Kuka palstalainen linkitti Matt Bomerin kuvan omana miehenään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26127280:
Tuota.. mä oon oikeasti pahoillani että tää nyt monen mieltä näin vaivaa. Se oli puhdas vitsi ja lähti alunperin mieheltä joka aikanaan itse löi vetoa kavereidensa kanssa siitä kuinka kauan tuo kuva saisi fb:ssä hällä olla ennenkuin kukaan älyais.

Entäs ne kaikki muut ketjut joissa kerroit amerikkalaisesta miehestä jne. jne.
Oliko ne myöskin vitsiä?

Tuota.. mä oon oikeasti pahoillani että tää nyt monen mieltä näin vaivaa. Se oli puhdas vitsi ja lähti alunperin mieheltä joka aikanaan itse löi vetoa kavereidensa kanssa siitä kuinka kauan tuo kuva saisi fb:ssä hällä olla ennenkuin kukaan älyais.

Niin joo, se on ihan uskottavaa, koska hänen kaverinsa ei tietenkään erota sitä onko hällä hänen oma kuvansa vai ei.

Varsinkin kun se toinen sun laittamas kuvahan oli oikee, eikö niin, ja sehän ei ollut yhtään mitään sinnepäinkään kun se eka kuva, joten toki kyllähän kaverit heti vartin sisään tajus eron? ;)

Seliseliseliseli....

[QUOTE="vieras";26127295]Entäs ne kaikki muut ketjut joissa kerroit amerikkalaisesta miehestä jne. jne.
Oliko ne myöskin vitsiä?[/QUOTE]

Kyl mun mies on jenkki jne, tää kuva juttu oli vaan vitsi ja tosiaan lähti miehen vedosta. Ikävä, että asia nyt meni näin.

..?? Aika kaukaa haettua... mutta kuten sanottu niin meidän huumorintajumme eivät selvästikään kohtaa.

Missä ovat miehesi sukujuuret oikeasti?

Niin joo, se on ihan uskottavaa, koska hänen kaverinsa ei tietenkään erota sitä onko hällä hänen oma kuvansa vai ei.

Varsinkin kun se toinen sun laittamas kuvahan oli oikee, eikö niin, ja sehän ei ollut yhtään mitään sinnepäinkään kun se eka kuva, joten toki kyllähän kaverit heti vartin sisään tajus eron? ;)

Seliseliseliseli....

Miehen fb:ssä on paljon "pelikavereita", joita hän ei tunne irl.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26127306:
Kyl mun mies on jenkki jne, tää kuva juttu oli vaan vitsi ja tosiaan lähti miehen vedosta. Ikävä, että asia nyt meni näin.

Sittenhän varmaan voit laittaa hänestä ihan oikean kuvan tänne?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26127327:
Sittenhän varmaan voit laittaa hänestä ihan oikean kuvan tänne?

Laitoinkin, mutta se kuva oli rajattu ja venytetty isommasta kuvasta eikä siksi tuntunut kelpaavan. Jos tää nyt sun mieltä helpottaa niin tässä on kuva:

Oliko se toinen kuva sitten oikea? Ensimmäisen kuvan selitit vitsiksi koska eka kuva on niin samannäkönen kun miehes, että miehes löi kaverinsa kanssa vetoa huomaako kukaan eroa. Eli miehesi on hyvin paljon tämän kuvan näkönen:

http://i11.aijaa.com/b/00007/9923407.jpg

Kuitenkin tässä toisessa kuvassa, jonka kerroit olevan OIKEA kuva miehestäsi, on täysin eri näköinen kaveri. Miksi hänen kaverinsa sekottavat tuon ekan kuvan tämän kuvan kaveriin?

http://i9.aijaa.com/b/00311/9927378.jpg

Ja miksi tuo oikea kuva on mustilla sivupalkeilla ja nettiresoluutiolla? Voitko laittaa sen suoraan kamerasta koneeseen?

Juu, ikävää. Mäkään en koskaan olisi uskonut, että tämä mies rakastuisi tällaiseen rumaan läskiin kuin mä, mutta tosi rakkaus ei katso ulkonäköä <3 Tässä kuva meidän Thaimaan reissulta:

images

• Tykkää
Reactions: Björn
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26127340:
Laitoinkin, mutta se kuva oli rajattu ja venytetty isommasta kuvasta eikä siksi tuntunut kelpaavan. Jos tää nyt sun mieltä helpottaa niin tässä on kuva:

Ja tämän näkönen kaveri lyö vetoa siitä huomaavatko hänen kaverinsa mitään jos pistää Matt Bomerin kuvan omanaan. :D :D :D Just joo, toivottavasti ei lyöny isoo vetoo.

Laitapa joku Suomessa otettu kuva tai ylipäätään kuva jossa ootte yhdessä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26127340:

Miksi sun piti venyttää sitä kuvaa ja laittaa siihen mustat palkit ja vaihtaa resoluutio :)

Laitapa se isompi kuva.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26127388:
Kuten jo aikaisemmin sanoin, on miehellä kaverilistalla paljon ihmisiä joita ei ole tavannut irl, toki hänen omat ystävänsä tietää minkänäköinen hän on.

Aaaaaa, niin joo, sun miehes löi kavereidensa kanssa vetoa että jos laittaa väärän kuvan meneekö ihmiset jotka ei oo koskaan nähny lankaan. Okei.

Sun miehelläs on tosi fiksun tuntusia kavereita. Mites ois se yhteiskuva tai Suomessa otettu kuva? Jos ei löydy, kerro toki missä ravintoloissa noi on otettu?

Minun yksi kaverini muuten kerran laittoin fb:iin profiilikuvaksi erään julkkiksen kuvan ja kyllä aika monet menivät halpaan ja minunkin piti useamman kerran katsoa, että onko se kaverini vai se julkkis. Eikä mikään ventovieras kaveri minulle kuitenkaan ole, kun samalla luokalla ollaan oltu vuosia.

tuli vain mieleen, jos jotain kiinnostaa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26127409:
Ei ole minun koneella isoa kuvaa siitä ja miehen kone ei ole täällä tällä hetkellä. Mutta tämä asia on minun osaltani loppuunkäsitelty ja ikävä, jos se nyt jonkun mieltä jää kaivelemaan.

Miksi sun koneella on miehestäs rajattu, palkitettu, resoluutiokäsitelty kuva, jos sulta ei löydy alkuperästä kuvaa? Mitä tarkostusta varten miehes lähetti sen sulle?

Yhteistyössä