Mitä mieltä miehestäni ja minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *** :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*** :(

Vieras
Olimme tänään lähdössä kauppaan.

Mies sanoi ; "On se tuo sun autos eturengas tyhjä, jo monta päivää ollu"

Minä: "Ai on vai, en ole edes huomannut, mikset ole sanonut mitään!"

Mies; "No kai sen nyt tajuu et se on tyhjänä, hakee pikkasen uraa ajellessa ja muutenkin, sokee pitäs olla jos ei näe"

Minä; "Jaa no en ole ajaessani huomannut mitään, ootko sä odottanu et mä ajan sit ojaan vai mikset oo sanonu et se on vaarallinen!"

Mies on hiljaa. Minä möksähdän ja olen koko kauppareissun hiljaa.

Kun tulemem kotiin

Minä; "Voisitko laittaa ilmaa siihen renkaaseen et pääsen aamul töihin, en oo koskaan tehny sellasta"

Mies; "joo voin"

Mies menee sisälle, jää sängylle retkottamaan pariks tunniks tietokoneelle ja lukemaan. Kello tulee puol seittemän jolloin muistutan asiasta.

Mies;: "pitää sit lähtee tonne 10km päähän täyttään sitä" *puhahtaen sanoo*
Minä; "ai miten niin, onhan Shelli tos.. "
Mies: "No ei se enää ole auki, meni kuudelta kiinni"
Minä:"No jos sä tiedät et se menee kuudelta kii ni mikset käyny laittaa sitä rengasta ennen kuutta, ku kerta lupasitkin!"

Mies lähtee vihaisena täyttämään rengasta

VITUN (anteeksi kielenkäyttöni) raskasta joskus tämä elämä!!!!

On mies saamaton vai mikä silllä on? Vai oletteko "tasa-arvoisia" ja mies olettaa, että sinä hoidat itsenäisesti asiat? Vai onko tapana, ettette puutu toistenne asioihin?

Se menee silleen meillä että mies kertoo mitä pitäis tehdä ("pitäis vaihtaa lamppu tonne" "pitäis korjauttaa autosta.." "pitäis ostaa uus..") ja minä sit kerron hänelle milloin hänen se pitää tehdä, ei se muuten tule tehdyksi.. :D

Voimia :hug: Mietin tuota tilannetta meille, niin en voi ymmärtää. Meillä on tilanne niin, että mies ei ole autojen perään alkuunkaan ja itse olen. Ja jos tuollaisen vaarallisen asian huomaisin ennen toista niin kyllä todellakin sanoisin ja meidän tapauksessa kävisin ne ilmanpaineet laittamassa kohdilleen ja heti.

Tuossa kohtaa kun mies olisi lysähtäny makoileen oisin menettäny hermoni.

Ohjat omiin käsiin, nainen! Oisit vaikka googlettanu "renkaan täyttäminen" ja lähtenyt itse hoitamaan asiaa. Huoltoasemat ovat naiselle siinä mielessä kivoja paikkoja, että aina löytyy joku joka voi neuvoa/auttaa.
Meillä mies suorastaan tuntuu nauttivan kun pyydän häntä tekemään jotakin jota en itse osaisi (esim. vaihtaa öljyt ). Kattellaa nyt sitten vaihtaako huomenissa niinkuin lupasi vai pitääkö alkaa itse. Koska vaihdan ne vaikka käsillä seisoen ITSE jos ei apua saa/sitä pitää ruinata polvillaan. Terveisin akka, joka vaihtaa nykyään omat ja muidenkin renkaat.

Yhteistyössä