en muista, enkä ole osaa ottanut ja minä oon sitä mieltä, että tämmönen toiminta voitais lopettaa tältä palstalta aivan tyystin :/
tätä vartenhan on olemassa kerho
Vai olet SINÄ sitä mieltä. Kaikki kun ei sinne kerhoihin pääse (esim harmaat) ja mustana avun pyytämisen kynnys on vielä korkeampi kuin tehdä se "anonyymisti" täällä... Mutta ihan miten Rouva haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:en muista, enkä ole osaa ottanut ja minä oon sitä mieltä, että tämmönen toiminta voitais lopettaa tältä palstalta aivan tyystin :/
joo, mut vastas kuiten mulle tässä viikko paketin laiton jälkeen ku kysyin et onko tullu perille, et ei oo tullu..Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ehkä sillä ap.llä oli muuta ajateltavaa tuon tapauksen jälkeen että oli jäänyt, ja nyt tuntuu nololta enää kiitellä. ellei siis ollu kusetusta mutta siihen en sano juuta enkä jaata.
häh? kerro heti mistäAlkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Asiasta kukkaruukuun, mutta tunnen sinut tyttö Tenonvarrelta
Ollaan oltu samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:häh? kerro heti mistäAlkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Asiasta kukkaruukuun, mutta tunnen sinut tyttö Tenonvarrelta
ai rtsol:sako? laita mulle yv:nä kuka oot (en oo utelias en)Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Ollaan oltu samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:häh? kerro heti mistäAlkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Asiasta kukkaruukuun, mutta tunnen sinut tyttö Tenonvarrelta
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ai rtsol:sako? laita mulle yv:nä kuka oot (en oo utelias en)Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Ollaan oltu samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:häh? kerro heti mistäAlkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Asiasta kukkaruukuun, mutta tunnen sinut tyttö Tenonvarrelta
meinasin arvata väärin, ku muistin yhen jolla 2 lasta mut eihän ne ollu tyttöjäAlkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ai rtsol:sako? laita mulle yv:nä kuka oot (en oo utelias en)Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Ollaan oltu samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:häh? kerro heti mistäAlkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Asiasta kukkaruukuun, mutta tunnen sinut tyttö Tenonvarrelta
Tuolta juu, pidetään hetki jännityksessä
joo, sehän on kyllä selvinny jo ekalla sivulla tässä ketjussa ja tiesin sen jo ennen sitäkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ton ketjun ap on nykyään Juupeli!
olitko valmistumiseen asti samalla luokalla vai jäikö kesken? mulla olis haisu siitä kuka ootAlkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ai rtsol:sako? laita mulle yv:nä kuka oot (en oo utelias en)Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Ollaan oltu samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:häh? kerro heti mistäAlkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:Asiasta kukkaruukuun, mutta tunnen sinut tyttö Tenonvarrelta
Tuolta juu, pidetään hetki jännityksessä
Mutta eipä vaan vastaa! Katotaanpa vain, luopuuko tuosta nikistä ja kohta palstalle rekisteröityy joku aivan uusi nikki ja Jupeli ei kirjaudu tämän jälkeen...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:joo, sehän on kyllä selvinny jo ekalla sivulla tässä ketjussa ja tiesin sen jo ennen sitäkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ton ketjun ap on nykyään Juupeli!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vai olet SINÄ sitä mieltä. Kaikki kun ei sinne kerhoihin pääse (esim harmaat) ja mustana avun pyytämisen kynnys on vielä korkeampi kuin tehdä se "anonyymisti" täällä... Mutta ihan miten Rouva haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:en muista, enkä ole osaa ottanut ja minä oon sitä mieltä, että tämmönen toiminta voitais lopettaa tältä palstalta aivan tyystin :/
no ei oo tallessa enääAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Kai teillä lähettäneillä on joku osoite kelle ootte kamat lähettäny?
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Muako tarkotatte?? :/Alkuperäinen kirjoittaja Miksi ei Juupeli vastaa?:Alkuperäinen kirjoittaja JUUPELI!!!!:Miten näissä jutuissa kävi???
Mulla on tallessa. Joku tieto avustuksen saapumisesta perille olisi ollut ihan kiva.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:no ei oo tallessa enääAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Kai teillä lähettäneillä on joku osoite kelle ootte kamat lähettäny?
Saitko sä postikulut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on tallessa. Joku tieto avustuksen saapumisesta perille olisi ollut ihan kiva.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:no ei oo tallessa enääAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Kai teillä lähettäneillä on joku osoite kelle ootte kamat lähettäny?
Tarjouduin maksamaan myös postikulut.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saitko sä postikulut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on tallessa. Joku tieto avustuksen saapumisesta perille olisi ollut ihan kiva.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:no ei oo tallessa enääAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Kai teillä lähettäneillä on joku osoite kelle ootte kamat lähettäny?