Kuka palstalainen linkitti Matt Bomerin kuvan omana miehenään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26127411:
Minun yksi kaverini muuten kerran laittoin fb:iin profiilikuvaksi erään julkkiksen kuvan ja kyllä aika monet menivät halpaan ja minunkin piti useamman kerran katsoa, että onko se kaverini vai se julkkis. Eikä mikään ventovieras kaveri minulle kuitenkaan ole, kun samalla luokalla ollaan oltu vuosia.

tuli vain mieleen, jos jotain kiinnostaa.. :D

Niin, no näyttääkö noi kaks kuvaa sun mielestä jotenkin samalta henkilöltä?

Pikaisella googlauksella löysin nöppösestä ja hänen miehestään yhteiskuvan :D

peterjenny2.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26127453:
No en tiedä, kun toinen on otettu huonosta kulmasta ja pimeäkin on. Tummat hiukset ja tavisnaama molemmilla.

Näöntarkastus, oisko mitään? Se kaveri jalkapallokentällä ja sit jompikumpi noista raflapöydässä ulkomailla istuvista?

Näöntarkastus, oisko mitään? Se kaveri jalkapallokentällä ja sit jompikumpi noista raflapöydässä ulkomailla istuvista?

Niin? Edelleenkin, ovat huonoja ja pieniä kuvia ja huonoista kuvakulmista otettuja. Aika monet ihmiset (ainakin oudot ihmiset) näyttävät eri kuvissa ihan eri näköisiltä. Mutta joo, eivät ole mielestäni samannäköisiä, jos sitä nyt ajat takaa. Mutta en kyllä menisi vannomaan noiden perusteella yhtään mitään.

Onpas tämä nyt joillekin elämää suurempi asia, kun meikäläistäkin ruvettiin näin tenttaamaan :D

Ja minulta ei ainakaan löytyisi miehestä kuvaa, jossa näkyy myös lunta vaikka ihan Suomessa molemmat asutaankin. Eikä taida yhteiskuviakaan kovin monia olla.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26127527:
Niin? Edelleenkin, ovat huonoja ja pieniä kuvia ja huonoista kuvakulmista otettuja. Aika monet ihmiset (ainakin oudot ihmiset) näyttävät eri kuvissa ihan eri näköisiltä. Mutta joo, eivät ole mielestäni samannäköisiä, jos sitä nyt ajat takaa. Mutta en kyllä menisi vannomaan noiden perusteella yhtään mitään.

Onpas tämä nyt joillekin elämää suurempi asia, kun meikäläistäkin ruvettiin näin tenttaamaan :D

Ja minulta ei ainakaan löytyisi miehestä kuvaa, jossa näkyy myös lunta vaikka ihan Suomessa molemmat asutaankin. Eikä taida yhteiskuviakaan kovin monia olla.

Oikeasti sä et nää eroa Matt Bomerin ja noitten kahen viimesen kuvan välillä???? :D :D :D

[QUOTE="pöhkö";26127545]No en mäkään nyt hirveen suurta eroa näe. Vieraat ihmiset voi tosiaan eri kuvissa näyttää tosi erilaisilta. Mutta miks tää asia on nyt sulle noin tärkeä?[/QUOTE]

Enemmän mua ihmetyttää mitä sä roikut keski-yöllä ketjussa joka ei sua ees kiinnosta? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26127551:
Oikeasti sä et osaa lukea? Oikeasti tämä on sinulle näin tärkeää? :D:D:D

Niin tässä ketjussa roikkuminen ja tähän vastailu tarkoittaa että asia on tärkeä? Haluatko kertoa miksi se sulle sitten on niin tärkeä? :)

Niin tässä ketjussa roikkuminen ja tähän vastailu tarkoittaa että asia on tärkeä? Haluatko kertoa miksi se sulle sitten on niin tärkeä? :)

Siis aiheesta keskustelu on mielenkiintoista, mutta ihmettelin sitä, miksi on niin tärkeää, että kaikki muut ovat kanssasi samaa mieltä ja käsket katsomaan kuvia useamman kerran, vaikka on jo oma mielipide sanottu.

[QUOTE="pöhkö";26127559]No mua alkoi kiinnostaa ihan sen takia kun tää ketju koko ajan nousee ja sitten aloin miettiä ihan että mikä tuossa jutussa saa sut noin kuohuksiin. Niin että kyllä mua alkoi sitten tämä sitä kautta kiinnostaa.[/QUOTE]
No mut toi on ihan kiva tapa viettää sunnuntaiyötä, kolmen minuutin päästä maanantaita, miettimällä mikä mua kuohuttaa.

Sua itteeshän ei yhtään kiinnosta onko tuo feikki vai ei, joten mun kuohunnan lepyttämiseksihän me voidaan sopia että tuo on ihan selkee feikki, eikö niin? Eihän sillä sulle oo väliä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26127562:
Siis aiheesta keskustelu on mielenkiintoista, mutta ihmettelin sitä, miksi on niin tärkeää, että kaikki muut ovat kanssasi samaa mieltä ja käsket katsomaan kuvia useamman kerran, vaikka on jo oma mielipide sanottu.

En mä enää keskustellu kuvista, vaan hämmästelin sun kyvyttömyyttä erottaa kaksi täysin erinäköistä henkilöä toisistaan. Se on aika vaikeaa viittaamatta niihin kuviin.

Mistä muusta sä halusit tämän ketjun aiheessa pysytellen keskustella kuin niistä kuvista? Vaikka tämän päivän säästä, oliko siellä nätit kelit ja olitteko paljon ulkona?

No mut toi on ihan kiva tapa viettää sunnuntaiyötä, kolmen minuutin päästä maanantaita, miettimällä mikä mua kuohuttaa.

Sua itteeshän ei yhtään kiinnosta onko tuo feikki vai ei, joten mun kuohunnan lepyttämiseksihän me voidaan sopia että tuo on ihan selkee feikki, eikö niin? Eihän sillä sulle oo väliä ;)

Jep jep :) ihan kivaahan täällä on roikkua.

En mä ole tätä kuvaepisodia seurannut, eikä mun mielestä sillä nyt ole mitään väliä. Mutta sun elämäntehtäväsi on toimia palstapoliisina ja todistaa jotain täällä? Saat sitä kautta maailmaa parannettua? :)

[QUOTE="pöhkö";26127588]Jep jep :) ihan kivaahan täällä on roikkua.

En mä ole tätä kuvaepisodia seurannut, eikä mun mielestä sillä nyt ole mitään väliä. Mutta sun elämäntehtäväsi on toimia palstapoliisina ja todistaa jotain täällä? Saat sitä kautta maailmaa parannettua? :)[/QUOTE]

No itseasiassa mun elämäntehtäväni on pystyä todistamaan että maailmanrauha saavutettais jos ihmsille myytäis vaan vähän laadukkaampaa punkkua pienemmällä rahalla. Sitä kautta mä ajattelin parantaa maailmaa. Mites sinä?

Oikeesti hankkikaa elämä!! Mitä sillä on väliä, minkä näköinen jonkun palstalaisten mies on tai ei ole! Ja kaunisteleeko totuutta vai ei! Mä en usko yli 90% tän palstan jutuista! Tää on vaan ajankulua/viihdettä. Ei oikeaa elämää! Oikea elämä on netin ulkopuolella! -onneksi!

Yhteistyössä