Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Kosketuksen voimakkuuskin riippuu naisesta, itse olen hyvin herkkä, joten liian kova kosketus sattuu.
Meinasin tuossa alkuperäisessä viestissäni mainita juuri tästä, mutta jätin sitten sen sanomatta... Eikun mainitsinhan sen oikein huomautuksena, vaikkakin suluissa.
Oma naiseni taas haluaa vähän voimakkaampaa kosketusta, mutta sekin riippuu aina tilanteesta... Itse tykkään hieman vaihdella kosketuksen voimakkuutta. Esimerkiksi ensin pitää saada liukkautta ettei kosketus ole liian "kuiva", tarvittaessa joku liukaste voi auttaa, tästä on hyviä kokemuksia. Sitten höyhenen kevyesti kevyillö pyörityksillä hieromaan, ja aivan varovasti ajan kanssa painoa lisäten
... Hmm., nyt taitaa kyllä mennä liian yksityiskohtaiseksi
.... Niin ja kumppanin reaktioita on syytä seurata kokoajan.
Usein pidän jopa silmiä kiinni, tämä keskittymisen takia, jolloin kykenen tuntemaan ruumiin reaktiot, kuulemaan äänen muutokset ja muutenkin homma tapahtuu tunteella.
... No, täytyy toivoa että tästäkin keskustelusta on apuja joillekin, jotka kenties eivät ole vielä huomanneet tälläistä asiaa. Vaimo ei varmaan tykkäisi jos tietäsi miten avaudun täällä, siksi onkin pakko tehdä se anonyymisti ... heh heh