ei jumalauta. kaveri sitten suuttu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kirjotin facebookiin kiitokset kavereilleni joiden kanssa olin viihteellä su-ma helsingissä eräässä baarissa, käyn nykyään tosi harvoin kun asun muualla.
mun helsingissä asuva kaveri (asuu lähellä ko.baaria) sit kirjotti että et sit kylään tullu. laitoin et herranjumala su-yönä kännisten kavereideni kanssa, et ei käyny mielessäkään!! tää kaveri sit siihen, että on lomalla ja valvoo kuitenkin yöt läpeensä et olisit sä edes soittaa voinu o.O siis ei todellakaan käyny mielessäkään, perheellinen ihminen!! enkä mä tienny et se on lomalla. ja vaik olisin tienny ni en olis soittanu kun kellonaika ja oma pelikunto oli mitä oli!!! kaveri tokas teatraalisesti et "mä luovun toivosta et tulisit ikinä meille". siis sen takia et mä en känniporukan kans menny sinne su-ma yönä?!
mä en pääse tästä yli, voi hyvä isä....

Alkuperäinen kirjoittaja :
Miksi et pyytänyt tätä kyseistä kaveria mukaan???

no koska lähdettiin extempore helsinkiin ja mä en todellakaan soittele ihmisille humalassa sellaisiin kellonaikoihin!! sen verran järki on päässä kuitenkin! ja luulin et sen lomat oli jo loppunu et menis töihin seuraavana päivänä. siks.

nää on just näitä... itselle käynyt joskus samoin, tuntuu välillä, että jos kerrankin pääsee lähtemään jonnekin niin mukaan täytyy pyytää kaikki tutut ettei saa vastaavia kommentteja, että et sit ikinä munkaa lähde kun oon kysynyt... rasittavaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:
nää on just näitä... itselle käynyt joskus samoin, tuntuu välillä, että jos kerrankin pääsee lähtemään jonnekin niin mukaan täytyy pyytää kaikki tutut ettei saa vastaavia kommentteja, että et sit ikinä munkaa lähde kun oon kysynyt... rasittavaa.....

jos kyseessä vaik oliskin sellanen tosiasia, että ooot tekemisis kavereittes kans liian harvoin... ja he toivois sun olevan enemmän yhteydes heihin päin...

Alkuperäinen kirjoittaja vink vink:

jos kyseessä vaik oliskin sellanen tosiasia, että ooot tekemisis kavereittes kans liian harvoin... ja he toivois sun olevan enemmän yhteydes heihin päin...

no juuri nähtiin viime kuussa, ollaan yhteydessä facebookin ja mesen kautta usein ja soitellaankin toisinaan. ei vaan aikataulut aina käy yksiin. meillä talonrakennus kesken ja heillä iso remontti. kummallakin lapsia ja omia menoja, ei se niin helppoa aina ole saada aikatauluja yksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no juuri nähtiin viime kuussa, ollaan yhteydessä facebookin ja mesen kautta usein ja soitellaankin toisinaan. ei vaan aikataulut aina käy yksiin. meillä talonrakennus kesken ja heillä iso remontti. kummallakin lapsia ja omia menoja, ei se niin helppoa aina ole saada aikatauluja yksiin.

no siinähän se selitys sit tulikin...

olikohan kommentti mulla vai ap:lle, omalla kohdalla tämä asia on
hyvinkin mahdollista, mutta pienen tytön totaali yh:na ei voi lähteä kaikkiin yörientoihin läheskään mihin kutsu tulee, sitten on yritetävä valita aina joku mihin mennä..eikä aina oikein voi tehdä niinkään, että juu tulen kyllä mutta tuon tuttuni mukanani.. toki ystäviä voi nähdä muutenkin kera lapsen, mutta tuo kommentti oli nyt tuosta viihteellä olemisesta...

Mun eräs kaveri suuttuu mulle aina kun teen jotain muiden kanssa. Välimatkaa meillä tällä hetkellä n. 400km... et varmaan pitäis sit vaan aina odotella kotona kuukausi kaupalla. Muutenkun jotenki hassua et aikuisen suuttuu toisilleen jos on muiden kanssa, tulee ihan ala-aste ajat itsellä mieleen. Kai niitä kavereita saa useampikin olla?

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

no siinähän se selitys sit tulikin...

jooo, mutta olisitko itse soittanut kännipäiten su-ma vastaisena yönä perheelliselle kaverillesi jonka luulet menevän töihin???! ei tosta voi mun mielestä suuttua!!

Ei voi mun mielestä oikeasti suuttua, kaveris vaan purki kun sitä harmitti ettei nähny sua/päässy mukaan.

Itsellä on just kans muutama ystävä jotka suuttuu tosi helposti 'ette sit mua mukaan pyytäny' öäh, on monta ystävää ja ei aina voi olla kaikkien kans. Ja vielä just semmosista älyttömistä, että ollaan jonkun kotona jota se ei tunne, en mä nyt voi kutsua toisen kotiin vieraita! Tai just joku extemporee-juttu, äh, vaikeaa on. Parhaita on kun ollaan oltu jossain ihan kahdestaan mieheni kanssa ja oon keronu että olipa meillä hauskaa, niin toinen suuttuu, 'ette sit mua mukaan pyytäny' öö, ei kun oltiin silla 'romanttisesti' kahdestaan. Toiset ihmiset on vaikeita, vaikka onkin ihania.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
musta ylipäätään on vähän "huvittavia" nämä facebook päivitykset joissa kiitellään jostain baari illasta ym :saint:

no, mä oon sitten varmaan huvittava. halusin kiittää mun rakkaita ystäviä ihanasta illasta. mun mielestä siinä ei oo mitään huvittavaa, mut mielipiteet on monet.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
musta ylipäätään on vähän "huvittavia" nämä facebook päivitykset joissa kiitellään jostain baari illasta ym :saint:

no, mä oon sitten varmaan huvittava. halusin kiittää mun rakkaita ystäviä ihanasta illasta. mun mielestä siinä ei oo mitään huvittavaa, mut mielipiteet on monet.

En tajua mäkään miksi pitää kirjoitella toisten seinillä näitä "kiitoksia". Onhan siellä viestiosio jossa voi henk.koht. kiittää. Jos kiitoksia tarvii seinille kymmenien muidenkin luettavaksi kirjoitella niin eikö silloin ole tarkoitus vähän jotain muuta(kin) viestittää..?

Miten se suuttuminen siis käytännössä ilmeni?

Itse voisin kirjoittaa aivan hyvin sen tyylisiä lauseita, joita kuvailit kaverisi kirjoittaneen, ilman minkäänlaista suuttumusta, mutta kylläkin harmitellen sitä että ei nähty vaikka toinen olisi ollut ihan lähistöllä.

Yhteistyössä