KUKA PALSTAILIJA OTTAA PATTIISI TÄLLÄ HETKELLÄ

  • Viestiketjun aloittaja VASTAA JOS USKALLAT
  • Ensimmäinen viesti
no sellaiset ihmiset jotka tulee tänne kirjoittamaan, että tuo on provo tai tuo on valetta, vaikka kuinka tosi jutun, vaikka joskus voi joku juttu uskomattomalta kuulostaa, tänne kirjoittaa. kuten kirjoitin siitä ammattikoulujutusta, niin tää micosan tai joku tän tapanaen kirjoitti ettei usko juttua,vaan että olen sepittänyt sen. no tieten hänkin sai kimmokkeen kun joku harmaa rääky että se on valetta ja provo.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:31 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:27 Liinuska74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:25 fjonga kirjoitti:
Hervoton, teneriffa, ihaa-, vilkas, tähdenlentoo, muurahainen tai mikä viddu se nyt tällä hetkellä onkaan... omaa lukuisia eri nikkejä, helppo tunnistaa kirjoitustyylistä vaikka kirjoittaisi harmaana...
mun ja NuorenAikuisen perskyrpänen :whistle:
Pakko kommentoida; Vaikka palstailen joka päivä, pian kaksi vuotta palstaillut, en muista/tunnista noista yhtäkään!

Niin, ja mua ottaa pattiin Liinuska74, kun se ei tajua mennä nukkumaan, vaikka aamulla on aikainen herätys. :headwall:
se vaihtaa nikkiä päivittäin, joten tuskin monikaan muistaa. kun haukkui Nuorta-Aikuista niin vaihtoi sen ketjun aikana vissiin ainakin 4-5 kertaa nikkiään... tosiaan se on yksi ja sama ihminen, eri nikeillä vain!!
Mä oon muuten huomannut ihan saman, kirjoitukset on niin "tunnistettavissa", tietää samaksi tyypiksi. Sama kai tuo mulle on, vaikka vaihtaakin, mutta pistää välillä huvituttaan. B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Emilyn
Viblsp
Netskuli

The Titityy on onneksi lopettanut palstailun
Itkuparku.
Ei ollut tarkoitus itkettää :D
Tuskin ketään kuitenkaan oikeasti kiinnostaa jos jotain vähän ärsyttää. Ei kaikista tarvitse tykätä. Muuten olisi aika tylsä palsta jos ei koskaan verenpaine nousisi ketjuja lukiessa. ;)
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Emilyn
Viblsp
Netskuli

The Titityy on onneksi lopettanut palstailun
Itkuparku.
Ei ollut tarkoitus itkettää :D
Tuskin ketään kuitenkaan oikeasti kiinnostaa jos jotain vähän ärsyttää. Ei kaikista tarvitse tykätä. Muuten olisi aika tylsä palsta jos ei koskaan verenpaine nousisi ketjuja lukiessa. ;)
Mun herkkääkin herkempi sieluni itkee. :'(
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
Aivan,eihän meillä ole mitään syytä inhota sitä taikka ärsyyntyä siihen :eek: Mutta jos sanon näin,että joka kerta kun se tänne ilmaantuu,saa hän mut huokaisemaan "voi ei,taas tuo alkaa" :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RaivoisAkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
Aivan,eihän meillä ole mitään syytä inhota sitä taikka ärsyyntyä siihen :eek: Mutta jos sanon näin,että joka kerta kun se tänne ilmaantuu,saa hän mut huokaisemaan "voi ei,taas tuo alkaa" :snotty:
Tytsi on just paras, saa mukavaa kuhinaa aikaan kun tulee palstalle, vaikka onkin ihan "keskenkasvunen" :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja RaivoisAkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
Aivan,eihän meillä ole mitään syytä inhota sitä taikka ärsyyntyä siihen :eek: Mutta jos sanon näin,että joka kerta kun se tänne ilmaantuu,saa hän mut huokaisemaan "voi ei,taas tuo alkaa" :snotty:
Tytsi on just paras, saa mukavaa kuhinaa aikaan kun tulee palstalle, vaikka onkin ihan "keskenkasvunen" :D :D :D
Eh... Onneksi se on aina kuukauden pois,sitten se riehkaa täällä pari viikkoo,tiedän pitää sillon kaksplussan kiinni :snotty: Mä en vaan jaksa sen kuhinoita,kun ne on nykyään niin väkisin väännettyjä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja RaivoisAkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
Aivan,eihän meillä ole mitään syytä inhota sitä taikka ärsyyntyä siihen :eek: Mutta jos sanon näin,että joka kerta kun se tänne ilmaantuu,saa hän mut huokaisemaan "voi ei,taas tuo alkaa" :snotty:
Tytsi on just paras, saa mukavaa kuhinaa aikaan kun tulee palstalle, vaikka onkin ihan "keskenkasvunen" :D :D :D
Mielestäni sun kommentti on "keskenkasvuinen" :xmas:

 

Yhteistyössä