V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Åboriginaali
Ite oot.
Siis olitko se sinä Åbo??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Åboriginaali
Ite oot.
En todellakaan ollut enkä ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Åboriginaali
Ite oot.
Siis olitko se sinä Åbo??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko muuten åboriginaali koskaan laittanut kuvaansa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko muuten åboriginaali koskaan laittanut kuvaansa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se laittanu ja yhdessä kuvassa joka on laitoksella vauvanhaku reissulla otettu oli ihan tuon näkönen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko muuten åboriginaali koskaan laittanut kuvaansa?
On se laittanu ja yhdessä kuvassa joka on laitoksella vauvanhaku reissulla otettu oli ihan tuon näkönen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se laittanu ja yhdessä kuvassa joka on laitoksella vauvanhaku reissulla otettu oli ihan tuon näkönen![]()
Oonko mä muka jonkun synnärikuvan laittanut?En kai...enhän?!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se laittanu ja yhdessä kuvassa joka on laitoksella vauvanhaku reissulla otettu oli ihan tuon näkönen![]()
Oonko mä muka jonkun synnärikuvan laittanut?En kai...enhän?!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu oot sinäja tollanen blondi tukka sulla siinä oli, ja vaaleenpunanen sairaala nuttu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokos Bad Virginin loma loppuoisko se? Tosin se ei ole koskaan laittanu kuvaa tänne..vissii..
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Merianna ja Opiskelijaäiti ovat yli 32 v (kuten myös minä ).
Oliskohan toi Bad Virgin?![]()