Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Mitä? Onko muilla vessoissa ovet?Tai no on meilläkin mutta yleensä reuhottavat auki...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies saattaa istua (! ) pissalla vessassa ovi auki ja sitten yks kaks huutaa mulle talon toiseen päähän että: "hei! mää oonki ny kakal, tuu sulkee ovi!" ja minä sitten kiltisti menen, paitsi jos on joku homma kesken ja sitten kailotan vastaan: "emmä ny jouda, kaki siinä vaan!".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nfkjäoa:Meillä mies lorottelee istuiltaan, hyvä niin että ku..... ei ole pitkin lattioita. Poika kyl pissii seisaaltaan. Meillä kyllä taitaa nykyään olla aina tuo vessan ovi kiinni kun muuten tuo 1v. on siellä aina jotain sähläämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies saattaa istua (! ) pissalla vessassa ovi auki ja sitten yks kaks huutaa mulle talon toiseen päähän että: "hei! mää oonki ny kakal, tuu sulkee ovi!" ja minä sitten kiltisti menen, paitsi jos on joku homma kesken ja sitten kailotan vastaan: "emmä ny jouda, kaki siinä vaan!".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mä saatan usein mennä vieläpä juttelemaan miehelle jostain maitopurkin ostamisesta, samalla kun hää lorottelee. B-asialla se haluaa olla rauhassa, eikä mua paljon kiinnostais ees mennä sinne sulotuoksujen keskelle jutustelemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:miepä riisasen monesti housutki jo puolipepaan vessaan mennessäni, ei tarvi ku istahtaa sitten. Ajattele mikä ajan säästö!:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:mies kusta lorottelisi vessassa ovet auki ???
En, tietenkään viitsi sanoa kuka niin on tehnyt :ashamed:
Ketjun lukeneena lienee pakko tunnustaa, että olen kai sitten aika tiukkapipo :ashamed: :ashamed: :xmas: :xmas: :xmas: ...se olikin ihan uusi tieto![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuulehan provo:tartu tähän hetkeen, ja yritä sietää ja olla onnellinen. voisi parisuhdekin saada kivan vivahteen kun et pitäisi miestäs kuin nurkkaan ahdettua eläintä. niin kauan tätä palstaa seuranneena ihmettelen että olette vielä yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Mitä? Onko muilla vessoissa ovet?Tai no on meilläkin mutta yleensä reuhottavat auki...
Meillä ukko joku ilta sitten kuseksi tuolla veskissä ovet auki (ekaa kertaa minun tietääkseni) ja me muut olimme jo menneet nukkumaan, niin ihan mieletön se ääni mikä siitä lähtee |O |O |O ollaan oltu sotajalalla siitä lähtien :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mie sanoin, että jos omasta mielestään toimi oikein, niin sitten kuseksii aina ja joka paikassa niin, että kaikki kuulee ja näkee tämän kaikkia kiinnostavan tapahtuman =)
Alkuperäinen kirjoittaja outo ajatus:Alkuperäinen kirjoittaja kuulehan provo:tartu tähän hetkeen, ja yritä sietää ja olla onnellinen. voisi parisuhdekin saada kivan vivahteen kun et pitäisi miestäs kuin nurkkaan ahdettua eläintä. niin kauan tätä palstaa seuranneena ihmettelen että olette vielä yhdessä.
siis kun eivät pasko yhdessä??? siitäkö se parisuhde sitten paranee että eritetään samassa kopperossa rinta rinnan, niin myötä- kuin vastamäessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mie ainakin käyn aina kusella ovi auki, mies harvemmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mä saatan usein mennä vieläpä juttelemaan miehelle jostain maitopurkin ostamisesta, samalla kun hää lorottelee. B-asialla se haluaa olla rauhassa, eikä mua paljon kiinnostais ees mennä sinne sulotuoksujen keskelle jutustelemaan![]()
mä saatan pestä hampaita vieressä kun mies on isolla asialla.![]()