Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Kriztina! Kiva kuulla sinustakin! Lisäsin sut takas listalle. Onnea myös pudotuksesta tällä välillä, sulla on jo aikas isot lukemat kasassa! :D

Tutteli South Beach dietti on eräs muoto karppausta. Eli siinä jätetään huonot hiilarit pois ruokavaliosta kokonaan. Mutta kuitenkaan ei esim. täysrasvaisia tuotteita ihannoida, eli on aikas terveellinen ruokavalio mun mielestä. Ite noudattanut tota nyt maanantaista ja tulos tällä viikolla on jo 1,8kg (tänään vaaka näytti 80,2kg). :D
Tässä lisää infoa:
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet
tack, tack.. hieman toivos viel tippuvan tost jouluksi.. tulis vaik tasa 15 ni ois semmone tasaluku? ei tosiaan oo paljoa ehtiny olla koneel ku paljo pikkujouluja ollu... mut siin sitä hyötyliikuntaa eli tanssia tullu harrasteltua =D

huimat lukemat tol dietil joka oikeestaa kuulostaa mun normi ruokavaliolta sulla!! ONNEA!!! lähtee perehtymään siihen kans.. pisteil en oo ny ollu ku oo ollu aikaa, mut kattonu kyl mitä syö sillee terveel järel...

TSEMPPIÄ kaikille!!! :flower:
 
Kyy
Black Dahlia 162cm, aloituspaino:81,8kg, paino nyt: 78,9kg, tavoitepaino 50-60kg, kokonaispudotus: -2,9kg

Fantaihana 160cm, aloituspaino: 100kg, paino nyt: 89,9kg, tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus: -10.1kg

Tutteli78 160cm, aloituspaino: 77,5kg, paino nyt: 71,8kg, tavoitepaino: 63kg, kokonaispudotus: -5,6kg

kriztina83 173cm, aloituspaino: 95kg, paino nyt: 81kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus: -14kg
 
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
tuota tuota, saakohan tähän vielä hypätä mukaan? mulla olis tavoitteena miinus 30kg :ashamed:
tervetuloa vaan!!

mites joulu menny kaikil?

mulla tuli 1,5kg takas pyhien ajalla :ashamed: mut tänään alko taas kuri! ja ny pitää taas päästä ruotuun... tuli kyl mässättyä ihan urakalla ja vaa löhöttyä, mut olin kyl tähä varautunu ja joulun ja uudet vuodet jo suunnittelinki viettäväni ihan kunnolla katsomatta mitä syön ym...

no nii arvon neidit ja rouvat antakaapa taas tukenne tähän "uuteen alkuun"?? :snotty:

tsemppiä kaikille ja eipä päästetä ketjua hiljaseksi!!! :flower:
 
kiitti että saa vielä liittyä mukaan. :) tosiaan mulla on tavoitteena -30kg. en tiedä mikä on realistinen aika sille.
aloitin tänä aamuna tiukan karppauksen. pari viikkoa eteenpäin mennään sitten tooosiii tiukilla. :) hyvillä mielin eteenpäin tarvotaan!

toivottavasti muutkin hyvillä mielin uuteen vuoteen!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
kiitti että saa vielä liittyä mukaan. :) tosiaan mulla on tavoitteena -30kg. en tiedä mikä on realistinen aika sille.
aloitin tänä aamuna tiukan karppauksen. pari viikkoa eteenpäin mennään sitten tooosiii tiukilla. :) hyvillä mielin eteenpäin tarvotaan!

toivottavasti muutkin hyvillä mielin uuteen vuoteen!!
jos haluat tonne listaan ni kerro lukemia, mut se ei toki pakko. ilmottele säki väliin et kui menny ja tsemppiä täält, itekki hakenu ja saanu!

mä ite pistin puotukselle vajaan vuoden rajaksi, ehkä turhan tiukka, en tiiä mite noi menee, mut toivottavasti ny kesää mennes saisin vel n.15kg pois, tai miten peili sanookaan... ite en nii nuit kiloja kato... ja tiedän sen että ku nyt oon (kiitos tän ketjun :D ) päässy nii hyvään alkuun et en varmaa anna periksi enkä jojo laihduttajaksi enää rupee ni hiljaa hyvää tulee ja tottumuksethan ne muuttaa pitää, ei se puotuskaa oo se suurin haaste vaa sit se alhaalla pitäminen...

mut tsemppiä ja ilmottele! saa nähä onko tääl viel muita???? hu huu... anybody??? :wave:
 
Kyy
Mä en tiedä kehtaanko tänne enää ilmottautua. Joulun ja uuden vuoden aikaan tuli aikas komiasti takaisin kaikki mitä oli pois saatu. :ashamed:
Eli alusta mä kaiken alkaisin.. :whistle: :D

Mutta tsemppiä vaan kaikille ja kiva kun porukka hieman lisääntyy! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mä en tiedä kehtaanko tänne enää ilmottautua. Joulun ja uuden vuoden aikaan tuli aikas komiasti takaisin kaikki mitä oli pois saatu. :ashamed:
Eli alusta mä kaiken alkaisin.. :whistle: :D

Mutta tsemppiä vaan kaikille ja kiva kun porukka hieman lisääntyy! :D
eikös se joulu ollutkin rauhallista nautillisuuden aikaa? ;)

tottakai tulet mukaan!!! joululomat on pidetty ja nyt alkoi vuosi uusi joka on muutosten aikaa! :)
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mä en tiedä kehtaanko tänne enää ilmottautua. Joulun ja uuden vuoden aikaan tuli aikas komiasti takaisin kaikki mitä oli pois saatu. :ashamed:
Eli alusta mä kaiken alkaisin.. :whistle: :D

Mutta tsemppiä vaan kaikille ja kiva kun porukka hieman lisääntyy! :D
eikös se joulu ollutkin rauhallista nautillisuuden aikaa? ;)

tottakai tulet mukaan!!! joululomat on pidetty ja nyt alkoi vuosi uusi joka on muutosten aikaa! :)
Juu, näinhän se on! Eteenpäin! Sanoi mummo lumessa! :D
 
Hyvää Uutta Vuotta!

Nyt on tauko ohi ja työharjottelut pois alata. Joulusuklaat syöty ja nyt projekti jatkuu. Painoa on tullu takasin, mut ei se haitta. Kyllä ne tässä parissa viikossa varmaan lähtee taas. Eli paino nyt 92,3 kg, eli + 2,4 kg. Uudenvuoden päivänä alotin karkki ja suklaa lakon joka ainakin vielä on pitäny ihan hyvin, kaupassakin tulee vaan sellanen tapahimo kun oon niin tottunu himoitsemaan jotain patukkaa aina kun siellä käyn.

Tää laihdutus on kyllä nyt terve järkisemmällä pohjalla kun ikinä aikasemmin. Koko tän tauon jälkeen tiesin että mä jatkan pyhien jälkeen ja nyt mä todellakin uskon että mä saan koko tän ylipainon pois vaikka siihen sit menis koko tää vuos ja osa seuraavaakin.

Tsempataan yhdessä eteenpäin.
 
huomenna on sitten viikko karppausta takana. ja eka punnituspäivä! :eek: uteliaisuuttani kyllä perjantai aamulla kävin puntarilla ja tulos oli miellyttävä. eli nesteitä lähtenyt liikkeelle! ilmoittelen sitten huomenna lukemia..

mites muilla on lähtenyt uusi arki sujumaan??

milläs sais naposteluntarpeen poies? makeanhimoon popsin kromia, mutta kun tuntuu olevan koko ajan tarve puputtaa jotain. :snotty: oon nyt leuat jauhanu kipeeksi purkalla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
kriztina83. mä en kehtaa kertoa mittoja.. :ashamed: suunnilleen listojen mukaan samaa kuin sä ;)

jollei tuukkaan ketää takasin joululomilta, niin tsempataan toisiamme sitten! :)
tsempataan ja onhan tuol muutama taas tullu!!!

Muistakaa KAIKKI et joulusta ja sen mahdollisista +kiloista ei oteta ressiä!! se oli oikeutettua ja ny se on ohi ja arki alko.. täyttä höyryä kaikki eteen päin!!
 
huomenet uuteen viikkoon!!

aamulla puntarilla viime viikosta näytti -1,5kg!! kait tuossa on jo jotain muutakin kuin nestettä?? siis 2 viikon pudotus 3,5kg! vitsi että piristää mieltä ja kummasti!

miten muilla on sujunut?

itellä välillä tiukkaa, kahvin kanssa tekee mieli jotain naposteltavaa. mutta sinnisti jättänyt välistä kaikki herkut! ja kannattaa näköjään. :)

tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!
 
Terppi, viittiikö taas tulla valittamaan linjoille??? Ruokavalio repsahti taas jouluna ja eilen saldo oli 75,2 siis USKOMATONTA miten helposti kilot tulee muttei mene saati pysyis pois! Mä en nyt pisteile, mutta nutrilettia on kaapit täys ja eilen siis alotin!!! Saa nähdä miten tässä taas kerran käy.... :kieh:
 

Yhteistyössä