täh täh, tarkempi kuvaus kiitos!!!!Alkuperäinen kirjoittaja NaineN:Anonyymi mies alkaa olla jäljillä.
Siihen klitorikseen voi myös käyttää sitä vehjettänsä, ei tarvitse välttämättä käyttää käsiä tai mitään välineitä
Ja tämänhän taitava mies osaa, eikä vain työnny sisälle. Ja huom: myös vaikka kuinka pienellä tämä onnistuu!
Ei mun tarvi kuvitella ...ja mahtuu enemmän kun alle puoletAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Esimerkiksi takaapäin ei voi työntää kun vähän koska pohja tulee jo vastaan. Ja se sattuu. Joten voitte kuvitella kuinka kivaa miehellä jolla on yli 20cm on naida sellaista naista jonka sisälle ei saa työntää kuin alle puolet pippelistäAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Missä asennossa se 12cm voi tehä kipeää?
mä kuvittelin et mun mieheni "pippeli" on pieni, muutaman ekan "tutustumisrakastelu" kerran jälkeen oon saanu elämäni parasta seksiä, enkä todellakaan vaihtas mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Uskon, että enemmän se vaikuttaa miten sitä käyttää. Että ei koko ratkaise. Ja vakka kantensa valitsee. Kama Sutrassa on muuten kohta mis kerrotaan miten toimia jos on kovin epäsuhtainen pariskunta tuolta alakrs:sta.
Onhan se kyllä niin että naisten "vehkeilläkin" on koko eroja =)Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:mä kuvittelin et mun mieheni "pippeli" on pieni, muutaman ekan "tutustumisrakastelu" kerran jälkeen oon saanu elämäni parasta seksiä, enkä todellakaan vaihtas mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Uskon, että enemmän se vaikuttaa miten sitä käyttää. Että ei koko ratkaise. Ja vakka kantensa valitsee. Kama Sutrassa on muuten kohta mis kerrotaan miten toimia jos on kovin epäsuhtainen pariskunta tuolta alakrs:sta.
Kokemusta on muuten myös siittä liian isosta... se ei ollu enää ees hauskaa.