KUKA PALSTAILIJA OTTAA PATTIISI TÄLLÄ HETKELLÄ

  • Viestiketjun aloittaja VASTAA JOS USKALLAT
  • Ensimmäinen viesti
Ei kukaan, kuten ei yleensäkään.

Ja jos joku alkaa ottamaan pattiin niin kovasti, että sen huomaisin, niin hyvin äkkiä painan pientä valkoista rastia punaisella pohjalla oikeasta yläkulmasta, ja eipä enää tarvitse pohtia palstan juttuja.

Miksi olla täällä, jos ei seura miellytä? :eek:
 
Nooh.... On yksi palstalainen mutta olen ratkaisut asian olematta avaamatta hänen aloituksiaan. En nimeä ketään erikseen. Sen verran kun joskus seurasin niin hän tekee omia avauksia ihan jonkun verran, mutta harvemmin vastailee muiden avauksiin.
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:46 MaidA kirjoitti:
mie uskon et mie varmaan otan hyvin montaa päähän... Sellain tunne mul ainakin on.... :(
älä välitä, niin mullakin, tosin mäpäs olen joskus tällaselle listalle päässytkin! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:53 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:46 MaidA kirjoitti:
mie uskon et mie varmaan otan hyvin montaa päähän... Sellain tunne mul ainakin on.... :(
älä välitä, niin mullakin, tosin mäpäs olen joskus tällaselle listalle päässytkin! :D
No mie kyl oon niin vahva persoona et yleensä minuu joko vihataan täysin tai rakastetaa! Mut ikinä en jätä ketään tunteettomaks, yleensä kyl herätän enemmän sitä vihan tunnetta.... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:00 MaidA kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:53 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:46 MaidA kirjoitti:
mie uskon et mie varmaan otan hyvin montaa päähän... Sellain tunne mul ainakin on.... :(
älä välitä, niin mullakin, tosin mäpäs olen joskus tällaselle listalle päässytkin! :D
No mie kyl oon niin vahva persoona et yleensä minuu joko vihataan täysin tai rakastetaa! Mut ikinä en jätä ketään tunteettomaks, yleensä kyl herätän enemmän sitä vihan tunnetta.... :whistle:
Hei, nyt on ihan pakko tunnustaa, että vaikka palstailen päivittäin, niin en muista koskaan lukeneeni yhtään kirjoitustasi :whistle: :whistle: :xmas:
 
stranger
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:02 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:54 stranger kirjoitti:
nimeltä mainitsematta se, joka kirjoittaa CAPS LOCK päällä!!!!!!!!! :kieh:
millä kirjaimella alkaa?
No esimerkiksi tämän ketjun aloittaja... Tarvitseeko palstaa muuta kuin vilkaista, niin tiedät kenestä puhutaan B)
Siis tarkoitin yleensä isoilla kirjaimilla kirjoittajia - siksi nimeltä mainitsematta
 

Yhteistyössä