kukaan ei varmaan jaksa enää lukea mun valituksia,mut ihan sama..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kirjotan silti jos itseä helpottais :ashamed:

kotona olemisesta on tullu yhtä helvettiä. mä vaan makaan täällä hiirenhiljaa enkä uskalla edes vessassa käydä ennenkun on äärimmäinen pakko. pyykkikoneen just ja just uskallan laittaa päälle ja oon ihan paniikissa kun se alkaa linkoaan. pelottaa postin tulo kun se rytisee niin lujaa luukusta aina ja tiskaaminen on ihan kamalaa kun astiat kolisee. suihkussa käyn niin nopeesti kun mahdollista ja nukkua en uskalla kun pelkään koko ajan et koska se rytinä taas alkaa ja herään siihen.

ja kyse siis tosta mun naapurin sairaasta vanhasta miehestä,josta olen tänne monesti kirjoittanutkin. mistään ei ole apua tähän asiaan,mutta mä pelkään et mun mielenterveys on kohta muisto vaan.
se saa uhkailuillaan ja seinien ja ovien hakkaamisellaan ja potkimisellaan mut ihan säikyks :ashamed:
tää on kamalaa.

tässä yks kirjotus,koitan etsiä viel toisen..
http://keskustelu.kaksplus.fi/t807067

ja tässä eiliseltä..
http://keskustelu.kaksplus.fi/t812712

ja viel yks
http://keskustelu.kaksplus.fi/t794485

http://keskustelu.kaksplus.fi/t793168

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
oon koko ajan kyttäilly yksityisiä markkinoita,mut ne on täällä niiiiin vähäisiä.. kaks vai kolme asuntoo on menny meidän nenän edestä eläkeläispariskunnille..
Kurja juttu :( Se on toki ihan ymmärrettävää, että vuokranantaja ottaa mieluummin pidempiaikaisen vuokralaisen...teillä kun se vuokralaisuussuhde olisi kuitenkin aika lyhyt.

kirjotan silti jos itseä helpottais :ashamed:

kotona olemisesta on tullu yhtä helvettiä. mä vaan makaan täällä hiirenhiljaa enkä uskalla edes vessassa käydä ennenkun on äärimmäinen pakko. pyykkikoneen just ja just uskallan laittaa päälle ja oon ihan paniikissa kun se alkaa linkoaan. pelottaa postin tulo kun se rytisee niin lujaa luukusta aina ja tiskaaminen on ihan kamalaa kun astiat kolisee. suihkussa käyn niin nopeesti kun mahdollista ja nukkua en uskalla kun pelkään koko ajan et koska se rytinä taas alkaa ja herään siihen.

ja kyse siis tosta mun naapurin sairaasta vanhasta miehestä,josta olen tänne monesti kirjoittanutkin. mistään ei ole apua tähän asiaan,mutta mä pelkään et mun mielenterveys on kohta muisto vaan.
se saa uhkailuillaan ja seinien ja ovien hakkaamisellaan ja potkimisellaan mut ihan säikyks :ashamed:
tää on kamalaa.

miksi se tekee sulle tuota?
eikös isännöitsijä puutu tuohon?
tuohan on jatkuva häirintää!!!!!!!!!

Missä päin asustatte? En aivan kaikkea edes jaksanut lukea, koska minä olisin tehnyt jo rikosilmoituksen. Kaikki mahdollinen todistusaineisto ylös ja joku taisi jossain ehdottaakin videokameraa, tai ottakaa todistajia joku kerta mukaan.

Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää. Pappahan on selvästi päästään sekaisin, hoitoonhan se kuuluisi. Olkaa itse ihan iisisti ja laittakaa kaikki asiat ylös, pommittakaa jokaista asianosaista tahoa taukoamatta jne.

mun poika on ollut viikon isällään ja tulee huomena kotiin, mut mä en osaa iloita siitä,koska pelkään et pappa herättää senkin taas yöllä tai jos poika levittää legot lattialle niin alkaa kauhee kolina ja poika paniikissa tukeutuu muhun..
mä en oikein tiedä minne lähtis evakkoonkaan..
tää on ihan hirveetä :ashamed:

en jaksa noita vanhoja ketjuja lukea, mutta eikö muut naapurit ole reagoineet tuon papparaisen terroriin, vai oletteko ainoa seinänaapuri. Käyttäytyykö vanhus muutoin tolkusti? Mietin, että onko kyseessä dementikko, mahdollisesti skitso vai haluaako olla vain ilkeä.

No entäs se yhteydenotto neuvolaan? Itke ja näyttele vaikka tarvittaessa että pelkäät jo oman ja pojan mielenterveyden puolesta. Mikä ei taida olla kyllä oikeastikaan kaukana. Mua harmittaa ihan hirveästi teidän puolesta, tekis mieli tulla lyömään nyrkkiä pöytään sun puolesta.

olen ainoa seinänaapuri,mutta samassa kerroksessa on yks muukin asukas aivan kypsänä. ja hänkin pommittaa isännöitsijää jatkuvasti.

siis veikkaan että papalla on orastava alzheimer tai dementia tai joku vastaava mistä johtuu aggressiivinen käytös ja harhaisuus.

olen asiani monelle taholle perustellut että onko toi järkevä pitää omillaan asumassa,tiedä mitä sattuu,unohtaa hellan päälle tms... :whistle:

mut ei :headwall:

Kysynpä vielä, että oletko soittanut paikkakuntasi oikeusaputoimistoon asiasta? Tuohan on häiriköintiä ja selvää uhkailua. Mikäli he eivät pysty auttamaan (uskon kyllä, että pystyvät), niin antavat kyllä ohjeita asian eteenpäin vientiin. Muistan kyllä, että kerroit, ettei pollaritkaan mitään tehneet, mutta aina kannattaa yrittää, eikä missään nimessä antaa periksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hei, minne ne sen papan tuikkaisivat?

Etsikää nyt ihan mikä vaan murju jostain muualta, tilapäiseksi kämpäksi.

Mielenterveyden vuoksi se kannattaa.

Se on sitten kunnan ongelma sen papan sijoittaminen jonnekin. Mulle sattui kerran sellainen tapaus töissä, että eräs taloon juuri muuttanut nuori mies huuteli pitkäksi venyneen vapun jälkeen parvekkeelta mulle rivouksia. Hän sai lähtöpassit vielä samalla viikolla. Enkä minä edes asunut siinä talossa.

olen ainoa seinänaapuri,mutta samassa kerroksessa on yks muukin asukas aivan kypsänä. ja hänkin pommittaa isännöitsijää jatkuvasti.

siis veikkaan että papalla on orastava alzheimer tai dementia tai joku vastaava mistä johtuu aggressiivinen käytös ja harhaisuus.

olen asiani monelle taholle perustellut että onko toi järkevä pitää omillaan asumassa,tiedä mitä sattuu,unohtaa hellan päälle tms... :whistle:

mut ei :headwall:

Ei. Tietenkään ei, kun terveydenhuollolla/sosiaalitoimella ei ole rahaa sijoittaa monia muitakaan jatkuvaa/osittaista hoitoa tarvitsevaa ihmistä laitokseen tai edes avohoitoon.

Rahasta se kiinni on, tyhjästä ei voi nyhjästä.

Yhteistyössä