Kuka kehtaa ostaa Citymarketista tekopeniksen?

  • Viestiketjun aloittaja en kehtaisi
  • Ensimmäinen viesti
en kehtaisi
Citymarket on ottanut myyntiin seksivälineitä. Mutta kuka sellaisia ostaa ruokakaupasta? Olkoon kuinka luonnollinen juttu vain, niin ei kyllä tulis mieleen alkaa tuosta lähikaupasta niitä ostella, jos tarvetta olisi. Siinä kuitenkin joku kyttäävä naapurinmummo katselis vieressä, kun maitopurkkien välissä kassan hihalla kulkis mun seksilelupaketti.
 
no kyllä kehtaisin nimenomaan siellä ruokien joukossa, niitä on niin iso määrä aian, kuka niitä jaksaa seurailla, mitä mä ostan. yksittäisen dildopaketin kanssa vois olal vähän noloa mennä kassalle... :ashamed: siis mua nolottais, mutta ei musta oo mitenkään kauheeta, jos mä nään, että joku ostaa jonku dildon...
 
juuh
no ennemmin mä sen kehtaisin sieltä ostaa ku mennä seksikauppaan. Tai siis oon mä seksikaupassakin käynyt, mutta jos joku tuttu (sanotaan vaikka pomo) näkis mut cittarissa ostosteni kanssa ni se ois minusta miellyttävämpää kuin se, että näkis mun poistuvan seksikaupasta. Tollanen sauva sais olla aika halko, että meidän viikonlopun ruokaostoksista erottuisi...
 
jollamolla
Siinä on kyllä perjantai-iltana kookaupassa pohdittavaa; ostaako neljä siideriä ja lähtee epävarmaan miehenmetsästykseen, vai ostaako rahoilla tekopeeniksen, jolloin saanti on turvattu pitkäksi aikaa.

Itellä on kyllä sen verran huono tuuri, että jos ostaisin sen, niin cittarin kassa pyörittelisi sitä kädessään kun siitä ei löytyisi viivakoodia. Sitten se kuuluttaisi: "kassa 10 kutsuu intiimiosastoa - paljonko tällainen 25 senttinen kuminen tekopenis maksoikaan?"
 
*tyrsk*
"Odotas Liisa, kun äiti käy tuolla aikuisten osastolla ostoksilla. Jää sinä vaikka valitsemään namipäivän karkit tässä namihyllyllä sen aikaa..".....................................Kassalla... "Äiti, mikä toi on???"
 
Alkuperäinen kirjoittaja *tyrsk*:
"Odotas Liisa, kun äiti käy tuolla aikuisten osastolla ostoksilla. Jää sinä vaikka valitsemään namipäivän karkit tässä namihyllyllä sen aikaa..".....................................Kassalla... "Äiti, mikä toi on???"
...tämmönen puutarhajyrsin...
 

Yhteistyössä