Kukaan ollut 1000 kalorin dieetillä?

  • Viestiketjun aloittaja nyt onnistun!
  • Ensimmäinen viesti
"jenny+"
Perus asia on että 1kg läskiä/rasvaa on 7000kcal eli jos vaje päivässä on 1000kcal ni eix se oo viikossa tasan 1kilo, häh..!!!!!
Millä lailla tuo lainaamasi teksti väitti lihavia tyhmiksi? Itse sait itsesi kuulostamaan yksinkertaiselta. Teoreettinen laskutapa ei päde useimpiin ihmisiin, elimistö toimii ja käyttää energiaa niin monilla eri tavoilla. Ruuan biomolekyylikoostumuskin vaikuttaa paljon.
 
Ex-pullukka
[QUOTE="jenny+";22939367]Millä lailla tuo lainaamasi teksti väitti lihavia tyhmiksi? Itse sait itsesi kuulostamaan yksinkertaiselta. Teoreettinen laskutapa ei päde useimpiin ihmisiin, elimistö toimii ja käyttää energiaa niin monilla eri tavoilla. Ruuan biomolekyylikoostumuskin vaikuttaa paljon.[/QUOTE]

Koostumuksilla ei ole mitään tekemistä Kj/Kcal kanssa koostumus on mitä on, vettä, kiveä tai ilmaa, koostumus kaikissa eri.
Silti kaikki edm. voidaan punnita esim. kiloina!
Rasva tirisemiseen vaikuttaa vain ja ainostaan Kulutus/nautitun energia määrä=vaje!

Pistä jenny+ pannulle ruokalusikallinen voita tai margariinia tai öljyä niin voit tarkistella mikä niistä on ensimmäisenä paistovalmis!!

Kaikkiin ihmisiin ja olentoihin maan päällä toimii sama metodi.
Syöt esim. 2000kcal-kulutat 3000kcal= -1000Kcal/n.143gr, ja piste.
Kunhan annoin näennäistä osviittaa.
Itse olen ko. laskutapaa toistanut/noudattanut ja saanut tulokseksi -24kg kehostani (82kg->58kg)

Mutta tyhjentävämmin en viitsi/jaksa sinulle kuitata olenhan vain työ.terv.ltl ja y.lääk.tl. sitä varten teitä tee-se-itse biologeja on tarpeeksi JA HYVÄ NIIN koska tulette niin yleistiedoillanne hyvin toimeen ja jaatte niitä myös muille hyvää hyvyyttänne, kiitos teille!!
 
Laihtunu
[QUOTE="OOps";22945456]Voi jösses.[/QUOTE]

Ja vittu mitä apinoita no helelelelevitin lässyttäjät "kaikilla toimii eri tavalla mitkäkin ruoat tai liikunnat", ei helelelelelelevetti mitä ihmiskunna pohjasakkaa, käyttäkää toikin tietokoneella olo aika kalorien poltteluun palaa se sitten miten vaan kenelläkin!!! Kummiskin 10-20minuuttii varmaan näitäkin laihtumis sivuja selaatte, kuntoilkaa ja lässytyksen sijaa(olen kaikki kokeillut) sekin aika vaan kovaan puurtamiseen!!!! Nyt lopetetaan toisten mollaus tahi vittuilu ja lähetään ulos lenkille mars, mars...no niin kone kii ja ulos...no johan o perkele...LENKILLLLEEEEEEE!!!!!!!!
 
"Oops"
Ja vittu mitä apinoita no helelelelevitin lässyttäjät "kaikilla toimii eri tavalla mitkäkin ruoat tai liikunnat", ei helelelelelelevetti mitä ihmiskunna pohjasakkaa, käyttäkää toikin tietokoneella olo aika kalorien poltteluun palaa se sitten miten vaan kenelläkin!!! Kummiskin 10-20minuuttii varmaan näitäkin laihtumis sivuja selaatte, kuntoilkaa ja lässytyksen sijaa(olen kaikki kokeillut) sekin aika vaan kovaan puurtamiseen!!!! Nyt lopetetaan toisten mollaus tahi vittuilu ja lähetään ulos lenkille mars, mars...no niin kone kii ja ulos...no johan o perkele...LENKILLLLEEEEEEE!!!!!!!!
Hihihihi mä vedin lihaskuntoharjoittelun ja päälle 30min kävelylenkin, nyt voin hyvällä omallatunnolla surffata laihutuskeskusteluissa :)
 
vierailija
1000 kaloria tai alle sen dieetti on menossa 2 viikkoa kulunut ja n.3 kiloa lähtenyt. Jätin kyllä pastat, vehnäjauhot ja turhan leivän puputuksen pois eikä tee tiukkaa. Sen huomasin heti alussa että rasvaa suli vatsan alueelta älytöntä vauhtia. Eli nopeasti tuli tuloksia. Tämä dieetti sopii hyvin sellaiselle joka ei jaksa harrastaa jatkuvaa rankkaa liikuntaa. Harrastin ennen juoksemista mutta silloin en laihtunut koska ruokahalu kasvoi samaa vauhtia mitä ehdin juosta. Plus miinus nolla.
 
vierailija
Laihduin n 25 kiloa syömällä 1000kcal/pv. Aloitin 1100 mutta laihtuminen hidastui selvästi joten vähensin kaloreita. Toki välillä herkuttelin, esim jouluna ja muissa vastaavissa juhlissa. Olen myös n 160 cm niinkuin ilmeisesti ketjun aloittaja. Laihtumiseen meni 10-11 kuukautta.
 

Yhteistyössä