Kuka polttaisi hihansa, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Mitä? Onko muilla vessoissa ovet? :o Tai no on meilläkin mutta yleensä reuhottavat auki...

Meillä ukko joku ilta sitten kuseksi tuolla veskissä ovet auki (ekaa kertaa minun tietääkseni) ja me muut olimme jo menneet nukkumaan, niin ihan mieletön se ääni mikä siitä lähtee |O |O |O ollaan oltu sotajalalla siitä lähtien :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mie sanoin, että jos omasta mielestään toimi oikein, niin sitten kuseksii aina ja joka paikassa niin, että kaikki kuulee ja näkee tämän kaikkia kiinnostavan tapahtuman =)

Kyl meil mies ja itekin lorottelen ovi auki. Jos laittaa oven kiinni ja lukkoon niin johan on poika ja 2 kissaa oven takana ulisemassa. Poika lorottelee pottaan keskellä olohuonetta. Meil on yleisövessat :D
Isommilla hädillä sentään jossan omassa rauhassa.

mies saattaa istua (! ) pissalla vessassa ovi auki ja sitten yks kaks huutaa mulle talon toiseen päähän että: "hei! mää oonki ny kakal, tuu sulkee ovi!" ja minä sitten kiltisti menen, paitsi jos on joku homma kesken ja sitten kailotan vastaan: "emmä ny jouda, kaki siinä vaan!". :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies saattaa istua (! ) pissalla vessassa ovi auki ja sitten yks kaks huutaa mulle talon toiseen päähän että: "hei! mää oonki ny kakal, tuu sulkee ovi!" ja minä sitten kiltisti menen, paitsi jos on joku homma kesken ja sitten kailotan vastaan: "emmä ny jouda, kaki siinä vaan!". :D

:laugh: :laugh: :laugh: kuulostaa tosi ihanalta...

Alkuperäinen kirjoittaja nfkjäoa:
Meillä mies lorottelee istuiltaan, hyvä niin että ku..... ei ole pitkin lattioita. Poika kyl pissii seisaaltaan. Meillä kyllä taitaa nykyään olla aina tuo vessan ovi kiinni kun muuten tuo 1v. on siellä aina jotain sähläämässä.

Meidän 3-vee pikkuneiti yrittää myös lorotella seisaaltaan. On niin usein nähnyt isoveljensä ja isänsä tekevän niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä mie teen näin :D

Mä saatan usein mennä vieläpä juttelemaan miehelle jostain maitopurkin ostamisesta, samalla kun hää lorottelee. B-asialla se haluaa olla rauhassa, eikä mua paljon kiinnostais ees mennä sinne sulotuoksujen keskelle jutustelemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Mä saatan usein mennä vieläpä juttelemaan miehelle jostain maitopurkin ostamisesta, samalla kun hää lorottelee. B-asialla se haluaa olla rauhassa, eikä mua paljon kiinnostais ees mennä sinne sulotuoksujen keskelle jutustelemaan :)

mä saatan pestä hampaita vieressä kun mies on isolla asialla. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
miepä riisasen monesti housutki jo puolipepaan vessaan mennessäni, ei tarvi ku istahtaa sitten. Ajattele mikä ajan säästö! :whistle: :xmas:

Mä teen näin jo bussista ulos hypätessäni ni pääsen sit pöntölle kuhan kotiovi on auki.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
mies kusta lorottelisi vessassa ovet auki ???

En, tietenkään viitsi sanoa kuka niin on tehnyt :ashamed:

Ketjun lukeneena lienee pakko tunnustaa, että olen kai sitten aika tiukkapipo :ashamed: :ashamed: :xmas: :xmas: :xmas: ...se olikin ihan uusi tieto :D

me lorotellaan molemmat ovet auki. vaikka toinen olis suihkuverhon takana suihkussa. ei meillä nuo asiat ole pyhiä. ihan vaikka täysistunnolla olis ovet auki. kaikki jaetaan yhdessä, jopa nämä elämän pienet välttämättömyydet.

kuinka sä oikeasti jaksat kaikesta nähdä vaivaa mitä miehes tekee? moni asia vois mennä paremmin, jos et jaksaisi olla kaikessa niin täydellinen. vai oletko täydellinen, siis miehesi mielestä. sun kirjoituksia lukeneena saa käsityksen että olet varsinainen tiukkapipo. sekä tyyppi että aina olet oikeassa. mistä sä vedät aina näitä ärsytysjuttujas, ei voi kuin ihmetellä.

tartu tähän hetkeen, ja yritä sietää ja olla onnellinen. voisi parisuhdekin saada kivan vivahteen kun et pitäisi miestäs kuin nurkkaan ahdettua eläintä. niin kauan tätä palstaa seuranneena ihmettelen että olette vielä yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuulehan provo:
tartu tähän hetkeen, ja yritä sietää ja olla onnellinen. voisi parisuhdekin saada kivan vivahteen kun et pitäisi miestäs kuin nurkkaan ahdettua eläintä. niin kauan tätä palstaa seuranneena ihmettelen että olette vielä yhdessä.

siis kun eivät pasko yhdessä??? siitäkö se parisuhde sitten paranee että eritetään samassa kopperossa rinta rinnan, niin myötä- kuin vastamäessä?

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Mitä? Onko muilla vessoissa ovet? :o Tai no on meilläkin mutta yleensä reuhottavat auki...

Meillä ukko joku ilta sitten kuseksi tuolla veskissä ovet auki (ekaa kertaa minun tietääkseni) ja me muut olimme jo menneet nukkumaan, niin ihan mieletön se ääni mikä siitä lähtee |O |O |O ollaan oltu sotajalalla siitä lähtien :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mie sanoin, että jos omasta mielestään toimi oikein, niin sitten kuseksii aina ja joka paikassa niin, että kaikki kuulee ja näkee tämän kaikkia kiinnostavan tapahtuman =)

Eikä? Sotajalalla? Siis oikeesti vedit herneet nenuliin. Onpas syy kehittää riita.

Alkuperäinen kirjoittaja outo ajatus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuulehan provo:

siis kun eivät pasko yhdessä??? siitäkö se parisuhde sitten paranee että eritetään samassa kopperossa rinta rinnan, niin myötä- kuin vastamäessä?

Luitkohan kirjoitustani. Ilmeisesti toin siinä julki kuinka provolla yleensä löytyy tuota aihetta motkotukseen. Kun mies ei koskaan tee mitään oikein, tahi mikään ei provoa miellytä. Hohhoi kun ihmiset oppisivat sisäistämään lukemansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:

mä saatan pestä hampaita vieressä kun mies on isolla asialla. ;)

Mä en, mutta pienemmällä asialla kyllä :D
Mulla tuo johtuu kyllä siitäkin, että olen tosi herkkä oksentamaan :x

Meillä ukko kuseksii välillä ovi auki ja vaikka en tykkääkään siitä tavasta, ei se nyt niin suuria tunteita nostata, etä pitäis sotasille alkaa. Yökuseskelu ovi auki on kyllä tosi äänekästä hilajisessa talossa ja siihen voipi herätäkin. Se ääni on kuin Niagaran putous ja herääminen kyllä risoo.

Eri asia sitten on, mistä kannattaa kehittää kunnon riitaa, kun tämä elämä on turhan lyhyt turhaan riitelyyn.

Yhteistyössä