Kuka heittää lasten ehjiä ja hyviä vaatteita ROSKIIN?

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
:o
Löyty roskiksesta iso kassillinen lasten vaatteita. Semmosii 120-140cm.
Ihan täysin ehjiä ja hienoja H&M:stä ostettuja. Siitä tuli esikoiselle vaatekaappi uusittua tosi hyvin! Saap siistejä "uusia" kouluvaatteita!
Hyvä että pyykkikoneeseen sain ne laittaa kun näki bratz-paidat ym.
Kuka semmosii heittää ihan roskiin? Ja viel niin paljon (22 vaatetta oli tuossa)?
No kyl meille kelpaa ehjät vaatteet ilmasiks!

Mäkään en voi ymmärtää, miksi laitetaan mitään käyttökelpoista tavaraa roskikseen. :/

Sen verran täytyy nähdä vaivaa, että vie ne vaikka UFF, Pelastusarmeijalle tms.
Meilläkin muutto edessä ja varmaan menee isot määrät taas Pelastusarmeijan kirppikselle, kun en millään pysty itsekään kirppispöytää ottamaan.

hieno löytö!!

Mä vien aina "uffelle" jos on sellaisia mitä en kehtaa enää eteenpäin tutuille antaa.
Mietin että mulla on ihan hirveä kasa 120 senttistä vaatetta,mutta en jaksa kirpparille viedä,että josko jaksais laittaa huutonettiin.. *laiska*

Minä !!!
Olin kirpparilla myymässä täysin ehjiä ja tahrattomia vaatteita ja edes 50sentillä eivät menneet kaupaksi. Olisi varmaan pitänyt antaa ilmatteeksi. No meillä kun ei ole uff:n tai muun hyväntekeväisyys puljun laatikoita lähellä niin roskiin meni kun kotiin päästiin.
Yksikin tantta kyttäs kirpparilla että vienkö sinne roskikseen olisi heti ne sieltä kaapannut. Mietin että miksi ei olisi maksanut edes 50senttiä täysin ehjistä ja tahrattomista farkuista.

Alkuperäinen kirjoittaja naksu:
Minä !!!
Olin kirpparilla myymässä täysin ehjiä ja tahrattomia vaatteita ja edes 50sentillä eivät menneet kaupaksi. Olisi varmaan pitänyt antaa ilmatteeksi. No meillä kun ei ole uff:n tai muun hyväntekeväisyys puljun laatikoita lähellä niin roskiin meni kun kotiin päästiin.
Yksikin tantta kyttäs kirpparilla että vienkö sinne roskikseen olisi heti ne sieltä kaapannut. Mietin että miksi ei olisi maksanut edes 50senttiä täysin ehjistä ja tahrattomista farkuista.

Teilläpäin ei oo sitten mitään sossuakaan olemassa? Sinnekkin ottaavat vastaan ;)

Eikä tästä ole kauaakaan (oisko ihan alkuvuodesta) kun löyty roskiksesta kassillinen pienimmälle kesähepeneitä! Sortsii ja t-paitaa. Just semmosii jokapäiväseen hiekkalaatikkokäyttöön! Kai niidenkin entinen omistaja talvella aatteli ettei kesällä enään mahu omien eikä muidenkaan päälle.
Onneks meille mahtu!

Meiltä ei paljoa kierrätykseen heru. 3 lasta kun vuorotellen vaatteet käyttää niin loppujen lopuksi on jälellä ehkä vaan saumat :D

Olen joskus dumpannut joitain haalistuneita tms roskiin, kun täällä ei tosiaan ole noita kierrätyslaatikoita ja yks paikka minne sais viedä on tosi huonosti auki, vaan pari kertaa viikkoon ja tosi tyhmiin aikoihin.

Yhteistyössä