Siis tää oli jopa mun mieheltä USKOMATONTA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
En jaksanut koko ketjua lukea, joten ajatus voi jo ollakin esillä, että siinä isossa paketissa kuitenkin olisi se sormus. Meidän isännällä on nimittäin tapana paketoida lahjat niin, ettei paketista päällepäin voi millään arvata mitä siellä on. Joka kerta yllätyn, kun avaan hänen ostamiaan lahjoja... milloin luulen saavani vaatetta, niin paketissa onkin kännykkä tms :D

hei tuohan vois olla meilläki! Kerran oltii ravintolassa syömässä. Mies tiputti haarukkansa lattialle ja pyysi mua nostaa sen. Mä olin ihan ihmeissäni, miks se teki noin juntisti, mutta kun kumarruin, haarukan vieressä oli kaulakoru, joka oli samaa sarjaa mitä olin saanut aiemmin sukulaisiltani valmistumislahjaksi :heart:

Voi kun suloista kummallakin Toivotaan RYPÄLEELLE samaa, jos mies vedättää kun toinen niin odottaa. Mutta ei tosiaan kyllä vihkisormus ole 1v hääpäivälahja ja miehellä kumminkin sormus. Hyvää hääpäivää:)

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Vähän OT vaikka oli tästäkin puhuttu, mutta miks ihmeessä sillon tulee ryppyjä suhteeseen kun on lapsen eka elin vuosi, musta tosi outoa. Eiköhän se oo niin että jos sen ajan pystyy elämään riitelemättä ja oikeesti neuttia siitä niinku kuuluis niin sillon suhde on vakaalla pohjalla. Mutta jos lapsen syntymän jälkeen vaan riidellään niin ei se suhde voi kestää mitään. Vauva on iloinen asia. Ja voin sanoa että meidän onnellisinta aikaa on ollit tää aika jona meillä on esikoinen ollut, nyt 1v. Kun lasta suunnitellaan yhdessä niin kyllä sillon pitää tietää että elämä muuttuu. Ja mun mielipide on se että jos riidat alkaa heti kun lapsi syntyy niin ei ole ollut kyllä valmis lapseen!!

Noin kyllä ollut meilläkin, ihaninta aikaa, herkkää, vauvantuoksuista jokaisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Vähän OT vaikka oli tästäkin puhuttu, mutta miks ihmeessä sillon tulee ryppyjä suhteeseen kun on lapsen eka elin vuosi, musta tosi outoa. Eiköhän se oo niin että jos sen ajan pystyy elämään riitelemättä ja oikeesti neuttia siitä niinku kuuluis niin sillon suhde on vakaalla pohjalla. Mutta jos lapsen syntymän jälkeen vaan riidellään niin ei se suhde voi kestää mitään. Vauva on iloinen asia. Ja voin sanoa että meidän onnellisinta aikaa on ollit tää aika jona meillä on esikoinen ollut, nyt 1v. Kun lasta suunnitellaan yhdessä niin kyllä sillon pitää tietää että elämä muuttuu. Ja mun mielipide on se että jos riidat alkaa heti kun lapsi syntyy niin ei ole ollut kyllä valmis lapseen!!

jaaha... ja mitäs sitten pitäis tehdä, palauttaa lapsi haikaralle?! Ja erota tietenkin heti suinpäin. Kun kuitenkin aika yleisesti on tiedossa että usein (tarkennan ei siis aina) parisuhde on koetuksella silloin kun vauva tulee taloon koska se tuo esiin kummastakin usein uusia puolia. Mutta mun mielestä kannattaa jaksaa yrittää ainakin vuosi koska vaikeuksien kautta voi oikeasti kasvaa ihmisenä ja myös puolisona.

Se että teillä ei ollut parisuhdevaikeuksia vauva-aikana on tietenkin hyvä asia teille, mutta en ymmärrä miten se voi pätevöittää sut tuomitsemaan muiden suhteet? Kun ihmiset ja suhteet on erilaisia! Toisille se kriisin paikka voi sitten olla vaikka se kun lapset muuttaa pois kotoa, ja toisille ei.

mitä olen lukenut miehesi käytöksestä! Hän ei kyllä tunnu ansaitsevan sinua ja kaunista lastanne. Laittaisin ulkoruokintaan, jos mieli tekisi takaisin, muuttuisi myös käytös-ehtona.
Ja en yleensä sano ihmisten ulkonäöstä mitään, mutta hänen silmissään on kyllä jotain mihin en luottaisi. Voimia sinulle vaikeaan elämäntilaneteeseen!
T. yh:ksi kun lapsi oli 6kk enkä ole päivääkään katunut

Mun mies säästi pienestä palkastaan kihlaan 150 ?, koska halusi välttämättä niin. Ja muutenkin on kyllä nähnyt vaivaa mm. noiden lahjojen eteen, siis ajatellut mua. Pysy sinä vaan miehesi kanssa, omaan arvostan paljon enemmän juttujesi perusteella...

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Tuo mies on sulle kuitenkin rakas?

Rehellisesti? En tiedä enää... Yritän päästä jonnekki puhumaan, varmaan suurentelen montaa asiaa päässäni... Sitte voin antaa kunnollisen vastauksen.

Mä en ole lukenut kuin tämän ketjun, en siis tunnista nikkiäsi mistään aiemmista kertomuksista ja mun mielestä sä suurentele YHTÄÄN! Miehesi on pesunkestävä kusipää ja ihmettelen miten kukaan tuollaista katselee!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Tuo mies on sulle kuitenkin rakas?

Rehellisesti? En tiedä enää... Yritän päästä jonnekki puhumaan, varmaan suurentelen montaa asiaa päässäni... Sitte voin antaa kunnollisen vastauksen.

Mä en ole lukenut kuin tämän ketjun, en siis tunnista nikkiäsi mistään aiemmista kertomuksista ja mun mielestä sä suurentele YHTÄÄN! Miehesi on pesunkestävä kusipää ja ihmettelen miten kukaan tuollaista katselee!

Peesaan! Mutta katsos kun siinä miehessä on kuitenkin kaikkea ihanaa ja se on tuo vauva-aika nyt joka tekee miehen kusipääksi ja sitä on kestettävä vaan. Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja ohimennen:
Tuota, meillä mies osti molemmat sormukset ei valittanut yhtään kun joutui itse itselleen ostamaan? Oletteko TE ostaneet MIEHELLENI sormukset?!

No emmä oo kyllä sun miehelle mitään sormuksia ostellu... :whistle:
Eksälle kyllä ostin aikoinaan kihlasormuksen.

Onhan tuo aika ajattelematonta. En silti ymmärrä JSSAP-huutoja. Sen takia niitä eroja varmaan tulee niin paljon , jos isompien vastoinkäymisten tultua heti erotaan. Ei asiat ole niin yksinkertaisia. Tietty jos se on vuodesta toiseen ainoastaan ap joka joustaa ja tekee kompromisseja, niin silloin voi alkaa miettiä lopullisempaa ratkaisua.

Kukaan ei ole täydellinen! Mutta ap:nä mulle olis tärkeintä selvittää miksi mies kohtelee mua noin huonosti. Eikö se välitä? Eikö osaa? Eikö kiinnosta edes yrittää parempaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Onhan tuo aika ajattelematonta. En silti ymmärrä JSSAP-huutoja. Sen takia niitä eroja varmaan tulee niin paljon , jos isompien vastoinkäymisten tultua heti erotaan. Ei asiat ole niin yksinkertaisia. Tietty jos se on vuodesta toiseen ainoastaan ap joka joustaa ja tekee kompromisseja, niin silloin voi alkaa miettiä lopullisempaa ratkaisua.

Kukaan ei ole täydellinen! Mutta ap:nä mulle olis tärkeintä selvittää miksi mies kohtelee mua noin huonosti. Eikö se välitä? Eikö osaa? Eikö kiinnosta edes yrittää parempaa?

Sä olet niin viisas, peesaan sua tässäkin, jälleen. Sulla asiallisia, hyviä, älykkäitä kommentteja.

Minuakin alkoi kiinnostaa,mitä Rypäleen mies oli ostanut..
Just luin ketjun,uskomatonta toimintaa kyl mieheltä :hug:
Toivon tosiaan että hällekin kasvais pian aivot..(anteeks)

Yhteistyössä