V
vieras
Vieras
kirjotin facebookiin kiitokset kavereilleni joiden kanssa olin viihteellä su-ma helsingissä eräässä baarissa, käyn nykyään tosi harvoin kun asun muualla.
mun helsingissä asuva kaveri (asuu lähellä ko.baaria) sit kirjotti että et sit kylään tullu. laitoin et herranjumala su-yönä kännisten kavereideni kanssa, et ei käyny mielessäkään!! tää kaveri sit siihen, että on lomalla ja valvoo kuitenkin yöt läpeensä et olisit sä edes soittaa voinu
siis ei todellakaan käyny mielessäkään, perheellinen ihminen!! enkä mä tienny et se on lomalla. ja vaik olisin tienny ni en olis soittanu kun kellonaika ja oma pelikunto oli mitä oli!!! kaveri tokas teatraalisesti et "mä luovun toivosta et tulisit ikinä meille". siis sen takia et mä en känniporukan kans menny sinne su-ma yönä?!
mä en pääse tästä yli, voi hyvä isä....
mun helsingissä asuva kaveri (asuu lähellä ko.baaria) sit kirjotti että et sit kylään tullu. laitoin et herranjumala su-yönä kännisten kavereideni kanssa, et ei käyny mielessäkään!! tää kaveri sit siihen, että on lomalla ja valvoo kuitenkin yöt läpeensä et olisit sä edes soittaa voinu
mä en pääse tästä yli, voi hyvä isä....