KUKA PALSTAILIJA OTTAA PATTIISI TÄLLÄ HETKELLÄ

  • Viestiketjun aloittaja VASTAA JOS USKALLAT
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:05 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:00 MaidA kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:53 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:46 MaidA kirjoitti:
mie uskon et mie varmaan otan hyvin montaa päähän... Sellain tunne mul ainakin on.... :(
älä välitä, niin mullakin, tosin mäpäs olen joskus tällaselle listalle päässytkin! :D
No mie kyl oon niin vahva persoona et yleensä minuu joko vihataan täysin tai rakastetaa! Mut ikinä en jätä ketään tunteettomaks, yleensä kyl herätän enemmän sitä vihan tunnetta.... :whistle:
Hei, nyt on ihan pakko tunnustaa, että vaikka palstailen päivittäin, niin en muista koskaan lukeneeni yhtään kirjoitustasi :whistle: :whistle: :xmas:
Johtuu siitä kun olen aktiivisesti palstaillut vasta pari päivää kun aukesi kotiin netti... Mut ajattelin et olen saanut vihollisia lapseni tarhassa olon vuoksi....
 
Aina ottanut pattiin fleur de la coeur, on materialisti ja narsisti. Kirjoittaa aina itsestä ja omasta lapsesta ja omasta perheestä, yleensä ei vastaa muille tai ei kiinnosta mikään muu.

No sitten jonkin verran tuo mended hearts vai mikä lie. Vaikuttaa aika riitaisalta ja lapselliselta ja kärkkäältä arvostelemaan muita.Tosin näitä samanlaisia piisaa, tuo emilyn on myös samanlainen riitaisa ja suvaitsematon ja kapeakatseinen egoisti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:12 vieras kirjoitti:
Aina ottanut pattiin fleur de la coeur, on materialisti ja narsisti. Kirjoittaa aina itsestä ja omasta lapsesta ja omasta perheestä, yleensä ei vastaa muille tai ei kiinnosta mikään muu.

No sitten jonkin verran tuo mended hearts vai mikä lie. Vaikuttaa aika riitaisalta ja lapselliselta ja kärkkäältä arvostelemaan muita.Tosin näitä samanlaisia piisaa, tuo emilyn on myös samanlainen riitaisa ja suvaitsematon ja kapeakatseinen egoisti.
Aivan. Ja jos mä kysyisin että millä perusteilla, niin varmaankaan et vastaisi, eikö vain? :saint: :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:12 vieras kirjoitti:
Aina ottanut pattiin fleur de la coeur, on materialisti ja narsisti. Kirjoittaa aina itsestä ja omasta lapsesta ja omasta perheestä, yleensä ei vastaa muille tai ei kiinnosta mikään muu.

No sitten jonkin verran tuo mended hearts vai mikä lie. Vaikuttaa aika riitaisalta ja lapselliselta ja kärkkäältä arvostelemaan muita.Tosin näitä samanlaisia piisaa, tuo emilyn on myös samanlainen riitaisa ja suvaitsematon ja kapeakatseinen egoisti.
Tuossa pitkässä ketjussa (20 sivua) ärsyttää mya ja maida. Toinen kuvittelee että ihmisillä on rahaa niin että sillä voi per.seensä pyyhkiä, jos käy töissä, ja että vain opiskelijat ovat köyhiä. Ei ymmärrä, että tavallisesta palkasta normaali hoitomaksu (400 kahdesta lapsesta) on tosi iso. Tavallinen palkka on 1500 ja siitä 400 on paljon. Suuri osa lapsiperheistä on köyhiä oli sitten opiskelija tai työssäkäyvä.

Toinen sitten ärsyttää kun luulen, että valehtelee. En usko, että oikeasti maksaa mitään lapsensa hoidosta. Kuskaa siis 2-vuotiaan hoitoon, jotta saa omaa aikaa kotona itselleen. On yksin kotona päivät.
 
Mya
mua ärsytti siinä pitkässä ketjussa monikin....mutta en muista enää ketkä kun meni jo ohi, mutta eiköhän uusia ärsytyksiä taas tässä joku päivä tule.

(anteeksi jos kuulostin siltä, että ajan vaan opiskelijoiden asemaa, mutta perimmäinen tarkoitus oli vaan ilmaista v.tuksen siitä, että se nollaluokka postuu ihan keltä köyhältä vaan......)
 
Hervoton, teneriffa, ihaa-, vilkas, tähdenlentoo, muurahainen tai mikä viddu se nyt tällä hetkellä onkaan... omaa lukuisia eri nikkejä, helppo tunnistaa kirjoitustyylistä vaikka kirjoittaisi harmaana...
mun ja NuorenAikuisen perskyrpänen :whistle:
 
Liinuska74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:25 fjonga kirjoitti:
Hervoton, teneriffa, ihaa-, vilkas, tähdenlentoo, muurahainen tai mikä viddu se nyt tällä hetkellä onkaan... omaa lukuisia eri nikkejä, helppo tunnistaa kirjoitustyylistä vaikka kirjoittaisi harmaana...
mun ja NuorenAikuisen perskyrpänen :whistle:
Pakko kommentoida; Vaikka palstailen joka päivä, pian kaksi vuotta palstaillut, en muista/tunnista noista yhtäkään!

Niin, ja mua ottaa pattiin Liinuska74, kun se ei tajua mennä nukkumaan, vaikka aamulla on aikainen herätys. :headwall: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:27 Liinuska74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:25 fjonga kirjoitti:
Hervoton, teneriffa, ihaa-, vilkas, tähdenlentoo, muurahainen tai mikä viddu se nyt tällä hetkellä onkaan... omaa lukuisia eri nikkejä, helppo tunnistaa kirjoitustyylistä vaikka kirjoittaisi harmaana...
mun ja NuorenAikuisen perskyrpänen :whistle:
Pakko kommentoida; Vaikka palstailen joka päivä, pian kaksi vuotta palstaillut, en muista/tunnista noista yhtäkään!

Niin, ja mua ottaa pattiin Liinuska74, kun se ei tajua mennä nukkumaan, vaikka aamulla on aikainen herätys. :headwall:
Mä oon tainnu kerran pongata ton hervottoman,ja lähes tulkoon joka päivä täällä piipahdan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:27 Liinuska74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:25 fjonga kirjoitti:
Hervoton, teneriffa, ihaa-, vilkas, tähdenlentoo, muurahainen tai mikä viddu se nyt tällä hetkellä onkaan... omaa lukuisia eri nikkejä, helppo tunnistaa kirjoitustyylistä vaikka kirjoittaisi harmaana...
mun ja NuorenAikuisen perskyrpänen :whistle:
Pakko kommentoida; Vaikka palstailen joka päivä, pian kaksi vuotta palstaillut, en muista/tunnista noista yhtäkään!

Niin, ja mua ottaa pattiin Liinuska74, kun se ei tajua mennä nukkumaan, vaikka aamulla on aikainen herätys. :headwall:
Mullekaan ei ollut tuttuja, paitsi ehkä joskus oon nähnyt jonkun Vilkas nikkisen..

"kapeakatseinen egoisti" :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:27 Liinuska74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:25 fjonga kirjoitti:
Hervoton, teneriffa, ihaa-, vilkas, tähdenlentoo, muurahainen tai mikä viddu se nyt tällä hetkellä onkaan... omaa lukuisia eri nikkejä, helppo tunnistaa kirjoitustyylistä vaikka kirjoittaisi harmaana...
mun ja NuorenAikuisen perskyrpänen :whistle:
Pakko kommentoida; Vaikka palstailen joka päivä, pian kaksi vuotta palstaillut, en muista/tunnista noista yhtäkään!

Niin, ja mua ottaa pattiin Liinuska74, kun se ei tajua mennä nukkumaan, vaikka aamulla on aikainen herätys. :headwall:
se vaihtaa nikkiä päivittäin, joten tuskin monikaan muistaa. kun haukkui Nuorta-Aikuista niin vaihtoi sen ketjun aikana vissiin ainakin 4-5 kertaa nikkiään... tosiaan se on yksi ja sama ihminen, eri nikeillä vain!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:31 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:27 Liinuska74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:25 fjonga kirjoitti:
Hervoton, teneriffa, ihaa-, vilkas, tähdenlentoo, muurahainen tai mikä viddu se nyt tällä hetkellä onkaan... omaa lukuisia eri nikkejä, helppo tunnistaa kirjoitustyylistä vaikka kirjoittaisi harmaana...
mun ja NuorenAikuisen perskyrpänen :whistle:
Pakko kommentoida; Vaikka palstailen joka päivä, pian kaksi vuotta palstaillut, en muista/tunnista noista yhtäkään!

Niin, ja mua ottaa pattiin Liinuska74, kun se ei tajua mennä nukkumaan, vaikka aamulla on aikainen herätys. :headwall:
se vaihtaa nikkiä päivittäin, joten tuskin monikaan muistaa. kun haukkui Nuorta-Aikuista niin vaihtoi sen ketjun aikana vissiin ainakin 4-5 kertaa nikkiään... tosiaan se on yksi ja sama ihminen, eri nikeillä vain!!
Oletkohan nyt ihan terve? Mistä tiedät, että joku on vaihtanut ja oletko itse nuori aikuinen? Nuorelta te molemmat kuulostatte, sinä ja nuori aikuinen, sellaisilta, jotka on kotona opetettu halveksimaan, jos joku kouluttautuu vaikkapa. Teissä on paljon yhteistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:36 vieras kirjoitti:
Oletkohan nyt ihan terve? Mistä tiedät, että joku on vaihtanut ja oletko itse nuori aikuinen? Nuorelta te molemmat kuulostatte, sinä ja nuori aikuinen, sellaisilta, jotka on kotona opetettu halveksimaan, jos joku kouluttautuu vaikkapa. Teissä on paljon yhteistä.
olen kyllä nyt flunssassa :D :snotty:
mä näen hänen profiilista sen ;) esim tuossa lukee mustalla fjonga jos vaihdan nikkiä ja klikkaat mun profiilia auki näet siellä eri nimimerkin :)
jos et vieläkään ymmärtänyt niin voin hakea tuon ihmisen vanhat ketjut :whistle:
mä en kyl tietääkseni ole koulutettuja halveksinut, jos näin tosiaan on tapahtunut niin nostatko ketjun!
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:36 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:31 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:27 Liinuska74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:25 fjonga kirjoitti:
Hervoton, teneriffa, ihaa-, vilkas, tähdenlentoo, muurahainen tai mikä viddu se nyt tällä hetkellä onkaan... omaa lukuisia eri nikkejä, helppo tunnistaa kirjoitustyylistä vaikka kirjoittaisi harmaana...
mun ja NuorenAikuisen perskyrpänen :whistle:
Pakko kommentoida; Vaikka palstailen joka päivä, pian kaksi vuotta palstaillut, en muista/tunnista noista yhtäkään!

Niin, ja mua ottaa pattiin Liinuska74, kun se ei tajua mennä nukkumaan, vaikka aamulla on aikainen herätys. :headwall:
se vaihtaa nikkiä päivittäin, joten tuskin monikaan muistaa. kun haukkui Nuorta-Aikuista niin vaihtoi sen ketjun aikana vissiin ainakin 4-5 kertaa nikkiään... tosiaan se on yksi ja sama ihminen, eri nikeillä vain!!
Oletkohan nyt ihan terve? Mistä tiedät, että joku on vaihtanut ja oletko itse nuori aikuinen? Nuorelta te molemmat kuulostatte, sinä ja nuori aikuinen, sellaisilta, jotka on kotona opetettu halveksimaan, jos joku kouluttautuu vaikkapa. Teissä on paljon yhteistä.
Se kyseinen ketju missä tää vänkäs mun kanssa useammalla nikillä on poistettu mun omasta pyynnöstäni (kiitos Pinki).

Siis tää ko tyyppi tosiaan on kirjautunut mutta vaihtaa sitä nimimerkkiään alvariinsa (siis me mustatkin kun pystymme vaihtamaan nikiä ilman etta tarvii tehdä kokonaan uutta tunnusta). Toisin sanoen että jos tämä tyyppi nyt kirjoittaa johonkin ketjuun nimimerkillä Vilkas ja toiseen nimimerkillä HERVOTON niin kun klikkaat näiden kohdalla profiilin auki niin aukee sama profiili, profiilissa näkyy nimimerkkinä kuitenkin se sen hetkinen nimimerkki joka voi olla vaikka teneriffa. Eli siis jos klikkaat vilkkaan profiilia saattaa siellä lukea nimimerkin kohdalla kuitenkin HERVOTON.En tiedä osasinko selittää tuota. Mutta tosiaan tuo ko perskyrpänen on yksi ja sama henkilö joka vaihtaa nimimerkkiään mutta on koko ajan samalla tunnuksella, tosin välillä myös harmailee..

Niin ja tuon fjongan ja mun vertauksen otan lähinnä kohteliaisuutena. Valitettavasti ei olla sama henkilö, mm. fjonga on meinaan hoikka ja kaunis, minä lihavana ja en niin kaunis... fjonja on palstaillu jo piiitkän aikaa minä taas vasta parisen kuukautta. Niin ja fjongalla on käsittääkseni poikalapsi mulla taas tyttö. Fjonga on kotoisin Venäjältä, minä taas olen syntynyt ja elänyt Suomessa koko ikäni. Fjonga on Oulusta minä etelästä, niin ja minä elän avoliitossa ja fjonga käsittääkseni ei.. Että aika vastakohtia ollaan, loppujen lopuksi. ;)

Toisaalta, miksi mä ylipäätään tätä sulle jaksan selittää? :D Olet ilmeisesti mielipiteesi meistä jo muodostanut..

muoks: niin missä mä olen halveksinut koulutettuja?!? :eek: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:54 Tiikerin päiväuni kirjoitti:
Minä ihan ite :headwall:
Täällä taas käkin ja kasvatan univelkaani. Josko sitä joskus järkiintyisi niinpaljon, ettei yökausia luuhaisi koneella *toivossa on hyvä elää*
sama ongelma. joka ilta jä tänne ja huomaa että kello on jo 2
 

Yhteistyössä