Kuka palstalainen linkitti Matt Bomerin kuvan omana miehenään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ole kyllä henk.koht. sitä mieltä, että se oli vitsiksi tarkoitettu. Itselle ei tullut hetkeksikään sellainen tunne ,että se olisi ollut sen oma mies.
Jos hän halusi katsoa kuinka moni menee siihen halpaan, en tiedä,mut samapa tuo.
Ihan yhtä suuri oikeus hänellä on silti palstailla kuin meillä muillakin. On täällä muutkin paljon paskaa laukonu,et en tiedä onko tuo nyt mitenkään niin paha vaikka olisikin yrittänyt johtaa harhaa. Onnistui ainkin jos niin yritti ja se ilmeisesti monia asiassa jurppii :D

[QUOTE="vieras";26126616]Mä en ymmärrä miksi Mummeliisa ja muutama muu valheellisesti puolustelee huijarin tekosia.
Ei" kaikkien kukkien kukkia" ja "laa-laa-maa jossa kaikkia ymmärretään äärettömyyksiin asti", saa mennä siihen että valehtelijan jäljet peitellään.Noloa tuo käytös.[/QUOTE]

peesi.

nöppönenhän on kertoillut täällä ummet ja lammet, että hänellä on joku ulkomaalainen (oliko amerikkalainen) komea hoikka(?) mies ja sitten postitti tämän kuvailemansa mielikuvitusmiehensä kuvan aloittamaansa ketjuun. ei se ketju mikään vitsi ollut, vaikka jotkut palstamummelit ovat alkaneet täällä puolustelemaan.

Ou nou, on kyllä tosi tylsä ilta taasen palstalla jos tälläinen ketju saa aikaiseksi hulinaa. Kevät pistää mammojen päitä sekaisin.

Mikä sua oikeesti vaivaa? Oot tosi ilkeämielinen aina. Ihan tahallasi koska olet joskus aiemmin osannut olla ihan mukavakin.

Onko sulla naisviha? Tänne naispalstalle aina purat naisvihaasi. Eikö äitis rakastanut sua vai mitä sulle on käynyt oikeen?

peesi.

nöppönenhän on kertoillut täällä ummet ja lammet, että hänellä on joku ulkomaalainen (oliko amerikkalainen) komea hoikka(?) mies ja sitten postitti tämän kuvailemansa mielikuvitusmiehensä kuvan aloittamaansa ketjuun. ei se ketju mikään vitsi ollut, vaikka jotkut palstamummelit ovat alkaneet täällä puolustelemaan.

Tiedätkö sinä 100% varmuudella,että se ei ollut vitsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Oot ärsyttävä;26126940:
Mikä sua oikeesti vaivaa? Oot tosi ilkeämielinen aina. Ihan tahallasi koska olet joskus aiemmin osannut olla ihan mukavakin.

Onko sulla naisviha? Tänne naispalstalle aina purat naisvihaasi. Eikö äitis rakastanut sua vai mitä sulle on käynyt oikeen?

Onko sinulla yleensäkin tapana kysyä kysymys, vastata siihen ja sitten vetää johtopäätökset itse keksimästäsi jutusta samantien?

Ei, ei minua oikeasti kiinnosta.

Hauska valinta vitsimieheksi, koska kyseessä tosiaan suhteellisen tuntematon näyttelijä. Mäkään, joka olen sentään nähnyt herran White Collar-sarjaa parin jakson verran ja vierailujakson Gleessä, en tunnistaisi ko. herraa jos joku postaisi kuvan hänestä. Moniko täällä on nähnyt White Collaria tai osaisi ilman imdb:n apua nimetä niitä sarjoja, joissa on vieraillut? Jännä kuvavalinta myös siksi, että nöppönen ei valinnut selvästi ''julkkiskuvaa'', vaan taviskuvan, josta tosiaan olisi voinut kuvitella, että ok, tässä on se jenkkimies Jenkeissä otetussa kuvassa.

Mutta ihan miten vaan, voidaanhan me kaikki leikkiä, että kyse oli huonosta vitsistä.

:)

[QUOTE="hjkl";26127148]Tuskin oli vitsi, kun siinä kehuskeli että lihavaan naiseen rakastui tuommoinen hyvännäköinen mies. Mutta mitä väliä...[/QUOTE]

Huumorintajua se on kieroutunutkin huumorintaju :D

Kertoisko mulle mitä "vitsiä" on siinä että laittaa tuntemattomasta jenkkipikkujulkkiksestä otetun kuvan aijaaseen kun on sen netistä ensin itelleen kopioinut, ja sitten sanoo että kyseinen tuntematon jenkki on hänen uusi jenkkimiehensä?

Vitsi on ehkä siinä ettei siitä oikeasta mielestä kuvia löydykään? Viiiiitsi vitsi.

Kertoisko mulle mitä "vitsiä" on siinä että laittaa tuntemattomasta jenkkipikkujulkkiksestä otetun kuvan aijaaseen kun on sen netistä ensin itelleen kopioinut, ja sitten sanoo että kyseinen tuntematon jenkki on hänen uusi jenkkimiehensä?

Vitsi on ehkä siinä ettei siitä oikeasta mielestä kuvia löydykään? Viiiiitsi vitsi.

Ehkä siinä että saa salaisesti tyydytystä kun muut ovat herkkäuskoisia? Ehkä tämäkin ketju viihdyttaisi häntä sen takia? Ehkä hän valitsi homomiehen siksi, kun kyllästyi että häntä ei epäillä?

Sikäli mikäli nöppiksellä oikeasti on ukko, niin aika törkeää häntä kohtaan esitellä täällä jotain julkkista omana miehenään. Moniko tykkäisi, että oma mies esittelisi jossain autolehden keskustelupalstalla Heidi Klumia vaimonaan? Eikö siinä tulisi vähän sellainen olo, ettei ole toisen mielestä esittelykelpoinen kun pitää valehdella?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26127244:
Sikäli mikäli nöppiksellä oikeasti on ukko, niin aika törkeää häntä kohtaan esitellä täällä jotain julkkista omana miehenään. Moniko tykkäisi, että oma mies esittelisi jossain autolehden keskustelupalstalla Heidi Klumia vaimonaan? Eikö siinä tulisi vähän sellainen olo, ettei ole toisen mielestä esittelykelpoinen kun pitää valehdella?

Tuota.. mä oon oikeasti pahoillani että tää nyt monen mieltä näin vaivaa. Se oli puhdas vitsi ja lähti alunperin mieheltä joka aikanaan itse löi vetoa kavereidensa kanssa siitä kuinka kauan tuo kuva saisi fb:ssä hällä olla ennenkuin kukaan älyais.

Yhteistyössä