kuka muistaa tän? jäikö jollekin muulle p...skan maku suuhun tästä hommasta

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
en muista, enkä ole osaa ottanut ja minä oon sitä mieltä, että tämmönen toiminta voitais lopettaa tältä palstalta aivan tyystin :/

tätä vartenhan on olemassa kerho
Vai olet SINÄ sitä mieltä. Kaikki kun ei sinne kerhoihin pääse (esim harmaat) ja mustana avun pyytämisen kynnys on vielä korkeampi kuin tehdä se "anonyymisti" täällä... Mutta ihan miten Rouva haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ehkä sillä ap.llä oli muuta ajateltavaa tuon tapauksen jälkeen että oli jäänyt, ja nyt tuntuu nololta enää kiitellä. ellei siis ollu kusetusta mutta siihen en sano juuta enkä jaata.
joo, mut vastas kuiten mulle tässä viikko paketin laiton jälkeen ku kysyin et onko tullu perille, et ei oo tullu..

mut sit ei oo kuulunu mitään

vieras
En minä ainakaan auta ketään ja sitten urputa siitä jos ei kiitetä. Enkä minä varsinaisesti piittaa siitä pyydetäänkö jotain apua kusetusmielessä vai ei, jos jollakin on niin kova tarve tavaroille joita pyytää mitä kummallisimmilla selostuksilla, niin varmasti niille sitten on jotain tarvetta vaikka tarpeen syynä ei olisikaan se mitä on sanottu. Jos ja kun minä jollekin jotain lahjoitan, teen sen siksi ttä haluan, en mistään muusta syystä. useimmiten lahjoitan tavaraa jota en itse tarvitse ja jota olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen myymään kipputorilla. Joten joko lahjoituksena yksityishenkilölle tai pelastusarmeijalle tai sitten UFF:n lootaan

Ihanko totta te autatte ihmisiä vain siksi että haluatte kuulla kiitoksia kiitosten perään?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:
Asiasta kukkaruukuun, mutta tunnen sinut tyttö Tenonvarrelta :whistle:
häh? :eek: kerro heti mistä
Ollaan oltu samalla luokalla :)
ai rtsol:sako? laita mulle yv:nä kuka oot (en oo utelias en)

Tuolta juu, pidetään hetki jännityksessä ;)

meinasin arvata väärin, ku muistin yhen jolla 2 lasta mut eihän ne ollu tyttöjä

olitko valmistumiseen asti samalla luokalla vai jäikö kesken? mulla olis haisu siitä kuka oot

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ton ketjun ap on nykyään Juupeli!
joo, sehän on kyllä selvinny jo ekalla sivulla tässä ketjussa ja tiesin sen jo ennen sitäkin
Mutta eipä vaan vastaa! Katotaanpa vain, luopuuko tuosta nikistä ja kohta palstalle rekisteröityy joku aivan uusi nikki ja Jupeli ei kirjaudu tämän jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
en muista, enkä ole osaa ottanut ja minä oon sitä mieltä, että tämmönen toiminta voitais lopettaa tältä palstalta aivan tyystin :/

tätä vartenhan on olemassa kerho
Vai olet SINÄ sitä mieltä. Kaikki kun ei sinne kerhoihin pääse (esim harmaat) ja mustana avun pyytämisen kynnys on vielä korkeampi kuin tehdä se "anonyymisti" täällä... Mutta ihan miten Rouva haluaa.

no, huh, oonks mä kussu sun aamiaismuroihin vai mistä moinen? ja mistäs sä mun siviilisäätyni tiedät, sinkku?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Kai teillä lähettäneillä on joku osoite kelle ootte kamat lähettäny?
no ei oo tallessa enää
Mulla on tallessa. Joku tieto avustuksen saapumisesta perille olisi ollut ihan kiva.
Saitko sä postikulut?
Tarjouduin maksamaan myös postikulut.

Keittiönoita
Muistan ja ei jäänyt. Toisaalta olisi kyllä ollut mukavaa kuulla, että paketti tuli perille. Sen lahjan takia kuitenkin ravasin useita tunteja Helsingin lelukaupoista ja tavarataloista toiseen löytääkseni juuri lapsen toivoman lahjan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä