmenen kiloa. Vauhti oli n 0,5-2,5 kiloa viikossa. En syönyt joka päivä tuhatta kaloria vaan pääsääntöisesti näin: ma, ti,ke ja pe söin tuhat kaloria. To, la ja su söin ihan kaikkea, pizzaa, suklaata, siideriä munkkia jnejne. Joinain viikkoina söin kolmena päivänä tuhat kaloria. Muuten normaalisti. N kolmisen kuukautta meni siihen reiluun kymmeneen kiloon. Punnitus kerran viikossa aina samaan aikaan. Nyt ollen ollut tänä syksynä tonni-dietillä kolmisen kuukautta. Painoa on pudonnut n 5 kiloa. Mutta olen pitänyt päiviä tällä kertaa vain 1-3 viikossa ja muuten syönyt normaalisti. Joillain viikoilla kun laihdutus on väsyttänyt, olen ollut tonni-dietillä vain maanantain. Useimmilla viikoilla myös torstain ja oikein reippailla viikoilla myös tiistain. Viikonloppuisin haluan AINA herkutella. Mutta tippuu se paino näinkin näköjään. Tehostaa, jos käy myös reippailla hölkkälenkeillä, mutta en oo joka viikko viitsinyt. Kävellyt olen silloin tällöin tai käynyt punttiksella.
Aineenvaihduntani ei ole erityisen vilkas, mutta tämä on ainoa dietti, jolla todella olen onnistunut laihtumaan tehokkaasti ja tavoitehakuisesti. Eikä oo ees rankkaa, kun joka viikko voi herkutellakin. Mutta tää on tärkeää onnistumisen kannalta!!!!!!!! LASKE JOKA KALORI: ÄLÄ SYÖ MITÄÄN; MINKÄ KALORIMÄÄRÄÄ ET TIEDÄ. ESIM YHDESSÄ PALASSA SUKLAATA ON 34 KALORIA. RIVISSÄ FAZERIN SINISTÄ JO 134 KALORIA. Mä luulen ttä noi jotka väittää syövänsä tuhat kaloria, mutta eivät laihdu, vain luulevat syövänsä n tuhat kaloria. Arvioivat, lisäävät vain hiukan kastiketta perunan päälle (ja samalla 80 kaloria), eivätkä huomioi tätä laskuissa. Pian tulee toinen tuhat noista "eihän noita nyt kannata laskea" kaloreista. Eli joka kalori paperille. ONNEA LAIHDUTUKSEEN.
 
nyt onnistun!
Kiitos sulle "kolmen äiti" !!! Aattelin joka päivä syödä sen 1000 kaloria. :D Uskon onnistuvani.. Meinaan myös välttää perunaa, pastaa jne... Salaattia, proteiineja ja rasvaa :) Juon vielä yhden glögin ja päivän kalorit ovat täynnä :)
 
Niin että vielä miten laskit tuon? Paljonkohan lähtee kahdessa viikossa :D ?
Jos kulutat päivässä noin 2000 kaloria laihdut tuolla dieetillä noin 1 kg viikossa. alussa voi lähteä enemmän ja lopussa vähemmän. Ja vaikka syöt miten paljon proteiinia laihduttaessa lähtee aina jonkun verran lihasta ja tuolla kalorimäärällä tod.näk. aika paljonkin.
 
"kolmen äiti"
Joo, syön paljon raakoja porkkanoita ja kurkkuja, sekä rasvatonta lihaa, esim kalkkunaleikettä ja vesitonnikalaa (Abban filetonnikalapurkissa on 165 kaloria). Aika usein sen rivin suklaata ja joskus desin tai kaksi punaviiniä illalla kun nälkä vaivaa. Sellaset valmiit kasvissose ja tomaattikeitot on myös hyviä, Kantsii katsoa ne rasvattomat versiot. Joissain kasvissosekeitoissa on heittämällä tuplakalorit ellei katso mitä ostaa. Joo, lihasta ei oo lähteny. Ja painokin pysyi melko hyvin. Syy miksi oon taas tonni-dietillä on, että oon tässä välissä synnyttäny kolme lasta ja raskausaikoina noita kiloja tuli.
 
"kolmen äiti"
Kiitos sulle "kolmen äiti" !!! Aattelin joka päivä syödä sen 1000 kaloria. :D Uskon onnistuvani.. Meinaan myös välttää perunaa, pastaa jne... Salaattia, proteiineja ja rasvaa :) Juon vielä yhden glögin ja päivän kalorit ovat täynnä :)
Mä uskon myös, että onnistut jos oot tarkka laskuissa, etkä syö "itseltäsi salaa". :eek:D. Ja vinkkinä toi, että jos kyllästyttää, päätä ihan rauhassa pitää mässäilypäivä. Mulla ne ei oo lainkaan hidastaneet tahtia, vaikka niitä on ollut joka viikko. Ja sit taas jaksaa paremmin.
 
"kaari64"
Hei "kolmen äiti" ja muut

Hyvä dieetti sinulla!!! Itse noudatan ihan samoja periaatteita. Ehdottomuus ja täysi näivöttäminen johtaa vain lopulta ahmimiseen!!!

Minulla päivittäiset kalorimäärät vaihtelevat noin 800 kalorista tuonne 1500...
Kevennän päiviä välillä nutrilett pirtelöillä ja patukoilla, joilla korvaan aterioita, varsinkin silloin, kun olen jossain menossa...Minusta hyvin toimiva systeemi. Minulla on aina valmiina puolen litran nutrilettsuklaajuoma. Jos mielihalut ja nälkä iskevät turvaudun siihen ensiksi....

Tsemppiä kaikille!!!
 
"öhöm"
Olen itse ollut 250-500kcal/pv n.viikon tai kaksi. Ehkä 4krt vuosi. Paino putoaa (minulla) reilu kaksi kiloa, ekoilla kerroilla n.4kg. Kuurin jälkeen palautuu niistä 0,5kg- 1kg . Minulle paino siis ei palaudu tuon kuurin jälkeen. Se että onko tuo kuuri helppoa, mukavaa, terveellistä niin siitä en edes väittele ;)
 
Ex-pullukka
Jos kulutat päivässä noin 2000 kaloria laihdut tuolla dieetillä noin 1 kg viikossa. alussa voi lähteä enemmän ja lopussa vähemmän. Ja vaikka syöt miten paljon proteiinia laihduttaessa lähtee aina jonkun verran lihasta ja tuolla kalorimäärällä tod.näk. aika paljonkin.
Perus asia on että 1kg läskiä/rasvaa on 7000kcal eli jos vaje päivässä on 1000kcal ni eix se oo viikossa tasan 1kilo, häh..!!!!!
 

Yhteistyössä