Kuka myöntää,että 7cm vehje olisi sopiva?

• Viestiketjun aloittaja voielämä
  • Ensimmäinen viesti
tota en osaa, mut haluan oppia
Alkuperäinen kirjoittaja NaineN:
Anonyymi mies alkaa olla jäljillä.

Siihen klitorikseen voi myös käyttää sitä vehjettänsä, ei tarvitse välttämättä käyttää käsiä tai mitään välineitä;)
Ja tämänhän taitava mies osaa, eikä vain työnny sisälle. Ja huom: myös vaikka kuinka pienellä tämä onnistuu!
täh täh, tarkempi kuvaus kiitos!!!!

vieras
Pieni muna ei tunnu miltään! Se on ihan sama miten sitä käyttää jos et edes huomaa mitään tapahtuvan. Kyllä sen pitää tuntua kun mies tulee sisään ja täyttää paikat kokonaan....

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Missä asennossa se 12cm voi tehä kipeää? :eek:
Esimerkiksi takaapäin ei voi työntää kun vähän koska pohja tulee jo vastaan. Ja se sattuu. Joten voitte kuvitella kuinka kivaa miehellä jolla on yli 20cm on naida sellaista naista jonka sisälle ei saa työntää kuin alle puolet pippelistä :whistle:
Ei mun tarvi kuvitella :whistle: ...ja mahtuu enemmän kun alle puolet :D

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Uskon, että enemmän se vaikuttaa miten sitä käyttää. Että ei koko ratkaise. Ja vakka kantensa valitsee. Kama Sutrassa on muuten kohta mis kerrotaan miten toimia jos on kovin epäsuhtainen pariskunta tuolta alakrs:sta.
mä kuvittelin et mun mieheni "pippeli" on pieni, muutaman ekan "tutustumisrakastelu" kerran jälkeen oon saanu elämäni parasta seksiä, enkä todellakaan vaihtas mihinkään.
Kokemusta on muuten myös siittä liian isosta... se ei ollu enää ees hauskaa.

Liian iso tai liian pieni ei ole sopiva, vaikka sitä miten käyttäisi. Mun miehellä on just sopiva mulle, ja on se pidempi ku 7 cm. On sille pienellekin jossain olemassa vastakappale, jolle se on just sopiva. Mut toi on kyl niin skeidaa ettei pienellä koolla ole väliä jos sitä vehjettä osaa käyttää.

Jos se 7 cm on pieni niin mikä menee sen ison rajana?...
7cm--> pieni <--13cm--> keskikokoinen <--18cm --> iso <--22
Mulla on kohtalaisen kookas..paksu ja suhteellisen pitkä, mutta missä menee raja?
Vois pistää kuvaa varustuksesta vertailuks, mut käykö samallailla mitä tissiketjulle kävi?

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Uskon, että enemmän se vaikuttaa miten sitä käyttää. Että ei koko ratkaise. Ja vakka kantensa valitsee. Kama Sutrassa on muuten kohta mis kerrotaan miten toimia jos on kovin epäsuhtainen pariskunta tuolta alakrs:sta.
mä kuvittelin et mun mieheni "pippeli" on pieni, muutaman ekan "tutustumisrakastelu" kerran jälkeen oon saanu elämäni parasta seksiä, enkä todellakaan vaihtas mihinkään.
Kokemusta on muuten myös siittä liian isosta... se ei ollu enää ees hauskaa.
Onhan se kyllä niin että naisten "vehkeilläkin" on koko eroja =)

Täällä ilmoitetut mulkuin mitat voi aika usein olla "hieman" kotiinpäin vedettyjä. Sieltä 20cm muulinkyrvän takaa löytyykin sellainen keskiverto 13.8cm lihanuija. Ja niinkuin aika moni on jo todennut, niin sitä kokoa tärkeämpi taitaa olla se miten sitä käyttää

Mistä Squirrel tuon keskikoon repäisi? Linkkiä kehiin. Sitäpaitsi tarkoitit kai keskipituus. Mitä olen eri lähteistä lukenut, niin kyllä se on euroopassa noin 15 cm ja keskipaksuus n. 4 cm. Omalle vaimolle mahtuu sisään noin 16-17 cm tilanteesta riippuen. No eipähän tarvi varoa omalla 16 senttisellä.

:LOL: :LOL: 7cm... hohhoijaa... Jos niin pieni, niin sillä ei tee mitään! Että höpönlöpön että koolla ei väliä! Mutta nämä "koolla ei väliä"-kommentit onkin miesten omia "tutkimuksia".
Omalla kullalla onneksi ISO =) :heart: Sillä saa paljon hyvää aikaan :p

Yhteistyössä