Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

Viikon pudotus on -1,1 kg. Fantaihana/100/-1,1/-10,4/160/55 ***

Vk 25 100
26 -1,0 99,0
27 -2,0 97,0 -3.0*
28 -0,8 96,2 -3,8
29+0,6 96,8 -3,2
30 -0,8 96,0 -4,0
31 -1,0 95,0 -5,0
32+0,5 95,5 -4,5
33 -1,5 94,0 -6,0**
34 +-0 94,0 -6,0
35 +-0 94,0 -6,0
36+0,4 94,4 -5,4
37 -0,4 94,0 -6,0
38 -1,4 92,4 -7,4
39 +0,5 93,1 -6,9
40 -1,1 92,0 -8,0
41 +0,1 92,1 -7,9
42 -0,7 91,4 -8,6
43 -0,7 90,7 -9,3***
44 -1,1 89,6 -10,4

Hyvä viikko olllu takana. Toivottavasti ketään ei häiritse toi mun pitkä lista, mä vaan itse hahmotan paremmin missä mennään kun mä nään sen tossa muodosssa.

Black Dahlia kun päivität tota listaa, viittiitkö laittaa mun alkupainoks ton tasan 100kg. Mä olen alkanu laskemaan pudotusta siitä tasaluvusta. Hienoa ettet sä luovuta vaikka paino ei tipu, illellä olis varmaan hermot menny jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihanien prinsessojen äiti:
Mä jätän nyt alkuun karkit ja ylimääräset vehnäjauhot (eli leivät) pois ja lisään kasviksia ja hedelmiä..Ja sit syön kunnon ruokaa 1-2 krt päivässä. Aamu ja iltapalan tietty kans..Ettei maidontulo tyrehtyisi.. :D
jos sulla on pisteet käytössä ni PV;n ohjeen mukaan raskausajalle ei mitää lasku systeemiä ole, mut imetysaikana saa laittaa 10pistettä lisää. toki katsot itsellesi parhaan keinon, tuon vain kuulin itse. mulla vaa ei se imetys tän toisenkaan tytön kohdalla onnistunu 1,5kk kauempaa eli eipä voi lisäillä itse :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tutteli78:
Arvatkaa tekiskö mun mieli kälppiä apteekkiin saman tien ja ostaa tommonen nutrilet tehostartti?! Mahtavia tuloksia kriztina83saanu :D Olis niin ihanaa lähtee vähän kevyempänä matkalle ja mahtuis vanhat kesävaatteetkin päälle, ettei tarvi jätesäkissä kulkee!

Mitä teidän pv oppaat sanoo kaupan rahkasta(esim.rainbow ei mikään kevyt mansikkarahka?)kun mun oppaat ei sellasta tunne, että paljon menee pisteitä????


ei tartte ees apteekkiin (tai toki riippuu mis asut) mut tääl myy halpa-halli, kärkkäinen ja moni muu paikkaki.. ihan se miks sanon on ku en tiiä voiko nois olla hintaeroja, ku kuitenki aika arvokasta tavaraa on.. 3pvän paketti 20e, nuissa edellä mainitsemissani.

mut oikeasti toi oli mulle ainoa ja oikea ratkasu koska se oli kuin potku persuuksille :xmas: ja eipä raski enää luovuttaa ku nii hyvin sai alkuun ja maksoki ihan kivasti. mut makuhan niissä on sangen loistava :x ihan vihjeeksi, että minä joka aina aina inhonnut kaikkea esim kuningatar tuutteja ja muita marja sekoituksia ja minä joka aina tykännyt suklaata niin se metsämarja menee hieman helpommin alas kuin se "suklaan" makuinen... siis ihan vihjeenä jos mietit ostoa...

MUOKS! miks mullaki noi tummennettuna???
 
Mä kävin eilen ostaan seb nutriletin quick start paketin ja alotin tänään! Vaaka näytti tänä aamuna 74.3(700g vähemmän kun eilen???!) ja suklaapirtelö ainakin maistu hyvältä! Ostin paketin apteekista ja makso 35e, mutta ei se minusta paha hinta ole kun siinä on 5 pvän kaikki safkat eli 6 ateriaa/pvä! Kriztina83 oliko sulla nimenomaan tämä paketti vai niitä intensive pirtelöjauheita? Niitäkin katsoin ja ajattelin, että ensi vkolla otan sellasen 5pvän "kuurin"tän jälkeen kun tämä loppuu ti! Tässä on myös patukoita ja lämpimiä ruokia, saa nähdä miten teollisilta ne maistuu, mutta nyt tosiaan se tunne että syön vaikka pikkukiviä kunhan saan painon pudotuksen kunnolla käyntiin :D Näiden jälkeen jatkan sitten taas pisteiden laskua.Mua vaan mietityttää toi kahvinjuonti kun se kahvi pitäs kait juoda mustana, mutta mä olen todella kahvikissa ja tarvin siihen aina maidon :whistle: Ilman kahvia taas tulee armoton päänsärky, mutta tulee ehkä muutenkin tän kuurin aikana :(

No saas nähdä miten tässä käy, mutta nyt on motivaatio huipussaan ja vkonloppuna taas vähän hiki treeniä päälle ;) Eilen juoksin 50min kaatosateessa ja kylläpä sen jälkeen oli hyvä olo!

Viikonloppuja kaikille ja tsemppiä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tutteli78:
Mä kävin eilen ostaan seb nutriletin quick start paketin ja alotin tänään! Vaaka näytti tänä aamuna 74.3(700g vähemmän kun eilen???!) ja suklaapirtelö ainakin maistu hyvältä! Ostin paketin apteekista ja makso 35e, mutta ei se minusta paha hinta ole kun siinä on 5 pvän kaikki safkat eli 6 ateriaa/pvä! Kriztina83 oliko sulla nimenomaan tämä paketti vai niitä intensive pirtelöjauheita? Niitäkin katsoin ja ajattelin, että ensi vkolla otan sellasen 5pvän "kuurin"tän jälkeen kun tämä loppuu ti! Tässä on myös patukoita ja lämpimiä ruokia, saa nähdä miten teollisilta ne maistuu, mutta nyt tosiaan se tunne että syön vaikka pikkukiviä kunhan saan painon pudotuksen kunnolla käyntiin :D Näiden jälkeen jatkan sitten taas pisteiden laskua.Mua vaan mietityttää toi kahvinjuonti kun se kahvi pitäs kait juoda mustana, mutta mä olen todella kahvikissa ja tarvin siihen aina maidon :whistle: Ilman kahvia taas tulee armoton päänsärky, mutta tulee ehkä muutenkin tän kuurin aikana :(

No saas nähdä miten tässä käy, mutta nyt on motivaatio huipussaan ja vkonloppuna taas vähän hiki treeniä päälle ;) Eilen juoksin 50min kaatosateessa ja kylläpä sen jälkeen oli hyvä olo!

Viikonloppuja kaikille ja tsemppiä :)
mä ostin semmose vain pirtelö, mut ne patukat jos on sitä toffeeta ni :p
nii ja ehdottomasti onnea loistavasta päivä pudotuksesta!!
tilkka maitoa ei ole haitaksi, tääl toinen kahvin kittaaja ja se maito loraus must be!! :D
 
Kyy
Päivittelin listan kaikilta ajantasalle. Minuakin houkuttaa entistä enemmän tuo tehostartti, mutta en viitsi nyt niitä vielä ostaa, jos kroppa jumittaa niidenkin aikana, niin eihän niistä ole mitään hyötyä sit.

Ens viikolla alotan semmosen kuona-aineidenpoisto-hoidon, katsotaan josko siitä olisi apua ja saisi kropan toimimaan! :D Sitten jo harkitsen vakavastikin noista nutreja.
 
Hyvin on mennyt nutratessa,ei ole nälkä eikä päänsärky!!! Mä vaan en tajua miks mun pitää rampata vaalla aamuin illoin ja tänään oli taas 75.1 ja mua alko niiiiin ärsyttään :kieh: Mä olen niin kamalan malttamaton...
Nyt aamulenkille :) Ajattelin, että johtuuko se tästä liikunnasta nyt, että kun lihakset alkaa kasvamaan(2vkon kuntoilun jälkeen?)niin se ei sitten näytä vaalla niin hyvältä vaikka lihas korvais läskiä mutta eipä tuo peilikuvakaan ole radikaalisti muuttunu eikä tod.mielytä vielä :(
Pakko vaan kestää, motivaatio on kyllä huipussaan :p
 
Terve!

Pari päivää tuli mässäiltyä ihan olan takaa. :ashamed: Tosin mä laitan sen menkkojen piikkiin ja tää oli ensimmäinen kerta juhannuksen jälkeen kun mä näin pahasti repesin. Tänään mä otan itteäni taas niskasta kiinni, toivottavasti voisin vielä onnistua saamaan +-0 viikon. Maanantaina alkaa työharjottelu sairaalassa joten siellä saa sit ainkain liikuntaa.

Tsemppiä kaikille!
 
Kyy
Heippa! Tää viikonloppu tuntuu olevan vaikea paikka monelle meistä. :whistle: Tein tässä aikani kuluksi ateriarungon itselleni, josta voin sit helposti valita päivässä käyttämäni ruuat eri aterioille ja pysyä pisteissä. Itse olen huomannut tälläisen etukäteen suunnittelun olevan parempi vaihtoehto kuin katsoa illan päätteeksi mitä tuli suuhunsa pistettyä. Joten ajattelin jakaa tämän rungon teidän kanssa, josko siitä joku saisi inspiraation kehitellä omansa tai sit ihan suoraan lainatakin tuota, jos siltä tuntuu. :D

Aamiainen:
* Puuro 2p.
* Weetabix 4p.
* Munakas 4p.
* 2 lasia vettä
Lounas:
* Salaatti 2p.
* Lämmin Kuppi keitto 2p.
* Ruisleipä 2p.
* 2 lasia vettä
Välipala:
* Lämmin Kuppi kiisseli 2p.
* Jogurtti 2p.
* Omena/mandariini 2kpl
* Lasi vettä
Päivällinen:
* Päivän lämmin ateria 7p.
* 2 lasia vettä
Iltapala:
* Munakas 5p.
* Kiisseliä & marjoja
* Puuro 2p.
* Leipää 3p.

Tuossa on siis joka aterialla vaihtoehtoja, joista valitsemalla voi koota itselleen kasaan päivän sallitun pistemäärän (tai muuten tasapainoisen ruokavalion, kun kaikkihan ei meistä niin ahkerasti niitä pisteitä laskenut).

Muistakaan myös, että paikkarit sallii ilmaisia herkkuja, eli jos pisteet on täynnä ja vielä on nälkä niin sitten vain kasviksia/hedelmiä napaan! :D Parhaintahan on lisätä niitä pitkin päivää, että tulee vähintään se puoli kiloa (itse syön lähemmäs 2kg) täyteen päivässä ja ei pääse nälkä yllättämään. Yksi tärkeimmistä laihdutuskeinoistahan on säännöllinen ateriarytmi, jotta nälkä ei pääse yllättämään. ;)
 
Hello!!

Täällä yksi joka oli koko vkl kaverinsa kanssa lomalla kylpylässä ja mässäily jäi päälle...vielä eilen meni karkkia :ashamed: :ashamed:

Nyt palasin tänään ruotuun,huima plussaviikko tulossa,sen tiedän jo valmiiksi.Tuli ihan luovutusfiilis...olo on niin turvonnut ja mitään salaatteja ei tekis yhtään mieli.Ei tietenkään tee mieli kun on herkutellut useamman päivän :ashamed:

Oikein pelottaa torstai,saa nähä mitä tästä tulee nyt sitten,perhana,kun laihduttaa ei sais olla mitään huvia,ainakaan mulla,repsahdan sitten ihan totaalisesti aina,been there,done that B)
 
5 pvän tehostartti ohi ja saalis jäi laihaksi 1,5kg! Eilen ostin pirtelöitä ja jatkan niillä ainakin perjantaihin mahd.ma, sitten siirryn taas pisteille :)

Tsemppiä kaikille herkuttelijoille, mä olen koko vkon haaveillu isänpäiväkakusta josta aion su lohkasta pienen palan vaikka olis mikä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Hello!!

Täällä yksi joka oli koko vkl kaverinsa kanssa lomalla kylpylässä ja mässäily jäi päälle...vielä eilen meni karkkia :ashamed: :ashamed:

Nyt palasin tänään ruotuun,huima plussaviikko tulossa,sen tiedän jo valmiiksi.Tuli ihan luovutusfiilis...olo on niin turvonnut ja mitään salaatteja ei tekis yhtään mieli.Ei tietenkään tee mieli kun on herkutellut useamman päivän :ashamed:

Oikein pelottaa torstai,saa nähä mitä tästä tulee nyt sitten,perhana,kun laihduttaa ei sais olla mitään huvia,ainakaan mulla,repsahdan sitten ihan totaalisesti aina,been there,done that B)
voi sinua, älä ny lanistu!!! tepsahduksia tulee melkovarmasti kaikille!! jos, siis JOS tuntuu että ei tsemppaa käydä torstaina vaalla ni älä käy! ota niskast kii ja käyt ens torstaina.. sit taas jos tuntuu et tarviit käyä, ni käy... ei tää projekti yhtee viikonloppuu tyssää!!

eikä hei salaatit oo ainoot mitä voi syyä!! kai sul noi pistelaput on?

tsemppiä ny nousuun ja painon laskuun!!! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tutteli78:
5 pvän tehostartti ohi ja saalis jäi laihaksi 1,5kg! Eilen ostin pirtelöitä ja jatkan niillä ainakin perjantaihin mahd.ma, sitten siirryn taas pisteille :)

Tsemppiä kaikille herkuttelijoille, mä olen koko vkon haaveillu isänpäiväkakusta josta aion su lohkasta pienen palan vaikka olis mikä :p
älä ny, siis toi laihaksi sana sopii hyvin, mut vedä positiiviseen muotoon!!! 1,5kg LAIHEMMAKSI!! joka gramma on eteenpäin! ei saa vähätellä, pitää olla ylpeä!

siis ONNEA pudotuksesta!!! :flower:
 
Minä aamuvirkku täällä jo käynyt puntaroimassa taas itseni eli...

pituus 160cm
lähtöpaino 77,5kg
3 vkon pudotuksen jälkeen 73,0
yht.-4,5kg

Vähän puisevaahan tämä alkaa olla pelkkä litkujen nauttiminen, mutta jatkan nyt vielä ainakin huomiseen! Vkonloppuna olis vaan tarjolla ravintola illallista ja isänpväkakkua, enkä mä tiedä pytynkö niiltä hoikutuksilta säästymään! Johan olen tässä monelta houkutukselta pystynyt kieltäytymään viim.3 vkon aikana so... :D Iloinen asia, että sormukset mahtuivat vihdoinkin kuukausien jälkeen sormeen vih viu :D :)

 
mulla on siis painonvartijoiden pisteet joita meinasin noudattaa. tavoite ois saada 105kg putoamaan tuonne 70kg ja ensimmäinen etappi ois 100kg rikkominen. pituuttahan mulla on vaivaiset 162cm :/ mutta terveys ja ulkonäkö pielessä pahasti kilojen takia. 2-tyypin diabetes ja verenpaine nostavat päätänsä. lapsia kolme ja ovat 8v.5v.ja 7kk itse olen 31v. :p
 
Kyy
Black Dahlia 162cm, aloituspaino:80,3kg, paino nyt: 80,7kg, tavoitepaino 50-60kg, kokonaispudotus: +0,4kg

Fantaihana 160cm, aloituspaino: 100kg, paino nyt: 89,5kg, tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus: -10.5kg

Grey 168cm, aloituspaino: 76,6kg, paino nyt: 71,5kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus -5.1kg

kriztina83 173cm, aloituspaino: 95kg, paino nyt: 84,6kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus: -10,4kg

Tutteli78 160cm, aloituspaino: 77,5kg, paino nyt: 73kg, tavoitepaino: 63kg, kokonaispudotus: -4,5kg

Ihanien prinsessojen äiti 168cm, aloituspaino: 90kg, paino nyt: 89kg, tavoitepaino: 70kg, kokonaispudotus: -1kg

nelosenkaipuu 162cm, aloituspaino: 105kg, paino nyt: 105kg, tavoitepaino: 70kg, kokonaispudotus: +/-0
 
Kyy
nelosenkaipuu Tervetuloa vain joukkoon! Kyllä tänne mahtuu! :D Ja kun tästä laihdutaan, mahtuu vieläkin paremmin! :D ;)

Tutteli78 Sun viikon saldohan oli -2,5kg! :eek: Se on hyvin yhdessä viikossa! Eli onnea ja oikein paljon tsemppiä! :flower:

Grey Et ole ainoa, jolla viikko mennyt vähän miten kuten.. Eli vaikka tulos plussaa, niin ei luovuteta! Joskus tulee takapakkia, mutta se on tervettä ja sit seuraavaan viikkon uudella innolla! :D

Itsellä tuli 400g plussaa viime viikolla, johtuu pitkälti tästä flunssasta jonka aikana en oo jaksanu katsoa mitä suuhuni laitan. Mutta taas vain sisulla eteenpäin! :D
 
:wave: :wave: :wave:

Paino ei oo menny mihinkään, samassa pysyny! eli 89kg

Viikko menny hienosti, en oo syöny suklaata ollenkaan..(mulle pahinta on olla syömättä sitä..)

Ensi viikolla ehkä paino putoaa kilon?? Toivon ainakin.. :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ihanien prinsessojen äiti:
:wave: :wave: :wave:

Paino ei oo menny mihinkään, samassa pysyny! eli 89kg

Viikko menny hienosti, en oo syöny suklaata ollenkaan..(mulle pahinta on olla syömättä sitä..)

Ensi viikolla ehkä paino putoaa kilon?? Toivon ainakin.. :D
Tsemppiä sinnekin! :D Pääasia ettei nouse, eikö? ;)
 
Terve!

Maanantaina alko työharjottelu ja sen verran uutta opittavaa on ollu et en kerta kaikkiaan ole jaksanu nettiä avata koko aikana. Viikon tulos on - 0,1. Ihan ok tulos siihen nähden mitä kaikkea on tullu syötyä. No taas kerran pitää muistuttaa itteään siitä että tää on pitkäntähtäimen projekti.

Vk 25 100
26 -1,0 99,0
27 -2,0 97,0 -3.0*
28 -0,8 96,2 -3,8
29+0,6 96,8 -3,2
30 -0,8 96,0 -4,0
31 -1,0 95,0 -5,0
32+0,5 95,5 -4,5
33 -1,5 94,0 -6,0**
34 +-0 94,0 -6,0
35 +-0 94,0 -6,0
36+0,4 94,4 -5,4
37 -0,4 94,0 -6,0
38 -1,4 92,4 -7,4
39 +0,5 93,1 -6,9
40 -1,1 92,0 -8,0
41 +0,1 92,1 -7,9
42 -0,7 91,4 -8,6
43 -0,7 90,7 -9,3***
44 -1,1 89,6 -10,4
45 -0.1 89,5 -10,5

Tsempataan eteenpäin.
 
mulla oli tasaus viikko.. eli +-0 :/


no ei pakko siis tunnustaa että söin jotain mitä ei ois pitäny ja enemmän kuin yhden :whistle:

siis en voinu vastustaa niitä aitoja oikeita karjalanpiirakoita!!! siis oikeesti niitä voisin syödä vaik miljoona jos vaa nii paljo ois :p eli juu, "muutama" semmone liikaa siis ja tuo tulos, mut ei mahda mitää.. onneks niit ei oo meille tulos (piirakoita siis) enne joulua :D

uus viikko siis jo käynnis ja täyttä höyryä eteenpäin!!! :wave:

tsemppiä kaikille ja onpa tääl ollu aika hiljasta ny, mut hei uus tulokas mukana NELOSENKAIPUU tervetuloa!!! tsemppiä kaikille ja ilmotelkaa kui menee!! :hug:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Minä poistun ,tsemppiä kaikille:)
Älä nyt hei luovuta! Sullahan oli hyvä tahti päällä! Minäkin hei jaksan täällä sinnitellä, vaikka tulos on pelkkää plussaa! Kyllä sä saat taas itseäsi niskasta kiinni kovan tsempin kannattamana. Täällä sallitaan kyllä parit repsahdukset myös! ;) :whistle:

*MUOKS* Vai pääsitkös tavoitteeseesi? Luin vasta nyt nuo tavoitteet uudelleen läpi ja sähän olit jo tosi lähellä omaas! Eli valtaisat onnittelut, jos näin on käynyt! :D :flower:
 

Yhteistyössä