Kuka palstalainen linkitti Matt Bomerin kuvan omana miehenään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaa";26124357]Kommentoi se sitä et se oli vaan vitsi ja sitte se linkitti oman miehensä kuvan siihen ketjuun mut en tiedä oliko sekään sen mies....[/QUOTE]

No se ei todellakaan ollut nöppöläisen oma mies :D

[QUOTE="vieras";26124968]Ihan outo keissi, ja nyt nöppönen jatkaa palstailua kuin mitään ei olisi tapahtunut... :D :D :D[/QUOTE]

No kato kun se olikin joku inside-juttu, jota ei ollut tarkoitettukaan meille harmaille vaan jollekin kaksplus-sisäpiirille :D

Ps. tämä oli siis vain sen yhden mummelin epäuskottava selitys tapahtuneelle.

Minäkin luulin että tuohon kuvaepisodiin saatiin joku hyvin looginen selitys, kun nöppöläinen jatkaa palstailuaan normityyliin?
Saatiinko siihen kuvan laittajan kommenttia, oliko vitsi vai valhe?
Itse ainakin kysyin sitä nöppöläiseltä, mutta ei vastannut.

Olisi nyt vaan rohkeasti vastannut syytöksiin.
nyt mulla tulee jokaisessa ketjussa, johon nöppis osallistuu, mieleen ainoastaan et hei, toihan on se joka valehteli miehensä, ei sen juttuihin nyt kukaan enää usko.

Hölmöä keskustella fiktiivisen hahmon kanssa.

[QUOTE="vieras";26125036]Ei nöppönen koskaan kertonut jutun olleen vitsi. Ei vain vastaillut enää ketjuun eikä ole sen jälkeen kommentoinut mitenkään aihetta koskeviin ketjuihin.[/QUOTE]

Niinpä ja tuskin oli läppä kun laittoi vielä jonkun toisen netistä revityn kuvan jota vielä väitti miehekseen :D

En mä tiedä, mutta oletteko koskaan nähneet kuvaa minun miehestäni?

0001a.JPG

:heart:

[QUOTE="vieras";26124968]Ihan outo keissi, ja nyt nöppönen jatkaa palstailua kuin mitään ei olisi tapahtunut... :D :D :D[/QUOTE]

Niinpä. Voi hyvänen aika siis..kuhinaa... :D Ja miten hänen sinusta pitäisi jatkaa? Vai ihanko häpeäpaaluun koko loppu elämäksi?

Big deal! Antakaa nyt jo asian olla :laugh:

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Vitsi toimisi varmasti paremmin, jos kuvassa olisi ollut joku kaikkien ihan oikeasti tuntema julkihomo. Pekka Haavisto vaikkapa :D

Iso osa ei taatusti ole koskaan kuullutkaan jostain Matt Bomerista...

MIKSI palstalaiset eivät tajunneet vitsiä?
Homoisän valitseminen "omakuvaksi" olisi pitänyt riittää... ja SILTI kehitettiin mukadraama.
Noloa ja NOLOA kaikille "paljastajille".

:)

Joo mä ymmärtäisin jos siinä kuvassa olisi ollut joku ilmiselvä homo jonka kaikki tuntevat tai vaikka suora linkki kuvaan jolloin kaikki tajuavat ettei kyseessä ole nöppiksen ukko. Minusta se, että jaksaa ladata kuvan aijaaseen ja valitsee henkilön josta varmaan puoletkaan palstalaisista ei ole koskaan kuullutkaan kertoo lähinnä siitä, että tarkoituksena oli johtaa harhaan.

Mä en ymmärrä miksi Mummeliisa ja muutama muu valheellisesti puolustelee huijarin tekosia.
Ei" kaikkien kukkien kukkia" ja "laa-laa-maa jossa kaikkia ymmärretään äärettömyyksiin asti", saa mennä siihen että valehtelijan jäljet peitellään.Noloa tuo käytös.

Yhteistyössä