U
Ullapulla
Vieras
Mun nykyinen kihlattuni asui vielä ex:änsä ja heidän lapsen kanssa kun tavattiin. Oli jo kuulemma sanonut ex:älle kuukausia ennen että haluaa erota eikä rakasta tätä (nyt joku ajattelee et niinhän se MULLE sanoi yms). Koska itsekkin näin tapailussa moraalisen dilemman, minäpä sanoin noin viikon jokapäiväisen tapailun jälkeen (ei oltu vielä sängyssä oltu), että parempi et tapaillaan sitten vasta kun tämä AP naikkonen on muuttanut ulos. Sitten mies pisti tämän naikkosen ulos. Mies vei minua sitten kämpilleen ja siellä oli viesti minulle pöydällä että "miten kehtaat tulla tänne, minkäläinen nainen oikein olet blaa blaa". Tunsin oloni kurjaksi, vaikka en mielestäni ollut tähän eroon syyllinen. Suutuin itsekkin miehelle, että mitä hemmettiä minut tuo tänne mistä toinen vasta justiin lähti pois.
Noh, tämä entinen naikkonen alkoi itse tapailla yhtä varattua miestä (kun niin hyvän moraalin omisti että saattoi mua haukkua) ja kertoili minun miehelle harrastaneensa mm. autossa seksiä tän varatun miehen kanssa että sais miehen mustasukkaiseksi. ja tietenkin hakkui jokaisessa viestissä (n. 10kpl päivässä) minua
koska heillä oli lapsi, toivoisin voivani olla ns. normaaleissa väleissä tämän entisen kanssa ja ilmoitinkin sen hänelle, mutta hän ei halua, koska ei "hyväksy" mitäå MINÄ tein hänelle.
comments, anyone?
Noh, tämä entinen naikkonen alkoi itse tapailla yhtä varattua miestä (kun niin hyvän moraalin omisti että saattoi mua haukkua) ja kertoili minun miehelle harrastaneensa mm. autossa seksiä tän varatun miehen kanssa että sais miehen mustasukkaiseksi. ja tietenkin hakkui jokaisessa viestissä (n. 10kpl päivässä) minua
koska heillä oli lapsi, toivoisin voivani olla ns. normaaleissa väleissä tämän entisen kanssa ja ilmoitinkin sen hänelle, mutta hän ei halua, koska ei "hyväksy" mitäå MINÄ tein hänelle.
comments, anyone?