KUKA PALSTAILIJA OTTAA PATTIISI TÄLLÄ HETKELLÄ

  • Viestiketjun aloittaja VASTAA JOS USKALLAT
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RaivoisAkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja RaivoisAkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
Aivan,eihän meillä ole mitään syytä inhota sitä taikka ärsyyntyä siihen :eek: Mutta jos sanon näin,että joka kerta kun se tänne ilmaantuu,saa hän mut huokaisemaan "voi ei,taas tuo alkaa" :snotty:
Tytsi on just paras, saa mukavaa kuhinaa aikaan kun tulee palstalle, vaikka onkin ihan "keskenkasvunen" :D :D :D
Eh... Onneksi se on aina kuukauden pois,sitten se riehkaa täällä pari viikkoo,tiedän pitää sillon kaksplussan kiinni :snotty: Mä en vaan jaksa sen kuhinoita,kun ne on nykyään niin väkisin väännettyjä |O
Kyllä mä täällä päivittäin käyn ja vastailen useinkin ketjuihin. Omia ketjuja en aloita kuin silloin tällöin.

 
nbd
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:00 MaidA kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:53 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:46 MaidA kirjoitti:
mie uskon et mie varmaan otan hyvin montaa päähän... Sellain tunne mul ainakin on.... :(
älä välitä, niin mullakin, tosin mäpäs olen joskus tällaselle listalle päässytkin! :D
No mie kyl oon niin vahva persoona et yleensä minuu joko vihataan täysin tai rakastetaa! Mut ikinä en jätä ketään tunteettomaks, yleensä kyl herätän enemmän sitä vihan tunnetta.... :whistle:
Hei, nyt on ihan pakko tunnustaa, että vaikka palstailen päivittäin, niin en muista koskaan lukeneeni yhtään kirjoitustasi :whistle: :whistle: :xmas:
sama juttu
 
Alkuperäinen kirjoittaja nbd:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:00 MaidA kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:53 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:46 MaidA kirjoitti:
mie uskon et mie varmaan otan hyvin montaa päähän... Sellain tunne mul ainakin on.... :(
älä välitä, niin mullakin, tosin mäpäs olen joskus tällaselle listalle päässytkin! :D
No mie kyl oon niin vahva persoona et yleensä minuu joko vihataan täysin tai rakastetaa! Mut ikinä en jätä ketään tunteettomaks, yleensä kyl herätän enemmän sitä vihan tunnetta.... :whistle:
Hei, nyt on ihan pakko tunnustaa, että vaikka palstailen päivittäin, niin en muista koskaan lukeneeni yhtään kirjoitustasi :whistle: :whistle: :xmas:
sama juttu
katso päiväys :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
Ja mä oon edelleen sitä mieltä, että sä oot jostain TOOOOSI kateellinen Tytsille.

 
Ai niin, unohdin itse kysymyksen. Ei ota kukaan varsinaisesti pattiin, mun elämä on muualla kuin palstalla enkä mä tiedä, minkälaisia nämä ihmiset ovat netin ulkopuolella...jonkun kanssa voisi irl synkata paljon paremmin kuin täällä. Hetkellisesti saattaa ärsyttää esim. jotkut ilkeät ja ajattelemattomat kommentit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja RaivoisAkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
Aivan,eihän meillä ole mitään syytä inhota sitä taikka ärsyyntyä siihen :eek: Mutta jos sanon näin,että joka kerta kun se tänne ilmaantuu,saa hän mut huokaisemaan "voi ei,taas tuo alkaa" :snotty:
Tytsi on just paras, saa mukavaa kuhinaa aikaan kun tulee palstalle, vaikka onkin ihan "keskenkasvunen" :D :D :D
Mielestäni sun kommentti on "keskenkasvuinen" :xmas:
Ystävä hyvä, sinä olet aina minua 20 vuotta nuorempi :wave: Ja toivon, että osasit ottaa tuon positiivisena, niin kuin sen tarkoitin. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja RaivoisAkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
Aivan,eihän meillä ole mitään syytä inhota sitä taikka ärsyyntyä siihen :eek: Mutta jos sanon näin,että joka kerta kun se tänne ilmaantuu,saa hän mut huokaisemaan "voi ei,taas tuo alkaa" :snotty:
Tytsi on just paras, saa mukavaa kuhinaa aikaan kun tulee palstalle, vaikka onkin ihan "keskenkasvunen" :D :D :D
Mielestäni sun kommentti on "keskenkasvuinen" :xmas:
Ystävä hyvä, sinä olet aina minua 20 vuotta nuorempi :wave: Ja toivon, että osasit ottaa tuon positiivisena, niin kuin sen tarkoitin. :D
Ok :D

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mua kukaan pattiin ota, eikä nyt tuu mieleen ketään joka edes ärsyttäis. Paitsi luonnollisesti tytsi aina ilmaantuessaan, mutta elämä on :D
Heeeiii... Eihän Tytsi ärsytä ketään. Ainakaan tahallaan. Me aikuiset ollaan vaan lapsellisia ja kateellisia sille. :snotty: :whistle:
Ja mä oon edelleen sitä mieltä, että sä oot jostain TOOOOSI kateellinen Tytsille.
Uskomatonta. :D Ja ah niin väärin.
 

Yhteistyössä