Mikä siinä oli se juttu ku se kirjotti semmosta päiväkirjaa missä se kuvitteli elämänsä jonku ajan päähän (asioita joita se halus että sille tapahtuis niinku ne olis jo tapahtunu), sitte se kirjotus laitettiin piiloon ja sit se tapahtu oikeesti ne asiat mitä siihen oli kirjotettu...
Joku kosminen päiväkirja se oli, mutta ei mikään astroligaan liittyvä mitä gogle mulle tarjoaa...
Mä joskus kirjotin sellasen ja se tapahtu, en mä tietenkään mitään lottovoittoa toivonu, ihan tavallisia mahollisia asioita vaan ja ne toteutu
Nyt olis vaan tarvetta kirjottaa taas, mut ku en muista niitä "sääntöjä" siihen...
Enkä mä nyt tosissani siihen usko, mutta nyt just tuntuis tosi lohdulliselta ajatukselta...
Joku kosminen päiväkirja se oli, mutta ei mikään astroligaan liittyvä mitä gogle mulle tarjoaa...
Mä joskus kirjotin sellasen ja se tapahtu, en mä tietenkään mitään lottovoittoa toivonu, ihan tavallisia mahollisia asioita vaan ja ne toteutu
Enkä mä nyt tosissani siihen usko, mutta nyt just tuntuis tosi lohdulliselta ajatukselta...