kuka osti sipsit ja lauantaipussit???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
tästä aiheesta siis saimme äsken riidan miehen kans,tai mies hermostui :(
mies on juonut nyt viime viikon keskiviikosta asti aamusta iltaan,mä olen ollut selvinpäin,mulla ei oo alkoholiongelmaa!
mies äske kolus kaappeja ja etsi sipsipuusia,sanoin et ne on syöty jo!
mies. ei ole,tänään vielä käärin pussin rullalle ja laitoin sen kaappiin
minä: ei meillä ole sipsejä,ne syötiin loppuun jo eilen kun laitoin tyhjän pussin roskiin
mies: ei varmasti ole niin (kaivaa edelleen kaappeja)
minä: ei meillä ole sipsejä,ne on loppunut,usko nyt!
mies: vittu,mä muistan kyllä et mä käärin pussin rullalle ja laitoin sen kaappiin,kävin eilen "paavon" kans ostamassa vielä sipsipussin ja 2 lauantaipussia
minä: et ole käynyt,minä ne hain ja hain ne jo tiistai iltana
mies: et varmasti ole hakenut,minä hain sipsiä ja karkkia
minä': no jaa,olkoot sitte niin,minäkin kyllkä hain tiistaina sipsiä ja karkkia lähikaupasta
mies: no vittu iha sama!! (huutaa isolla äänellä)
minä: (pelkään,tästäkö saatiin taas riita aikaseksi,minä olen oikeassa,mies muista kännin taklia kuka haki ja mitä ja milloin,menen hiljaa tupakalle ja odotan et syntyykö oikeen kunnon riita yhestä vitun sipsistä ja karkista,pelkään,olen hiljaa ja annan asian olla :(
mies käy kans tupakalla,vessassa ja menee sohvalle makoileen...sammuu siihe.luojalle kiitos,säästyin ainakin tänä iltana kun mies sammui :(
näinkin pienestä asiasta voi meillä kehkeytyä iso riita jossa sit muistellaan vanhoja ja mä saan kärsiä illan päätteeksi,aamulla herätään siihen anteeksi pyytämiseen!

halusin vain purkautua,sori! :(

Alkuperäinen kirjoittaja md:
Siis onko teillä aina tällästä? Etkö jo vain voi lähteä pois? :(

no ei aina mutta usein kyllä,mies saattaa hermostua jostai iha muusta asiasta sit ku sil on hermo kireellä ni se alkaa muisteleen vanhoja sit mä saan kärsiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja tea:
ja viihdyt tuommoisen kanssa?

no en voi sanoa et nyt niin viihdynkään koska mies on alkoholisti mutta meillä on pitkä taival yhessä ja 4 lasta......ei kai tää oo mikää selitys,en mä tiiä,en mä aina jaksakkaa,väsyttää ja vituttaa tuo juominen mut selvinpäin on kyllä ihana...
mutta pelossakaan kun en halua elää ja olla...

mä en tollasta juoppoa katsois...tiiän näitä tapauksia jossa ollaan ku ei irti päästä ja aina saa naine varoa et millon käydään päälle:(

miksi oot tollasen kans?lapsetkin kärsii.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis onko teillä aina tällästä? Etkö jo vain voi lähteä pois? :(

no ei aina mutta usein kyllä,mies saattaa hermostua jostai iha muusta asiasta sit ku sil on hermo kireellä ni se alkaa muisteleen vanhoja sit mä saan kärsiä :(

Alkoholistin seurassa sairastuu kaikki muutkin. Kokemusta on. Varsinkin jos on lapsia, niin lähde jo. Ja vaikka ei oliskaan, niin SINÄ oot tärkeä. Sun ei oo tarkotus kärsiä tosta.

Alkoholistin seurassa sairastuu kaikki muutkin. Kokemusta on. Varsinkin jos on lapsia, niin lähde jo. Ja vaikka ei oliskaan, niin SINÄ oot tärkeä. Sun ei oo tarkotus kärsiä tosta.

Ja olin siis yksi niistä lapsista, joka kuunteli aamuisin kun ukko vetää viinaa, oksentaa ja vetää lisää. Saa raivareita, kaatuilee pää veressä ym. mukavaa. Lapsilla on kauhea olo! :(

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:
Siis onko mies myös fyysisesti väkivaltainen?? Aika pahalta kuullostaa jo tuo kännäys/alkoholiongelma.

on fyysisesti väkivaltainen ja arvaamaton.
siis sillee arvaamaton et jos just menee hermo jostai iha muusta asiasta ni se saattaa sit alkaa samalla muisteleen vanhoja ja se rauhottuu vasta kun mä olen saanut turpaan suomeksi sanottuna.
ja mä tiiän,ei mun ois pakko olla tässä,en halua valittaa teille,halusin vain purkautua jollekkin kun lähipiirille en voi phua tästä,lähinnä hakkaamisesta,min äiti on tietonen juomisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en tollasta juoppoa katsois...tiiän näitä tapauksia jossa ollaan ku ei irti päästä ja aina saa naine varoa et millon käydään päälle:(

miksi oot tollasen kans?lapsetkin kärsii.

meillä helpommin mä osaisin päästää irti ja mies ei.
mies käy kyl töissä et ei se iha 24/7 juoppo ole mut kaiket vapaat juo aamusta iltaan.
en mä tiiä miksi miksi mä oon tässä,kai sen takia et haluan kuitenkin et miehellä on lapset siin lähellä koska tiiän et ilman niitä sillä ois paha olla mut taas toisaalta kun se juo ni eipä se meitä sillo sillee huomaa :/

Yhteistyössä