kukaan ei varmaan jaksa enää lukea mun valituksia,mut ihan sama..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se ei oo mun ongelma jos niil ei oo rahaa,mut tää ei oo ihan normaalia elämää ja mä aion taistella tän asian puolesta!!!! tässä on meidän kaikkien henki vaarassa kun se tulee rapuissa vastaan ja alkaa huitoon kävelykepillään ja uhkaileen! ei tää nyt ihan näinkään mene. on sille papallekin parempi pistää se jonneki valvottuihin olosuhteisiin!!

ja mä en nyt pysty tyhjästä mitää mörskää repäseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
olen ainoa seinänaapuri,mutta samassa kerroksessa on yks muukin asukas aivan kypsänä. ja hänkin pommittaa isännöitsijää jatkuvasti.

siis veikkaan että papalla on orastava alzheimer tai dementia tai joku vastaava mistä johtuu aggressiivinen käytös ja harhaisuus.

olen asiani monelle taholle perustellut että onko toi järkevä pitää omillaan asumassa,tiedä mitä sattuu,unohtaa hellan päälle tms... :whistle:

mut ei :headwall:

Neuvoisin sinua tekemään joka kerta häiriköinnistä ilmoituksen poliisille. Kehota naapuriasikin toimimaan näin. Kun olette ilmoituksia jonkin verran tehneet, ottakaa yhteyttä alueenne sosiaalityöntekijään.Kerrotte hänelle, että poliisiille on useaan otteeseen jouduttu ilmoittamaan Jos sitä kautta saisivat kotisairaanhoidon työntekijän tekemään arviota vanhuksesta ja hoidon tarpeesta

se ei oo mun ongelma jos niil ei oo rahaa,mut tää ei oo ihan normaalia elämää ja mä aion taistella tän asian puolesta!!!! tässä on meidän kaikkien henki vaarassa kun se tulee rapuissa vastaan ja alkaa huitoon kävelykepillään ja uhkaileen! ei tää nyt ihan näinkään mene. on sille papallekin parempi pistää se jonneki valvottuihin olosuhteisiin!!

ja mä en nyt pysty tyhjästä mitää mörskää repäseen.

Ei se olekaan normaalia, mutta se on nykypäivää.

Mä olen kasvanut psykiatrisen sairaalan vieressä, tiedän, miten maailma on parissakymmenessä vuodessa muuttunut.

Ne, jotka pääsivät aiemmin vain hoitajan seurassa piipahtamaan kaupassa, elävät villeinä ja vapaina ja käyvät kakkimassa pihallesi. Kunnes, niin noh, juu.

jotenkin en (sorry vaan) jaksa uskoa, että et olis mitenkään itse aiheuttanut minkäänlaista reaktiota.. kun näitä sun juttujas täällä lukee niin usein tulee ajatus, et luojan kiitos et kuulu tuttavapiiriini! Että kun muut on aina ne joissa on vikaa, vikaa, vikaa......... Oikea ohje on soittaa joka krt poliisi paikalle eikä täällä itsekeskellä ja lähetellä kirjeitä ympäriinsä oletetuista häiriöistä. Hassu kerrostalo teilläpäin.. kai siinä käytävässä muitakin liikkuu kun sinä??

Alkuperäinen kirjoittaja miikkulainen:
jotenkin en (sorry vaan) jaksa uskoa, että et olis mitenkään itse aiheuttanut minkäänlaista reaktiota.. kun näitä sun juttujas täällä lukee niin usein tulee ajatus, et luojan kiitos et kuulu tuttavapiiriini! Että kun muut on aina ne joissa on vikaa, vikaa, vikaa......... Oikea ohje on soittaa joka krt poliisi paikalle eikä täällä itsekeskellä ja lähetellä kirjeitä ympäriinsä oletetuista häiriöistä. Hassu kerrostalo teilläpäin.. kai siinä käytävässä muitakin liikkuu kun sinä??

en ymmärtänyt sun tekstiäs... :whistle: mitä on itsekeskellä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja miikkulainen:

en ymmärtänyt sun tekstiäs... :whistle: mitä on itsekeskellä? :o

eipä ole uusi juttu ettet ymmärrä.. itsehän aloituksen teit ja sanoilla ettei kukaan jaksa enää sun valituksia... sorry tuossa on painovirhe paholainen eli tarkoitin itkeskellä täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hei, minne ne sen papan tuikkaisivat?

Etsikää nyt ihan mikä vaan murju jostain muualta, tilapäiseksi kämpäksi.

Siis jos Kuha perheineen muuttaisi , häirikkö-papallehan tulisi seuraava uhri/uhrit naapuriksi , jotka myöskin joutuisivat muuttamaan jne jne ! Eihän siinä hyvä Töllin Ruusa tunnu olevan mitään järkeä ......

Eli se häirikkö-pappa pitää sijoittaa johonkin hoitolaan , jossa saa asianmukaisen lääkityksen mielenhäiriöihinsä (kun KUVITTELEE NAAPURIEN HÄIRIKÖIVÄN , KUN ESIM. PÄIVÄLLÄ IMUROI , JOKA ON NORMAALIA ELÄMÄÄ EI HÄIRIKÖINTIÄ ) .....

Ja Kuhan perheen muutosta vielä sen verran , ett eihän siinä väliaikais-muutossa ole järkeä , kun kerta ens kesänä olis oma talo valmis ! Kokemusta on muuttaa vuodeksi väliaika-asuntoon :( . Ei kivaa tavaroiden pakkaamista ja purkamista moneen kertaan ....

:headwall:

Sympatiat Kuhalle , koita jaksella !!! :hug:

Yhteistyössä